En todellakaan yksin!
Ei se munkaan rekordi silmiä hivele. Sä kuitenkin yrität pitää juttua yllä ja tehdä peliä edistäviä liikkeitä.
Ihan rehellisesti Mazzus, sähän olit tässä pelissa jyvällä aivan koko matsin. Vähän hirvitti, että oltiinko me niin läpinäkyviä. Sit oli vain pakko tiukata jotain perusteluja…
Ihan oikein sulle, kun et ikinä usko vilpittömyyteeni.
Kiitos, ikävä ettei muut hyvikset uskoneet mua. Ja @Nuti lta ei sitten kysytty mitään.
Mutta summa summaarum, hienosti veitte joukkueena, nimenomaan joukkueena voiton. Seuraavaa peliä odotellessa.
Juuri näin, seuraavaa peliä odotellessa. Kyllä kaipaan minäkin taas kamppailemaan peliketjuun! Se fiilis on vaan niin mahtava, kun tavallisena hyviksenä yrität saada iltapaniikeissa jotain selkoa tapahtumista ja kokonainen hyvislauma jatkuvasti kimpussa.
Ihan hauskaa näillä tilastoilla, että me kaksi oltiin eniten äänessä Jopeti taitaa olla tilastojen perusteella näiden otatusten MVP. Tuli kyllä jotkut flashbackit siitä Jopetin “et tule katumaan” -viestistä. Siitä eteenpäin tunne käski äänestämään Jopetia.
Joo sitä kaduin heti viestin lähetettyäni, muutama minuutti sen jälkeen ja äänestyksen jälkeenkin, mutta loppu hyvin kaikki hyvin meidän pahisten kannalta.
Sanotaan suoraan, että olen nauttinut kyydistä.
Joka kerta ollaan mokattu ekan päivän äänestys kuitenkin, niin voisi tiputtaa Armaksen varmuuden vuoksi ekana päivänä?
Eeei kannata siihen lähtee. Kuitenkin vasta kolmas peli pahiksena, yleensä olen ollut kovasti hyvä.
Kyllähän tuota itsekin voisi kenties tehdä paluuta pelikentille, taitaapi olla kaksi tai kolme peliä jo mennyt tässä välissä siitä, kun viimeksi itse pelannut.
Mukana
Ilman muuta, pitääkin saada uutta verta kenen kanssa hämmentää.
@Armas @Jopeti @louskutin alkoiko lämmittää, kun kerroin näkemykseni ensimmäisestä äänestyksestä? Siitä, miten louskutin pelastettiin Armaksen toimesta?
Itsekkin odottelen seuraavaa yhteisöpeliä. Katsotaanko onko aikaa panostaa yhtään enempää. Mutta kuinka pian on intoa järjestää sitä, halutaanko nopeaan tahtiin uudet pelit? Pelinjohtajat pitäisi sopia niin sitä kautta pelin suunnittelu voidaan aloittaa nopeastikin.
Tavallaan joo, mutta sehän oli ihan oikeasti arvonnan tulos. Eli sikäli ei.
Vuosi siis täynnä, onko kiinnostusta leikkimieliseen palkintogaalaan ennen seuraavaa? Kategoriat esim. Vuoden peli, vuoden hyvis, vuoden pahis, vuoden pelinjärjestäjä jne.
Minä voisin olla tällä kertaa toinen pelinjohtaja
Ilman muuta. Aletaan vaan suunnittelemaan gaalaa. Tähän omina ehdotuksia ” palkittaviksi ” myös esim vuoden tulokas, vuoden ärsyttävin yms.