Yhteisöpeli VIII: Lahjontaa ja liukutaklauksia – peliketju

Joo, arvelinkin että nielit syötin.

2 tykkäystä

Eilen illalla arvoin Derekin, Koon ja Casperin välillä. Järkeilin sen niin, että pääsen parhaiten hyödyntämään Derekin (vedätystä tietenkin) muuttunutta asennetta mua kohtaan. Yritin painaa päälle sillä mielellä, että Derek olisi huomannut erehtyneensä mun kohdalla. Lisäksi olin lähes koko pelin ollut Koon perässä äänestyksissä. En paljon vaihdellut kohdettani ja yritin myydä tätä ajatusta hyviksille. Huonolla menestyksellä.

Olikos jollain jo sovittuna ens pelin vetäminen?

Itse olisin valmis aloittamaan vaikka heti, mutta hieman pidempi tauko olisi paikallaan tällä kertaa, vai? Näin ymmärsin tuolta kisakatsomo-ketjusta.

@Petri ja @Armas puhui katsomon puolella että Nellisi puhui itsensä pussiin. Muistatteko vielä missä kohti?

Sama, jäi vähän hampaankoloon tämä matsi. :slight_smile:

Se oli joku kohta, missä meni vähän sekaisin se, mikä rooli tietää mitäkin. Mutta ei se mielestäni pussitus ollut.

Tämä kohta @Casperi

1 tykkäys

Kolmospäivä olisi muuten voinut olla herkullinen, jos Tonke olisi ollut tavis. Casperi olisi pitänyt minua palkanlaskijana, ja Armasta pahiksena, Armas taas oli saanut minusta pahistulokset.

4 tykkäystä

Samoin. Hyvä kun toiminta pysyi ns. “suorana”, yksin olisi käynyt kyllä hyvin kuluttavaksi hyvin nopeasti.

Onneksi kukaan ei kysellyt vitospäivänä niiden järjestysnumeroiden perään. Kävin joka ilta peliketjun viestit läpi kännykän näyttö puoliksi muistiolla ja palstalla. Hieman liikaa hapotti se about 600 viestiä kahlattavaksi lauantai-iltana, niin päädyttiin siihen, että louskutin on varmaan laskenut oikein, kun kukaan ei ollut koputtanut nokkaansa. Edellispäivät mentiin kahden laskijan taktiikalla.

6 tykkäystä

Moni sanonut, että tavallisen hyviksen rooli on mukavin, mutta kyllä mua rupes ärsyttämään toden teolla, kun ei ollut hajuakaan pahiksista ja kerta toisensa jälkeen meni tiputukset ketuiks

Pahiksena paljon kivempi pelata, kun pääsee juonimaan muiden kanssa sekä tietää rooleja eri tavalla.

1 tykkäys

Omalla kohdalla ne mitä jo nostin esiin.

Puheet oli että suostuvat äänestämään kaikkia, mutta eivät kuotenkaan sitten suostuneetkaan toisiaan (Koo teki tässä hyvän duunin). Sitten kun kävin ne äänestystulokset siltä päivältä läpi, niin en nähnyt enää muita vaihtoehtoja.

Olihan siinä riskiä hyvisten kannalta ja tuuriakin, Derek oli ratkaisevassa asemassa :+1:t3:

2 tykkäystä

Totesin jossain kohtaa aikanaan itse ääniä laskiessani, että helpointa on käyttää etappimerkkejä. Esim. päivän aikana varmistaa, että joku tietty pelinjohtajan välitilanne on varmasti oikein, joten jatkossa voi laskea siitä eteenpäin. Koskaan ei sitten tarvitse vetää 600 viestiä putkeen.

2 tykkäystä

Kiitos muuten Acetholle (+ekalle peliryhmälle) tämän pelin tuomisesta palstalle! Monet illat saanut viettää tämän pelin parissa nauraen ja keskustellen. Tuoneet kyllä rutkasti iloa palstalle ja elämään!

7 tykkäystä

Oli muuten ihan hauska seurata, kun porukka kahlasi sen yhden päivän meikäläisen viestejä läpi. Käytin siinä yhdessä viestissä surutta hyväksi Casperin tekemää listausta, josta otin lainauksia ja kommentoin itse. Siellä oli sopivasti Nellisi ja mazzus viimeisenä, ja kommentoin niihin mahdollisimman neutraalit ja epäkiinnostavat lausunnot. Arvasin, että jos tuohon palataan, kaikki tarttuvat sen viestin kiinnostavimpiin kommentteihini pelaajista ja yrittävät arvuutella, missä kohtaa olen yrittänyt huijata.

2 tykkäystä

Mites Armas olet kanssani samaa mieltä, että meillä oli pelin mielenkiintoisimmat roolit?

1 tykkäys

Ei tuota kieltääkään voi. Olisin tavallaan halunnut olla sinun saappaissasi. :grin:

1 tykkäys

Jep, jos joskus on samanmoinen tilanne niin sun viesteistä en enää lähde merkkejä hakemaan.

2 tykkäystä

Joo mä kävin sitä sun viestiä läpi (ja muitakin) ja katoin ketkä ovat kärkipäässä epäilyissä.

Muistan, kun neuvoit että kannattaa tiputella/laittaa epäilyttävimmät alkupäähän tekstiä, sillä kaikki etsivät pahiksia jostain keskikohdasta upotettuna viestiin😁

Ja sit sanoin siihen perään, että pitää aina olla askel edellä :wink:

3 tykkäystä

Yritin lähinnä sulle myydä ajatusta äänestyskäyttäytymiseni saloista. Mutta lienee olemme sitä mieltä, että mäkin voitin jotain:
Nimittäin mister jäärä palkinnon :face_with_monocle:

1 tykkäys