Yhteisöpeli VIII: Lahjontaa ja liukutaklauksia – peliketju

Niin siin tuo tosiaan särähti mun korvaan ja kysyinkin siitä. Totesit omaan tyyliisi “olenpa hölmö :see_no_evil:” ja minä annoin olla. Voi jessus :sweat_smile:

Nää on pahoja kyllä. :grimacing: Täytyy tunnustaa, että oon käyny kirjautumattomana välillä lukemassa, ettei joku näe, että oon käyny palstalla. :sweat_smile: Ja sit kun avaan puhelimella nettiselaimen, niin tää yleensä aukee ekana, mut en välttämättä ehdi kuitenkaan peliin. Sit mietin, että perskele, nyt siellä joku taas vakoilee, että paikalla on käyty ja silti ei oo mitään sanottu… :see_no_evil: Tai on ollu myös illan aikana koneella palsta auki ja sit oon tajunnu, et siitäkin nyt joku repii virheellistä dataa.

4 tykkäystä

Tossa vaiheessa huokasin helpotuksesta ja toivoin vaan, ettei kukaan kaiva sitä enää keskusteluihin. :grin:

1 tykkäys

Ei ollut nyt syytös vaan ihan oikein se on että hyvikset käyttää kaikki mahdolliset keinot, vähän kuten muuntovirus. Pahikset kuitenkin saa juonia keskenään.

2 tykkäystä

Sulta oli kyllä kanssa vahva peli. Kolmospäivä oli kivaa seurattavaa sun ja Petrin välinen taisto.

1 tykkäys

Ollaanko Casperi ikinä oltu samalla puolella?

Oliko se vltsi nyt sit kuitenkin vinkki roolistasi, vai missä kohti oli vinkkkiä? Jos voit paljastaa.

Ei kait. Ja taidan johtaa. :wink:

Eikun oltiin me. Andeilla. Tipuin ekana yönä. Mutta joo, sulla on hyvä recordi.

Onko ylimielinen jos nimimerkin alle laittaa yhteisöpelirecordin näkyvillle? No ehkei, sitten on aina tähtäimessä.

Itseasiassa tämä oli ensimmäinen tappiopelini.

4 tykkäystä

Sillä saataisiin mainosta pelille.

Laita ihmeessä jos siltä tuntuu. :smiley:

Mietin nyt, kun Selviytyjät on alkanut telkkarista, niin tätä voisi hyvin mainostaa sillä, jos haluaa itse kokeilla sitä juonittelua.

4 tykkäystä

Ja eikös tuo myyrä -ohjelma ole kanssa vähän samaa sarjaa. En tosin ole yhtään katsonut, mutta näin ymmärtänyt.

5 tykkäystä

Jäi sitten suurin osa tämän pelin loppukeskustelusta itseltäni välistä, luulin että loppuu huomenna. :grimacing: Mutta kiitos tosiaan pelinjohdolle, hyvän pelin järjestitte! Onnittelut meille hyviksille, harmi kun en itse ehtinyt täysillä osallistumaan. Pahikset pelasivat myös hyvin, en ainakaan itse lopussa arvannut mazzusta. Nellisiä vähän veikkailin muttei mitään hajua pahiksista minulla muuten taaskaan.

Ja ensi pelissä olen tietysti mukana, kuka sen Hornan kanssa järjestääkään. Kaksosten paluu peleihin olisi omasta mielestäni mukavaa, se on hauskempaa pelinjohdollekin seurata hyvisten keskustelua myös. Toki kuinka vain ensi pelin järjestäjät haluatte, olikos niitä uusiakin rooleja vielä kokeilematta? Itsekin ajattelin vielä pelin jossain vaiheessa jonkun kanssa järjestää, mutta ainakaan nyt seuraavaksi en taida olla siihen valmis.

4 tykkäystä

Täytyy myöntää, etten ole satavarma, mihin Petri viittasi - ainoa selkeä vinkki lienee se, että puolustauduin aika vimmalla. Se vitsi, jos siis viittaat siihen loogikkojuttuun, oli vain heitto. Olen aika usein kirjoitellut tänne mitä mieleen juolahtaa, on hauska katsoa, miten ihmiset niitä tulkitsevat. :sweat_smile:

Siinä Hämähäkkimiehen viholliset -heitossakaan ei ollut mitään muuta taustalla kuin että satuin kuuntelemaan Herra Ylpön Lista Hämähäkkimiehen vihollisista -kappaleen juuri sillä hetkellä.

2 tykkäystä

Yksi kuumottava hetki tulee tästä ensimmäisen yön äänestyksestä mieleen. Valittelin ilmastointilaitteen menneen epäkuntooon, joten en saanut kunnolla nukuttua.

@louskutin laittoin ensimmäisen yön äänestyksen jälkeen viestin, missä Klonkku ei saanut nukutuksi, koska tuuletin piti meteliä. Ihmettelin, ettei kukaan ottanut tästä koppia. Missään nimessä en syytä Louskutinta puolueelliseksi, vaan kyseessä oli inhimillinen erehdys. Loistavasti @louskutin ja @Virvelia_kainaloon kainaloon hoitivat vaativimman urakan.

Jos olisi tullut heti lähtö, olisin vaatinut VAR tarkastusta :grinning::grinning::grinning:

4 tykkäystä

Se on hyvä biisi. Toivottavasti päästään kunnon lätkäpukukoppi-meininkiin vielä jossain pelissä, olen yhden roolin miettiny sitä varten.

1 tykkäys

Ja mä oon sen verran kärsimätön, ja pelaan pelkästään puhelimella, niin en usko että pellnjohto on mua varten.

Pahus, pistettiin väärä kaveri pihalle. Ei vaan hyvin vedit itsekin, mutta mulla oli sisäpiiritietoa.

1 tykkäys