Taitaa olla Tonttu Toljanterista tämä ![]()
Ja sieltähän se löyty! Aika kova tiato.
Todella pienestähän se oli kiinni juu. Eli mun Mielipuoli-loppuminuutin viesti ei uponnut teihin vaan haitte nimenomaan ystäviä/nälkäistä?
Itselläni meni vähän huuruun kun foorumin lokikellon mukaan Trepun viimeinen viesti tuli 20.00 jälkeen.
Ja pääseekö kisastudioon lukemaan viestit?
Armas lupasi jossain vaiheessa katsoa auringosta tarkkaa aikaa, valitettavasti ei näkynyt…
Ei, se jopa auttoi kun sai jatkaa kyseenalaistamaan roolia..
Tää kannattaa jatkossa linjata avausviestissä. Päätimme vetää tämän jalkapallotuomarilinjan mukaan: peliaika on peliaika, mutta tuomari päättää pelin.
Pääsee. Lisäilen.
Lisäsin loputkin sinne👍
Joku voisi tehdä taas alustavan äänestyksen mukana olijoista seuraavaa peliä varten.
Tosiaan, kuten Derek tuossa laittoikin, meillä on ollut pelisapluuna suunnitelmissa. Peliteknisesti hyvin uudenlainen hahmo tuo varmasti oman twistinsä, joten tätä ei kannata jättää välistä. Odotetaan innolla Derekin kanssa, että päästään aloittamaan, sillä peli tulee olemaan pelinjohtajankin näkökulmasta tällä kertaa erityisen kiinnostava, vaikka mukana on paljon tuttuja elementtejä ja perusperiaate on toki hyvin perinteinen.
- Tietysti!
- Vielä epävarma
- Ehei, en ole!
0 voters
Tägätään aiempien pelien sankareita @Mustis @Tilhi @Petri @Koo.
Äänestäkääs uudestaan, jäi valitsematta kohta, että äänestäneet näkee. ![]()
Vielä tuumailen… Houkuttaisi kyllä, mutta otin tähän alkuvuoteen itselleni vielä vähän lisähommaa arki-iltoihin, joten hieman vielä mietityttää oman ajan riittäminen. Jos lähden mukaan, niin täytynee ottaa ainakin vähän toisenlainen taktiikka, ettei ala viestejä kertymään ja läpikäyminen vie iäisyyden. Pitäis varmaan härkkiä vähän joka väliin. ![]()
Vaikeuksien kautta voittoon. Ensinnäkin kiitos pelinjohtajille @Armas ja @Jopeti. Täysin ei ohjeenne rennosta pelistä toteutunut, mutta mielestäni erinomaisesti hoiditte pelin.
@Casperi oli kyllä hieno peli, ainoa ongelma oli että minä ainakin vähän laiskistuin, kun hoidit melkein kaiken. Vaikka aluksi taktiikkaasi epäilinkin, täydellinen suoritus. @louskutin pakko mainita myös, hienoja analyysejä ja teit töitä todella paljon. @Joonatan kiitos myös, arvokasta työtä ja loppuun asti pelaamista. Onnea @Treppu sinua pidin varmana hyviksenä, hienosti peitot roolisi kunnes tilaisuus tuli.
Omasta pelaamisesta, sinällään olin kartalla kannibaalista, ensimmäistä kertaa onnistuin äänestämään aina pahista, se lienee paras suoritus. Koko ajan oli tunne etten osannut kuvailla kuten halusin ja alkoi ärsyttää oma saamattomuus. No jäipähän nälkää ensi peliin sen suhteen.
Seuranta-luettu, mä luulen että Casperi lähtee seuraavassa pelissä aikaseen, mutta toki mukana ollaan rimpuilemassa taas!
Tatesulon tärkeän viestin jo nostin esiin. @louskutin ja @Joonatan pelasi todella hyvät pelit. Ja kyllä @mazzus oli myös iso voitontekijä.
Pahiksetkin pelasi hyvin, huono tuurl, varsinkin @Tonke. Sinnekin hatunnosto että selvisit kuitenkin ylimääräisen päivän, ehkä ens kerralla suostut kaveeraamaan ![]()
Siitä hienoa että pelit on aina olleet kovin erilaisia.
Lueskelin kisakatsomon läpi. Jos nyt edelleen vähän omaa peliänikin tässä kuitenkin perkauttaisin, niin kysyisin seuraavaa: Alusta asti monella toistui tuo, että pelaan ihan eri tavalla kuin normaalisti. Sen verran sokea olen omille kirjoituksilleni, etten hahmota, missä poikkesin aiemmasta. En nyt mitään syvällistä lainauslistaa kaipaa enkä pyydä tekemään (enkä toki pyydä tekemään mitään), mutta osaisiko joku kenties sanallistaa, mistä se ero aiempaan muodostui?
Se ainakin selvisi, että kirjallinen valehteleminen on meikäläiselle lähes yhtä vaikeaa kuin suullinen.
Itse en huomannut muutosta viesteissäsi ja hieman ihmettelinkin, että nousit tikun nokkaan niin helposti. Kuten sanottua hyviksillä kävi tuuri, kun Casperi sai ekana yönä Tonken selville ja sitä kautta muita sitten.
Lisäksi Rane vei yhden yötiputuksen teiltä. Joskin vei myös diplomaatin kysymisvuoron.
En osannut selittää sitä pelin aikana, enkä vieläkään. Jotenkin vain viesteissä ei ollut samaa päämääräisyyttä, mitä aiemmin. Vaikutti siis siltä, että yrität olla normaali, mutta se jokin pieni luontevuuden piirre puuttui.
Ihan tosi tämän takia olit “selvä ykkösepäilty”. Oli mulle jotenkin liian hakemalla haettu, ja joku samantyylinen on itselläni ollut aiemmissa käytössä.
Sivusta katsojana minä tunnistin vähän jotain samaa sun tämän pelin toiminnassa, kuin omassa pahispelaamisessani. Vaikea mitään yksittäistä nostaa, tosiaan sellainen yleisfiilis oli vähän aiemmasta poikkeava. Sun kohdalla tosin se, että olit aina tähän asti ollut hyvis, jollain tavalla ehkä sai tarkkailemaan kirjoituksiasi muita enemmän. Kun “pakkohan sen joskus on olla pahis” ![]()
Heti alusta siis, loppupuolella toki vähän konkreettisempaakin.
louskutin - hyvis - en epäillyt missään vaiheessa
tatesulo - hyvis - en epäillyt missään vaiheessa
Virvelia_kainaloon - pahis - epäilin koko pelin ajan
mazzus - hyvis - en epäillyt melkein missään vaiheessa
Tonke - pahis - epäilin koko pelin ajan
Casperi - hyvis - en epäillyt missään vaiheessa
![]()
Oikeastaan ainoat joiden kohdalla menin vikaan olivat Bilbo ja Wrathchild.