Tämän piti olla @Bilbo lle.
Tämä viesti. Tulkitsin tuon, että Armaksen äänestäminen olisi verrattavissa lääkärin pudottamiseen, eli taas lähtisi erikoishyvis. Yritin tähän antaa Armakselle vastausta jossain toisessa viestissä, johon liitin sanan allikko ja laitoin vitsin, vaikka se viesti ei yhtään Armakseen liittynytkään.
Ai niin ekasta yöstä: katottiin Nellisin kanssa, että minä ja hän ollaan vähiten epäilyjä keränneet pelaajat. Vain yksi oli meidän lisäksi päässyt ainoana oikeastaan ilman epäilyjä: mazzus. Oli ihan hauska huomata, että no siinä ne pahikset sitten olikin. Kolme vähiten epäiltyä.
Ei lainkaan huono haku.
Olin todella tyytyväinen, että roolini paljastui teillä niin pian. Yritin auttaa teitä parhaani mukaan.
Hieman harmitti, kun en päässyt kanssanne kahdestaan juonimaan hyviksiä vastaan, mutta epäonnisesti pääsin het toisen äänestyksen jälkeen Nellisin kanssa juonimaan.
Miten @Acetho näit yö-osumisen vaihtopelaajaan, oliko se iso tappio?
Mun mielestä tämä, että yksi pahis tietää muut mutta muut ei tiedä häntä, oli hyvä ja hauska lisätwisti.
Jospa sitä vielä joskus pääsisi kokeilemaan pahispelaamista. Tässäkin pelissä tuli kaksi roolia: tavallinen hyvis ja tavallinen hyvis kuten melkein aina. Mutta mukavaa että olen saanut olla niin usein tavallinen rivipelaaja, se on helpoin ja kivoin rooli mielestäni. Yksi näkijän rooli minulla on ollut, mutta se oli pelien ensimmäinen näkijän rooli toisessa pelissä, jonka mokasin heti kun en tiennyt pelimekaniikasta paljoakaan.
Olihan se iso tappio. Joka päivä oli yksi hyvisääni käytössä enemmän, kuin olisi pitänyt olla. Toki ei mitään verrattuna kakkosyön epäonneen
- yön jälkeen meidän olisi pitänyt olla tilanteessa +2 (kaksi hyvistä lähtenyt). Oltiin tilanteessa 0 (pahis ja hyvis lähtenyt).
Kyllä, mutta jos toisen yön epäonni jätetään huomiotta. Olisi vaihtopelaajan tietäminen voinut kääntyä hyväksikin asiaksi?
Pelaamalla oppii, sanotaan. Tosin mun tapauksessa se ei pidä paikkaansa.
Olisi eilinenkin päivä ollut ihan eri, jos olisi ollut mazzus, Nellisi vs 3 hyvistä neljän sijaan.
Ei oikein. Ottaisin aina hyviksen pudotuksen ennemmin.
Toki oli siitä sinänsä hyötyäkin, mutta hinta liian iso.
Kyllä tuossa lopussa sai ihan tosissa yrittää heittää kärrynpyöriä vakuttaakseen olevansa hyvis. Ei vaan taidot riitä.
Jep. No, nyt on pahiksetkin ollut alussa pinteessä.
Hyvin pelasitte. Veditte riskillä sitä skenaariota, että kumpikaan ei jää kiinni. Se oli ihan hyvä taktiikka ja oli lähellä onnistua.
Mä yritin saada äänestyksen muodossa Koon haastettua. Jälkeenpäin huono taktiikka, mutta olin Casperille sanonut olevani jäärä, joten ei paljon auttanut vaihtaa.
Toisen uhraamisen valinta olisi pitänyt tehdä ehkä aiemmin siinä päivällä ja tehdä sovitun harkitusti.
Miltä tuntui olla katsomossa seuraamassa peliä?
Mua ressaa pahisrooli ihan sikana, kun pelkään munaavani. Peliähän tää vaan on ja pitäis vaan pitää hauskaa. Nyt tosin osasin vähän rennommin ottaa kun ekalla pahisrundilla. Mut hirvittää, että mitä uskaltaa tehdä, ettei pilaa koko hommaa. Toki perushyviksenäkin voi tunaroida, mut se on silti vähän eri asia.