Ja itse en tule enää osallistumaan äänestyksiin, Amen.
Tästä lähtien äänestän vain mazzusta.
Kyllä mä hall of fameen laittaisin kaikki yli 75 % (eli 9/12) peleistä tavalla tai toisella mukana olleet.
Kellään muuten statseja ylhäällä (voitot-tappiot)? Omat tietty muistaa, 2-9 on todelliset hall of fame -lukemat. Ja tuliko vielä toinen voitoista tuossa, kun nuupahdin pois avauspäivänä.
Kyllä ne aukesivat jo parikymmentä minuuttia sitten.
Ovat olleet auki sinulle jo parikymmentä minuuttia.
Ei siis eroa edellisiin peleihin. Tuttu ja turvallinen mazzus!
Mulla on poislukien 2 viimeistä, kun en osannu edellisestä päivittää kun roolit oli nurinkurin.
Rekordit:
Hyvikset 3-7 Pahikset
Acetho 3-4, pahiksena 1-1
Armas 3-5, pahiksena 2-0
Bilbo 5-4, 3.osapuolena 1-0, pahiksena 1-0
Casperi 4-4, 3. osapuolena 0-1, pahiksena 2-0
Derek 2-2, pahiksena 1-0
Dominik49 1-1, ei pahispeliä
Horna 3-3, pahiksena 1-0
Joonatan 3-5, pahiksena 1-0
Jopeti 4-3, pahiksena 2-0
Koo 3-4, pahiksena 2-1
louskutin 3-2, 3. osapuolena 1-0, pahiksena 1-0
mazzus 2-5, pahiksena 0-1
Mustis 1-2, pahiksena 1-0
Nellisi 3-2, 3. osapuolena 1-0, pahiksena 2-1
Nuti 1-1, pahiksena 1-0
Petri 3-3, pahiksena 1-0
tatesulo 2-5, pahiksena 0-1
Tilhi 0-2, ei pahispeliä
Tonke 2-2, pahiksena 0-1
Treppu 1-3, 3. osapuolena 1-0, pahiksena 0-1
Varilasit 2-4, pahiksena 1-0
Virvelia_kainaloon 2-7, pahiksena 1-1
Wrathchild 0-4, pahiksena 0-1
a1r6 0-1, ei pahispeliä
Dillinger 1-0, ei pahispeliä
Rane 1-0, ei pahispeliä
Rantt3 0-1, ei pahispeliä
Hitto, ei näitä enää muista. Olenko nyt siis 3-0 pahiksena ollessani?
Tämä jälkipuintikin on oikein mukavaa puuhaa sama kuin tuon “salakapakan” lukeminen.
Tämähän on se sokeri pohjalla. Päästään käymään läpi.
Tuo nimilista kannattaa muistaa, kun porukkaa kutsutaan uusiin peleihin.
Juuri näin.
Olet minun mielestäni.
(Taas on tykkäykset loppu, niin joutuu kaikkeen vastailemaan. Pitäisi muistaa jatkossa säästää niitä tätä jälkipuintia varten.)
Loppuivat itseltänikin.
Olen kyllä tosi tyytyväinen tästä pelistä. Varmaan olettekin jo kitinäni koronaketjussa nähneet, mutta meikäläinen on siis mainitussa katarrissa ja ollut nyt yksin neljän seinän sisällä kaksi viikkoa - mukavaa oheistoimintaa tällainen! Kiitoksia siis vielä suuresti kaikille.
Aivan huikeaa menoa! Hitto, että unohdin olla linjoilla nyt h-hetkillä. En vieläkään pysty ihan käsittään, että miten hitossa tässä näin kävi.
Aivan hillittömän upeeta pahis-pelaamista! Omia sanomisiani toisaalla:
“louskutin tosiaan osaa pysyä hajuton-mauton-väritön-osastolla pahiksena.”
JA
“Ja tiedoksi vaan Jopeti (kun tän joskus pääset lukemaan), etten taaskaan kykene luottaan suhun yhtään. Oot hitokseen taitava pahis.”
Ja @Virvelia_kainaloon mun aivoni ei vaan taipunu tähän sun äänestyssysteemiin. En tosin jaksanu ihan hirveesti edes ajatella, mutta olisin ollu hyviksenä ihan pulassa tässä pelissä, koska olisin varmaan vastaillu ihan “väärin”
Kiitos ihan jokaiselle tästä pelistä. Nauroin kyllä välillä oikein kunnolla. Tää oli oikeen hyvänmielen settiä. Jos seuraava peliporukka ei paisu kovin isoksi, niin kiinnostus taas osallistua kasvaa…
Mahtuu Top3 yhteisöpelit-listalleni heittämällä, hätyyttelee jopa kärkipaikkaa.
Taisi tauko tehdä hyvää pelien kannalta?
Olis pitänyt tästä arvata.
Taitaa mennä kyllä top 3:een. Ihan kärkeen en uskalla sijoittaa, kun en muista, mitä kaikkia niitä olikaan.
Mutta siis @Casperi vetämässä? Mainiota! Suosittelen jotakuta lähtemään kaveriksi - se taitaa olla todettu, että yksin sitä ei kannata tehdä, jos vain kaverin saa.
Tuli itsellenikin fiilis, että kannattikohan tuota lähettää.
No hitto ei mun anneta koskaan olla hyvis!