Se oli hämmentävää. Mutta en uskonut sinua pahikseksi sen toisen illan jälkeen. Ajoin sinua pihalle kuin käärmettä pysyyn, mutta aamulla olin varma hyvisroolistasi, kuten kerroin.
Hmm. En oikein tiennyt, miten tällainen peli soveltuu hieman nopeatempoisempaan nykyaikaan. Olin siis pelannut noin 10 vuotta takaperin senaikaisilla nettifoorumeilla näitä. Siitä olen yllättynyt, miten hyvin nimenomaan palstana ja alustana tämä toimii näihin peleihin.
Ehkä ajattelin, että joko-tai. Hitti tai huti. Ekaan peliin saatiin joku 9 kasaan. Ajattelin kyllä, että kilpailuhenkistä porukkaa varmaan tällä palstalla piisaa. On myös tullut oma yhteisönsä näihin peleihin, joka hitaasti tuntuu kasvavan. Toivottavasti jatkossakin löytyy aina joitakin uusia pelaajia. Viestimääriä en osannut edes ajatella. Ekassa pelissä taisi yhteensä olla joku 250 viestiä. Se oli mukavaa, että Armas oli heti toisena pelinvetämisessä mukana ja yleensäkin se, että pelinjohtajia on löytynyt hyvin. Pelkäsin ehkä alkuun sitä, että muut ei jaksa vedellä pelejä, ja halusin itsekin kokeilla pitkästä aikaa.
Olin kyllä ihmeissäni ja oletin jahdin jatkuvan. Hyvä näin.
Johonkin viestiin kirjoitin jotakuinkin näin: kaikki julistautuvat hyviksiksi jos sitä kysytään, se on varmaa. En ymmärrä edes moista kysymystä, kun pelataan, niin silloin pelataan. Siitä juonittelussa on kyse, et sä voi pelata liian rehellistä peliä ollessasi pahis.
Jopetiltahan ei kukaan kysynyt, hän toi sen itse ilmi. Sama kuin Tonkella, minkä vuoksi mä häntä kovasti epäilin ja onneksi opin siitä.
Oliko @Horna lla pelinvetohaluja? Ottaako joku toisen paikan?
@Casperi olitko se sinä, joka kysyit muuttuneesta aktiivisuudestani pelissä? Olin silloin aivan rehellinen, työkiireiden aikaan en enää pelaa. Ei yksinkertaisesti ole aikaa. Kun on duunissa 16 tuntia, ajaa himaan nukkumaan ( työmatka 45 min suunta ) ymmärtää, ettei siinä ensimmäisenä viiden tunnin unien jälkeen ota padia käteen ja ala kirjoittaa.
Olin ainakin joukossa mukana, ketkä sen noteerasi.
En nyt ihan tarkkaan muista. Eihän tuossa voi välttyä pieniltä yhteenotoilta.
Mikä @Derek ille tuli pelin lopussa? Pidin nelospäivän kokeellisista siirroistasi, mutta tuo vitospäivän loppu jäi mietityttämään?
Jees, voin lähteä kyllä mukaan kaverin löytyessä!
Siitä kiitos. Rooli ei siis vaikuttanut asiaan.
Ei ole palstalla näkynyt sen jälkeen kun Nellisi putosi. Ei myöskään tykännyt siitä viestistä, joten joku siellä nyt veti huuruun ilmeisesti.
Ilmeisesti jollain tasolla otti itseensä. Kuten sanoin, niin monta mieltä kuin pelaajaa.
Ja tästä tuli mieleen, että aika raakaa on tuokin. “Petri (nimi muutettu) oli 2 tuntla sitten palstalla, mutta 6 tuntiin ei ole vastannut epäilyksiin. Selvä pahis”
Ekana iltana oli paha, kun mulla oli pahasti menoa siinä, ja sit tulin vilkaseen palstaa niin täällä oli ainakin Koo kytännyt, että nyt se on käynyt paikalla.
Ai luoja mua otti niin päähän kun tajusin ton! Olin niin fiiliksissä, että saatiin palkanlaskija mäelle ja sit menin möläyttään. Olin niin vihanen ittelleni.
Mutta ei tää nyt sit siihen kaatunu, vaan siihen mun loppupuolen äänenvaihtoon. Nyt sekin ottaa päähän, olis vaan pitäny olla kärsivällinen. Mutta kuten sanottua, pahisroolit ei oo ihan mun juttu. Vaikkakin siinä voittaminen tuo kyllä sit todellisen voittajafiiliksen.
Ja en muuten toivo kellekkään tota mun kohtaloa. Ärsytti ihan jumalattomasti lähteä periaatteessa aivan tuurin kaupalla pelistä. Olisin halunnut jäädä kiinni pelaamalla ja äänestyksen kautta poistua.
Mua harmitti se vain siks, etten itse päässyt tönäämään sua kotilennolle.
Silti mukavaa hyviksenä tietää, että pahistenkin täytyy vähän kuumotella yöpudotustaan.
Hei. Kun olet pelissä mukana niin elät tätä 24/7.
Ei vaan. Eihän se ole niin meillä kaikilla on omat menomme ja se pitäisi yrittää muistaa. Itseltäkin se unohtuu, vaikka välillä tulee tehtyä pitkää päivää itsekin.
Peli on peliä, pelitapojakin on niin erilaisia.