Koo pelasi kyllä hyvän pelin. Olit oikeastaan ainoa, joka heitteli oikeita nimiä jo 1-2 päivänä. Toki heittelit paljon nimiä
Siitä sai kyllä hyvää oppia, ikävä kyllä päässyt pahiksena sen jälkeen olemaan.
Oli muuten pelin toteus ja suunnittelu loistava taas kerran, joten kiitos pelinjohto ja suunnitteluporukka vielä kerran!
Sulle mä yritin myydä ajatusta, että Derek olisi ymmärtänyt erheensä ja pitänyt mua hyviksenä.
Olihan se sun käytös looginen, mutta tällä kertaa näin. Hyvä että tykkäsit roolista!
Oliko ekassa viestissä jotain ideaa, mitä pohdin? Tai oliko muuten yritystä viestiä lahjotuille?
Mikä oli ajatus kun pudotitte tatesulo/bilbo hahmon?
Ja Koo, sä olet yksi viheliäisimpiä pelaajia, tämä hyvällä.
Ei kaukana ollut, mutta luotin Casperiin ja Koohon tällä kertaa, kun pudottivat Nellisin käytännössä kahdestaan. Silloin Nellisin tippumis päivänä ei muuten kaukana ollut mun äänenvaihto Casperille😅
En olisi ikinä antanut anteeksi.
Bilbo tiputettiin siksi, ettei epäilykset heräisi liian pian/vahvasti. Sellainen sopivan neutraali hahmo.
Ai niin, ja mun mielestä pelin sisällä voi pahiskin luvata olevansa hyvis jos niikseen tulee. Kun peli on alkanut, siellä voi valehdella. Ku jossain vaiheessa joku kirjoitti jotain, että jos lupaa niin ei pidä sitten minään jos syö sanansa. Peli alkaa, niin kaikki muu paitsi asiaton käytös on omasta mielestä sallittua.
@Acetho aikanaan kun heitit idean ekasta pelistä tänne ilmoille. Voinko kysyä mikä on ajatuksesi/yhteenveto tästä mihin ollaan tultu?
Sori jäi se eka viesti käsittelemättä. Ei siinä ollut mitään sanomaa kenellekään, se oli vaan pelinavaus ja moikkaaminen kaikille.
Jossain vaiheessa kävi mielessä, että nyt katsotaan kuka äänestää ja ketä. Lähdit tähän mukaan ja se oli iso tekijä.
Jopetia epäilin pahikseksi vielä eiliseen asti. Kun annoin äänen hänelle olin varma hänen pahisroolistaan. Nellisin vaihto oli ehkä suurin yksittäinen tekijä mikä omassa mielessä ratkaisi pelin
Tarkennatko, mitä ajatuksia meinaat? Pelin ja pelaajien kehittymistä vai mitä?
ymmärrän… Mutta hei hieno oli se toinen päiväkin meiltä vaikka hyvisbilbo tippui.
Juuri näin. Mitä mieltä olet mun Derekille mainitsemasta marttyyriydestä? Menikö yli, vai oliko ok?
Kiitos. Pelini perustuu siihen, että käyn välillä murahtamassa, kuten @Armas kertoi loungessa. Otin sekin kehuna.
Juu sinun mielipide miten on kaikkinensa kehittynyt. Lisäksl oliko sulla jotain visiota, kuin suosittuja näistä tulee ja että 100 viestiä per pelipäivä menee rikki?
Muistiin
Ja mä päätin tehdä rohkean vedon, että ilmoitan useamman nimen ketä en äänestä. Sen sijaan että olisin sanonut ‘kaikki käy’
Tottakai saa luvata. Mutta saa tuosta painetta antaa. Minähän se olin ja Jopeti ei murtunut.