En halua pois pelistä, riittääkö se?
Kuka haluaa pelistä pois? @Casperi a en laske, vaikka haastoi @Tonke n kaksintaisteluun masinoimalla kisan.
No lähinnä kun sinä olit yksi onkeen ottaneista, niin kuka sen vieheen heitti? se oli pahisten keino saada mielenkiinto pois Tonkesta. Miksi tartuit vieheeseen, aikaa oli pohtia.
Miksi et laske, sehän on ainut joka on käyttäytynyt sekopäisesti? Kaksintaistelu??, ja miksi diplomaatti olisi lähtenyt eilisen kaltaiseen vääntöön minun kanssa? Eikö se olisi ollut aika riskialtista? @tatesulo kyseenalaisti tämän ja kysyikin Casperilta.
Minua ei vaan nyt kukaan usko… Ääneni annoin Tonkelle kun Casperilla oli hyvää perustelua, mutta päivänmittaan on tullut mieleen mitä jos… Mutta ensi äänestys ei ole minun käsissäni, edelleen vain yksi ääni ja nyt saa muut sohlata… Annan kyllä mielipiteen niitä kun tulee tai kaivataan…
Tuli tuossa vielä mieleen, kun Virveli kyseli minulta, miksi en vaihtanut Hornaan ääntäni Virvelin oma äänestyskäyttäytyminen:
Epäilyttää Tonke hiljaisena
Tonke on hiljainen Virvelin analyysissa
Ensimmäinen päivä päättymässä:
Löytyy kolme hiljaista pääepäillyiksi
Tilanne:
Acetho vaihtaa Tonkeen
Samoin Bilbo
Virveli ei, vaikka on epäillytkin tätä välillä ja epäilee muita hiljaisia
Pikkujuttuja, mutta löytyy sitä epäilyä näiden kahden kaveruudesta näinkin.
Nyt taas myöhemmin on Tonke tullut epäilyttävänä listoille → pesäeroa?
Ja liekkö tämän takia tänään tuli ulos “uutisen” kanssa..
Toki kaikilla on yksi ääni. Itsekin kyllä @Casperi a haastoin samasta asiasta, löytyy kyllä mun viestihistoriasta.
Uusin kysymyksen, miksi et laske Casperia jos itsekin ihmettelet asiaa?
Tämähän käy mielenkiintoiseksi…
En ole hylännyt häntä mielipuolena. Haen vain uusia mahdollisuuksia mielipuolen hahmoksi.
Minäkin voin sanoa että olen paavi…
Mites oletko entisessä elämässä ollut joku toinen? Joka myös oli työkiireinen… Päädyitkö samalla yllättäen ex:än kanssa samaan sänkyyn? (viittaan toki Raneen, jos et ole seurannut)
Mitenköhän tämä liittyy milläänlailla tähän peliin, jos saa kysyä? Luulin, että tässä pelissä yritetään pitää hauskaa muulla tavoin, kuin edellisen kaltaisilla viesteillä.
No… JOS #Rane olisi ollut pahisten puolella, hänen poistuminen pelistä työkiireiden takia hänen roolinsa on arvottu uudelleen. JOS sinä olisit sen saanut, niin Ranen ex-olisi tässä tapauksessa Kannibaali lauma.
JA ENNEN KUIN TAAS PAHOITETAAN MIELIÄ, jos ette ole huomanneet käytän välillä humoristisia vertauskuvia. PAHOITTELEN JÄLLEEN jos kaikki ei tätä ymmärrä tai sulata…
Luulen saaneeni vastaukseni, olen taas hiljaa… Hyvää yötä.
Oikein hyvää yötä. Huumoria saa ja pitääkin olla, ilmeisesti olen äärettömän huumorintajuton yksilö.
Pelaat ja luet peliä hyvin omalla tyylilläsi. Jos olet hyvis, olet luultavasti jäljillä jälleen.
Älä välitä mellakoijasta.
En mä moisesta itseeni ota, ihmetyttää vaan kun porukka käy niin lämpöisenä. Ilmeisesti nälkä alkaa vaikuttaa.
En käy lämpöisenä, turhauttaa vaan kun yrittää keventää ja käyttää vähän väriä. Samaan tyyliin pelasin edellisen pelin, kukaan ei sanonut mitään. Kuten sanoit eikös täällä hauskaa koiteta pitää.. Olisi pitänyt arvata että et ole niin hyvin pelissä mukana, että olisit sen ymmärtänyt huumoriksi. Kuten sanoin olen pahoillani.
Sitä en tiedä miksi C vielä vihoittelee? En mellakoi.. Itse olit eiliseen osallisena..
Minä sentäs pyysin anteeksi..
Tää on sitten viimeinen yhteisöpeli minulta, oli kivaa niin kauan kuin kesti… Ei vaan näköjään sovi mun tyyli teille, ja jos ei voi olla oma itsensä…
Ja tämä koska C T näköjään on verisesti loukkaantuneet…