Yhteisöpeli XII: Soluttautujat pizzeriassa - peliketju

Se ei muuten itse asiassa ollut myöskään sen ensimmäisen tietoisen Louskuttimen äänestämisen syy. Pikemminkin lähdin tukkanuottasille ja yritin haastaa. Pariinkin otteeseen Louskuttimen kanssa vähän sanailtiin.

2 tykkäystä

No, se meni mulla vähän ohi, ilmeisesti olin liian metsästäjä moodissa.

Tykkäykset loppu, mutta täältäkin kannatusta sekä palkintogaalalle että Casperin ja Joonatanin pelinjohtajuudelle ensi peliin. :+1:

6 tykkäystä

Jos Joonatanille löytyy kokeneempi kaveri, niin mä voin jonkun kanssa alkaa touhuta tuota gaalaa?

Vähän pelottaa 2 ensikertalaista vetämään peliä.

Huomaatteko ristiriitaa @Bilbo n vastauksissa?
++Bilbo
:rofl::rofl::rofl:

Olin jo kirjoittamassa jotain puolustusta itselleni, mutta menkööt. Ei yksi ääni mitään haittaa. :slight_smile:

@Casperi täysin samalta minustakin tuntui ennen Lyyran ryöstöä, mutta täytyy sanoa että se kahden ensikertalaisen vetämä todella aktiivinen peli meni loppujen lopuksi aika hyvin.

2 tykkäystä

Ei, mutta sun pitää vakuuttaa enemmistö. Mä en ole kuin yksi pelaaja…

Voin auttaa jälleen pelin suunnittelussa. Gaalan suunnittelun jätän toisille.

1 tykkäys

Mut puolestaan voi jättää pois pelin suunnittelusta. Edellisessä olin mukana keskustelussa, mutten tehnyt yhtään mitään (enkä lukenut roolikuvauksia, ettei joku nyt vilpistä syytä). :grin:

1 tykkäys

Voin vahvistaa. Armas ei tiennyt edes oman roolinsa kuvausta ensimmäisen pelipäivän päätteeksi.

Tuli pientä paniikkia, että näinkö louskutin nyt tippuu.

4 tykkäystä

Tämä on totta (ping @mazzus ). Olin tilanteesta sen verran pihalla, että luulin Louskuttimen pudonneen.

3 tykkäystä

Ja joku kategoria, jonka @Tonke voi voittaa. On tippunut niin isolla prosentilla aina pelien alussa ja yleensä erikoisroolista. :sweat_smile::see_no_evil:

1 tykkäys

Tehdään tälle gaalalle oma ketju, ja kukin saa päättää yhden tai useamman kategorian, hyvässä hengessä tietysti, ja laatii itse sille vaihtoehdot voittajasta. Sitten sovitaan jokin päivämäärä ja viiden minuutin (?) välein tulosten paljastuminen, eli äänestyksen tulos on salaisuus ennen sitä.

7 tykkäystä

Noniin! Casperi ja Joonatan alkaa suunnittelemaan sitten seuraavaa, Jesperin roolissa Acetho.

Ennakkoilmottautuminen:

• Let’s go
  • Maybe
  • Nope

0 voters

2 tykkäystä

Äänestäjät ei näy.

1 tykkäys

Koitas nyt.

@louskutin @Nellisi @Varilasit teillä livahti vissiin vahingossa täppä maybe kohdalle? Sitähän minäkin, korjatkaa, olkaa hyvät!

7 tykkäystä

Riippuu niin paljon koska alkaa. Hieman työkiireet painaa päälle viikolla 40.

Ok, no sovitaan sitten, että äänestetään sut mahdollisimman pian pois…

6 tykkäystä

Olisko sulla kiinnostusta laittaa ketju pystyyn?