Tämäkö ja tatesulo otti itseensä tunari-ilmaisun, ja nyt Casperi piti tätä “tunnustuksena”.
Hieman sekavaa on nyt.
Tämäkö ja tatesulo otti itseensä tunari-ilmaisun, ja nyt Casperi piti tätä “tunnustuksena”.
Hieman sekavaa on nyt.
Aa siis sitäkö tässä tarkotettiin. Tuskinpa se nyt tunnustus oli.
Pidän myös todennäköisimpänä tämän tyylistä listaa, mutta siihen voi lisätä muitakin nimiä mukaan. Ainakin itsellä sinä ja tatesulo voisi myös olla kohteita, jotka halutaan tiputtaa ennemmin aiemmin, kuin myöhemmin. Mielenkiintoinen aihe pohtia, ja tämäntyylistä pahiksen nappaamis"taktiikkaa" ei olekaan tullut aiemmin peleissä käytäntöön.
Joo mä lukiessa ymmärsin että Hornan pudottajat olivat saatanan tunareita. Oma moka.
Ei tämä kummene ja vaistoilla on pelattava ++Casperi. Vaikea nähdä Casperin olevan hyvien puolella.
@Tonke ja @Dominik49 teille on tänään vaara käydä samoin kuin Hornalle eilen, jos panosta ei ala tulla enempää.
Tonkesta tulee kyllä hyvisviboja. Mutta vaikeaksi tekee arvioida, kun viestimäärän voi laskea sormilla.
Dominikin päästin eilen tulokkaana jatkoon (periaatteesta kohtelen tulokkaita ekana päivänään vähän helläkätisemmin, jos ei aivan selkeitä pahismerkkejä näy), mutta nyt on kyllä asetettava säälimättä jokainen samalle viivalle. Saatat ehkä jopa pystyä tuomaan hieman ulkopuolista perspektiiviä, kun muut pelaajat ovat jo toisilleen tutumpia (mikä ei aina ole välttämättä pelkästään helpottavaa). Siksikin toivon ja odotan, mitä sanottavaa sinulla pelistä on.
Jopetin rinnalle tarkkailuuni on nousemassa Bilbo ja hieman myös Casperi.
Noniin, joku on hereillä.
Todella ylimielistä. Mutta jatka vaan.
Äänestystilanne :
2 Casperi (Bilbo, Koo)
Putoamassa Casperi kahdella äänellä.
Pahoittelen jos siltä tuntuu. Turhautunut olen, sen voin myöntää.
Itse kukin turhautuu välillä, mutta ehdotan että jatketaan nyt tästä asiasta eteenpäin. Edelleen arvelen, että Casperi ja tatesulo on molemmat hyviksiä, jolloin kinastelu sataa vain pahisten laariin. Derek kirjoitti äsken hyvän viestin.
Ei tässä nyt mitään hätää toistaiseksi ole. Haluttaisiin vaan täältä kaviaarikippojen ääreltä muistutella, että asiallista kieltä pittää käyttää.
Me alamme olla tässä erikoishyvisten pudottamisessa ekana päivänä niin kertakaikkisen taitavia, että suoraan sanottuna voisi jopa kaikki erikoishyvikset tulla ekana päivänä ulos kaapista; pahikset eivät heitä kuitenkaan saa pudotettua kuin 1-2 per yö, mutta ainakaan ei heitä tiputettaisi hyvisten toimesta.
Samalla pahisten tiputtamisenkin todenäköisyys kasvaisi, koska olisi enää tavishyvikset vastaan pahikset, eli pelistä riippuen suunnilleen 7 vs 3.
Bilboa yritin, koska epäilytti minua enemmän kuin Horna. Bilboon kukaan muu ei tarttunut. Sitten vaihdoin Hornaan heti, kun huomasin Derekin antavan Hornalle äänen. Vaihdoin, koska Horna on aina epäilyttävä ja tässäkin pelissä sortui “lupaamaan” olevansa aktiivisempi vikan päivän illalla/päivällä. Näin ei kuitenkaan tapahtunut vaan Horna ennemminkin lymyili varjoissa, kuten yleensä. Viime pelissä pääsi varjoista hyökkäämään, kun luotin, että Horna on vain Horna ja aina pelaa tuolla tavalla epäilyttävästi. Viime pelin lopputulos muistetaan…
Olin siis toinen (2), joka antoi äänen Hornalle. Tämän jälkeen vaihtoivat vielä 3(?) pelaajaa äänensä Hornalle. Nekin tulivat helposti ja kasautuivat samalla lailla nopeasti kuten Armakselle. Siinä kohtaa ajattelin, että on turha lähteä enää yksin vaihtamaan uuteen tai sitten takaisin Armakselle.
