Yhteisöpeli VIII: Lahjontaa ja liukutaklauksia – peliketju

Itse en päässyt missään kohtaa oikein mukaan ja kisakatsomoon matkani sitten veikin heti. Eniten jäi kaiveleen, että jälleen unohdin ja paikalle tulin 21.31, joten en pystynyt puolustautumaan. Ei todellakaan pitänyt siis vain antaa asian olla :rofl:

8 tykkäystä

Kyllä. Pitäisikö säännöissä olla kielto, että pelinjohtajan kanssa käydyistä keskusteluista (yksityisviesteissä) ei saa kirjoittaa peliketjuun? En tiedä lähtikö viesti

Olet tavallinen hyvis. Onnea peliin!! :slight_smile:

kaikille hyviksille, todennäköisesti. Tuosta kysymällä olisi ollut helppo selvittää kuka sen sai ja kuka on pahis.

Se on se suojelijahahmon kirous.

Pitää kyllä vielä pumpata vähän @mazzus ja @Nellisi renkaita. Todella vahva peli todella vaikeasta asetelmasta. Jälkikäteen ajatellen pelin lähtöasetelma oli pahiksille vähintään haastava, ja aika huonot skenaariot osuivat. Toisaalta olin pahisten voitosta varma siihen asti, kun Nellisille alkoi sataa ääniä.

2 tykkäystä

Eikös se ole kiellettyä?

5 tykkäystä

Minusta tuosta on maininta säännöissä. Ja tuo viesti oli myös kaikilla vähän eri, koska palstasofta ei anna lähettää identtistä merkkisarjaa.

1 tykkäys

Jaa tarkastin, tuo maininta on näköjään pudonnut säännöistä.

Seuraavan pelinjohtajan kannattaa se sinne lisätä.

2 tykkäystä

Ja hei, aivan todellakaan ei kokeilla Tonken kanssa yhteisosallistumista enää ikinä. :joy: Minä piilottelin jossain vessassa ja samaten sit kauheella kiireellä Tonken vielä ollessa saunassa pohdin tiputuksia. Vähän oli liian kuumottavaa, kun tuli näin tosielämään tää rooli. :sweat_smile:

6 tykkäystä

Itse asiassa tuohonhan voisi suunnitella jonkin ID-koodin, 10 numeroa vaikka, jonka täytyisi olla sitten jollain jännällä tavalla yhtenevä kaikille hyviksille ja toisaalta yksilöllinen :thinking:

1 tykkäys

Niin ja Nellisi, suurkiitos sullekin, vaikka osoittauduitkin pahikseksi :thinking:

Mitäs jos kukaan ei tietäisi omaa rooliaan? Yöllä saattaisi pelinjohto vaan pyytää yhden tai useamman yönimen.

2 tykkäystä

Perhana, kun arvasit. :grin:

1 tykkäys

Tuo voisi olla hyvä, ja pudonneet eivät olekaan pois pelistä, vaan ainoastaan sellaisia, joiden rooli on tiedossa.

1 tykkäys

Kiitos vaan, tässä vielä opetellaan ” talon tavoille”.

Olisi kova, jos roolia ei paljastettaisi iltaviestissä. Sitä vain seuraavana päivän mietittäisiin tippuiko Möttönen, pahis, perusjamppa, vai palkanlaskija.

3 tykkäystä

Salakapassa joku epäili alussa Koota. Taidan osallistua seuraavaan peliin. Ja sitten jossain kohtaa en seurannut peliä kovin isolla intesiteetillä.

1 tykkäys

Toisaalta lopputulos tuossa tiedon pimittämisessä olisi sellainen, että osa varmaan välinpitämättömästi vaan heittäisi “jotain”.

No, teen tunnustuksen: mulla oli sisäpiirin tietoa.

Kiitos pelistä! Pelinjohtajille erityiskiitokset hyvin hoidetusta matsista! Onnittelut hyviksille ja pahistovereille mazzusille ja Nellisille peukut, erittäin hyvin vedetty. Vitospäivä oli kohtalokas.

Harmitti paljon, kun oli jo lähes lyöty Armas kakkosyönä pihalle, mutta kääntyi sitten kuitenkin Tonkeen. Tein vielä pitkän päättelyn, minkä takia Armas on todennäköisin palkanlaskija ja kävin kaikki pelaajat yksityiskohtaisesti läpi. Lisäksi Derekin “vahinkoäänenvaihto” vissiin ratkaisi koko pelin. Ja tosiaan ekanakin yönä osuttiin mazzusiin. Surkeasti meni yönimet.

Pelistrategiani:

• Yritin rakentaa pitkää peliä, jossa yritän saada luottamusta Derekiltä, Casperilta ja Armakselta

• Tarkoitus oli myöhemmin hitaasti nostaa Nellisiä yhdeksi luotettavimmista pelaajista

• Casperille tarkoitukseni oli viestittää olevani palkanlaskija, esim. tykkäyksillä tiettyihin viesteihin

Muuta ei sitten kerennytkään, oma peli loppui kuin seinään juuri, kun se tuntui alkaneen.

5 tykkäystä

Niin ja @Virvelia_kainaloon kiitos kanssa! Oli helppoa tehdä yhteistyötä, meni ns. omalla painollaan.

5 tykkäystä

Tässä onnistuit. Viesti jossa arvelin sinun pelänneen pudotusta, tykkäsit siitä ja olin myyty. Samalla aloin pitää Armasta varmana vaihtopelaajana.

2 tykkäystä