Pyysin kielenkäyttöäni anteeksi siksi, että kun en tunne muuta porukkaa, joku saattaa ottaa itseensä marttyyriksi kutsumisesta. Itse en ota, mutta niin monta mieltä kuin pelaajaa.
Mazzus oli sitten hyvin esille päässyt pelaaja ekana päivänä!
Entä toisen yön nimi Armaksella?
Se oli järkevä veto siihen kohtaan. En tiedä olisiko Derek muuttanut ääntään, mutta vaikutti sillä hetkellä, että se on ja pysyy.
Vaikuttiko Casperin äänen muutos? En tiedä, mutta oli kyllä huikea veto. Jopetin seuratessa pelästyin todella. Kävi mielessä, että Jopeti on kaverisi.
Acetho
Toka yö oli melkoinen käännekohta. Silloin pahikset oli lähes saletissa tiputtamassa Armasta, mutta niin vaan kääntyi Tonkeen tiedetyin seurauksin. Armaksella oli tässä vaiheessa tiedossa mazzus = hyvis, Acetho = pahis.
No ei huonosti! @Armas
Tässähän olet täysin rehellinen, pahuushan on vain näkökulmakysymys
Kuten jo pelinjohtajille kerroin, olin onnellinen saadessani vaihtopelaajan roolin. Toinen hahmo olisi ollut @Armas rooli kirjanpitäjänä. Hienoja rooleja.
Siinäs näitte! On voi olla läpeensä paha, jos Armas piti mua hyviksenä
Olin jo varma, että @Armas vetää 3/3, kun Nellisiä pyöritti äänestyksessä, mutta valitsi kolmantena yönä Jopetin. Sittenhän Armas poistui pelistä.
@Armas 'lta oli hyvin pelattu pienet vihjeet erikoisroolistasi. Pääsin kärryille siitä, mutta onnistuin sitten tekemään myöhemmin muita vääriä päätelmiä ja tipahdin kärryiltä uudestaan.
Kiitokset pelaajille jälleen hyvästä pelistä.
Haluaisiko joku tiivistää hyvin lyhyesti, että miten edellisen päivän viestitulvassa päädyttiin yks-kaks siihen, että pahikset ovat Nellisi ja mazzus, kun esimerkiksi mazzusta ei oltu kukaan epäillyt päiväpelissä missään vaiheessa.
Ja @Koo mainitsit jostain varmasta kyseenalaisesta konstista selvittää onko joku pahis ja lupailit pelin jälkeen kertoa?
Ja kuka sanoo, ettei pahiksena voi olla valokeilassa? On mulla ollut kysyntää.
Oi Suomi on! Kiitokset kaikille pelistä!
Tämä!
Jaha, voittoko se sieltä lirvahti? Hienoa!
Minusta ei tosiaan tässä pelissä paljon hyötyä ollut, Acethon kiinni saadessani ajattelin, että pääsen vähän edes hyödyntämään rooliani, mutta hänhän sitten meni heti tippumana. Siksi päätin olla tulematta edes esiin - ei mitään tarjottavaa.
Itse tajusin Armaksen roolin melko varmaksi siinä vaiheessa, kun taisteli pelissä pysymisen puolesta aivan kynsin ja hampain, eikä käyttänyt tätä monen normihyviksen perusletkautusta, että “mieluummin minä tipun, kuin joku erikoisrooli”.
Vielä kerran kiitän Koota, joka läpi pelin teki paljon töitä pahisten nappaamisessa!
Casperi taas esitti kyntensä parina vikana päivänä. On kyllä vaarallisen taitava kaveri
Teidän kanssa vois vaikka kaljalle lähteä tän voiton kunniaks. Pysty luottamaan kerrankin!
@Dominik49 kiitos osallistumisesta, mukavaa saada uusia porukkaan sekavaan👍
Ei tämä peli kuitenkaan pelkkää posia ollut, kun valitettavasti tatesulo poistui kokonaan palstalta… arvostan suuresti kyseistä kirjoittajaa, toivottavasti tämä peli ei aiheuttanut hänen lähtöään.
Toki mazzusille olisi ollut tarjottavaa.