Lisäksi olin siinä päivän loppu päässä iltapalalla ja en ollut paikalla viimeiseen noin 10minuuttiin. Eipä täällä oikein muitakaan enää silloin ollut?
Mun mielestä tuo kolmikko, joka äänensä vaihtoi mun jälkeen Hornalle on paljon minua epäilyttävämpi. Nyt kiire niin en ehdi tarkistamaan ketkä olivat kyseessä.
Mutta mulle käy myös se, että tämä päivä vietetään mun kimpussa ja heitetään mut pihalle. Eipä ainakaan menetetä erikoishyvistä niin, kuin tässä muuten tulee todennäköisesti taas käymään.
Nåin on, valitettavasti. Nyt rivit kokoon ja pallo keskelle, mitään ei ole vielä menetetty!
Samaa mieltä. Ihmettelen, miksi Tonke ja Dominik49 pysyttelevät varjoissa eikä osallistu pahisjahtiin. Se antaa ainakin mulle syyn epäillä ko kaksikkoa. Ennenkin on pahikset lymyilleet varjoissa ja vieneet potin.
Nyt jos koskaan tarvitaan kaikki kynnelle kykenevät apuun. Muuten peli on lyhyt.
Olen pahoillani, kun en ole kerennyt riittävästi osallistumaan peliin. Tällä hetkellä iltavuoroviikko töissä ja en päivän aikana kauheasti kerkiä osallistumaan, mutta yritän parhaani.
Mutta sitten aiheeseen. Tuo Casperin äänipommi ehdotus ja yritti myös illalla saada porukkaa äänestämään minua, että olisi saatu vieläkin kovempi härdelli päälle on todella pahismaista.
Ei sillä, mielummin olisin lähtenyt kuin lääkäri. Ellen sitten ole pakko, mutta sitä en tiedä. Itse rajasin neljään henkilöön mahdolliset vaihtopelaajat ja näistä kyllä eniten epäilyttää ++Casperi
Itseänikin vähän mietityttää Casperin meno, erityisesti nuo melko kärkkäät kommentit, kuten “Menetitte juuri lääkärin, mikä fiilis?” ja “tatesulo myönsi juuri olevansa lahjottu”. Yritti myös eilen saada porukkaa äänestämään vahvan oloista Armasta.
++Casperi
En saa kiinni Casperia äänestäneistä. Tuo lopun äänestys ehdotus sai kannatusta monelta ja sitä oltiin valmiita testaamaan. Jätettiin testaamatta ja varjoäänestystä käytettiin.
Nyt sitten moni syyttää Casperia pahiksuudesta tuon idean takia. Eihän sitä edes toteutettu? En tiedä kuinka paljon parempi tuo varjoäänestysideakaan lopulta oli, kun erikoishyvis tippui. Ehkä joo Casperilta vähän “ylimielistä”/turhautunutta kommenttia, mutta ei kai se vielä pahikseksi tee?
Koosta sen verran, että hetkeksi on helppoa vaihtaa tyyliä. Aluksi näytti lähes varmalta hyvikseltä, kun pelaaminen oli vapautunutta, mutta nyt on alkanut muuttumaan enemmän tai vähemmän samanlaiseksi “pahiskooksi”.
Mun äänen vaihto rumba ei ollut kovinkaan kaunista katsottavaa, mutta ei kyllä Bilbo tai tatesulo/Koo sen enempää vakuuttanut. Tai Dominik. Armas suojeli oman takapuolensa. Derek vaihtoi ekana Hornaan siksi plussilla. Lisäksi otti äänensä pois multa mikä on minun silmissä posijuttu, koska tiedän roolini. Sitten Tonke ja Petri kaksikko. Pelottiko vaikuttaa vai mikä juttu? Miinuksilla omalla “listallani”.
Acetho harmittaa, jos sulla on kiireitä. Tuntuu hyvikseltä viestiensä sisällön takia ja siksi haluisin kuulla lisää häneltä. Voi olla myös pahis, koska osaa sen roolin taitavasti.
Nellisi eniten plussalla.
Casperilta on toisaalta nähty vähän samantyylistä settiä niin hyviksenä, kuin pahiksena ajoittain. Toki tuntumalla voisin heittää, että pahiksena on aikaisemmin ollut ehkä hieman kärkkäämpi, hyviksenä hieman rauhallisempi. Komppaan kuitenkin Armasta siinä, että todennäköisimmin tuo tatesulon ja Casperin selkkaus on hyvisten välistä nuhjausta.
Ihan yksittäinen fiilishuomio tuli tästä, että oltaisiinko siellä näytöntakana sittenkin tyytyväisiä siihen, että lääkäri läks?
Tästä olen samaa mieltä, ja tein samanlaista huomiota Koosta. Jos pahisrooli olisi taas osunut, hänen on melkein pakko ollut yrittää alussa muuttaa jotain.