Yhteisöpeli XVIII: Aurinkomatka Pattayalle -peliketju

Tulkaahan tänne allasbaarin tykö poltteleen rauhanpiippua. On changia, singhaa ja kaikkee muutakin. Pukukoodi : speedot.

3 tykkäystä

Lampaat on mukana liitoissa. Pahis muodostaa liiton ja laput silmillä kävelyttää lampaat vuoren rotkoon. Jokainen tyylillään.

1 tykkäys

Mulla on hammaslääkäri, ehkä huomenna, jos tarjous on voimassa.

Todennäköisemmin sen muodostaa hyvis.

Hyvisten on pelattava yhteen, mutta en nyt tässä vaiheessa uskalla hirveämmin veikata kenenkään muun hyvyyden puolesta.

Seuraillaan miten hommat kehittyy, mutta hyvä kun saadaan keskustelua. Se on paras ase pahiksia vastaan.

3 tykkäystä

Oivoi sentään, kuolemansyntikö täällä nostaa meikäläisen huoneessa päätään - nimittäin ylpeys. Minä nimittäin pidän itseäni sen onnistuneen ensimmäisen liiton takana, Casperi tuli sitten mukaan. Olinhan ensimmäinen pahiksen äänestäjä, lisäksi puuhasin sen erikoiskykyni perusteella ja samalla kyvyllä vielä varmistin pahan putoamisen.

Äh, onnistuneen liiton perustajana, piti sanomani.

1 tykkäys

Vetäydyn aulabaariin jupisemaan jotain ja nurisemaan asiasta.

Pitää paikkansa.

1 tykkäys

สิงห์เป็นเครื่องดื่มสำหรับผู้หญิง ผู้ชายดื่มมัน!

Äänestystilanne

1 Mazzus (Koo)
1 Armas (Nuti)
3 Nuti (Tonza,Armas, Casperi)
1 Koo (Ilves1931)
1 Casperi (mazzus)

Putoamassa Nuti 3 äänellä.

Päivä kääntyy yöksi Keskiviikkona klo 20:00

1 tykkäys

Jes. Tulen pois aulabaarista leikkimään muiden kanssa.

Mutta sitten siitä liitosta vakavissaan:
Mukana ehkä, ja tietyin varauksin. Ihan ehdottomasti en voi olla, koska ainahan sinä voit olla pahis.

Koska tuo kysely sulkeutuu edes?

Viideltä.

1 tykkäys

Voisin ainakin alkupäiville tulla liittoon (jos sellainen on) mukaan, kun sillä meni viimeksi niin hyvin.

2 tykkäystä

Golden Dreams Hotel. On siinäkin nimi! Tänne kuitenkin nyt majoituttu. Onks täällä ketään muita? Joku tässä paikassa kyllä “haisee”. Tulee ihan farang-hedelmä mieleen. Syödä voi, mutta joku aistin pitää sulkea…

Lentokentällä pyöri neljän turistin porukka. Olivat kyllä ihan turisteina, aivan hukassa. Mulla kun oli limusiinina tilataksi, niin otin kyytiin. Pattaya heilläkin suuntana. Tunnistaako joku itsensä tuosta porukasta? Eivät ainakaan heti suostuneet jäämään tähän hotelliin, vaan sanoivat hakevansa halvempaa hostellia vai oliko se bordellia. Tähän lämpöön pitää nyt tottua, kun näyttää muisti rakoilevan. :wink:

Kiitos, että kerroit hotellin nimen, @Hakkuri. Mulla meni vähän pitkäksi eilinen. Lähden nyt suunnistamaan sinne. Tulkaa nykiin hihasta! Tuntomerkkeinä stetson, pilottilasit, havaiji-paita ja 501-shortsit. Sekä vanhan singhan ja changin löyhkä.

Ehtoolla tajusin kyllä, miksi siitä ping pongista ollaan niin innoissaan!
Tapasin mukavan leidin, joka oli pitkä (189cm), kuulemma entinen koripalloilija. Korkeushypyn ennätyskin hällä kuulemma yli 2m. :scream:
Meillä oli oikein mukavaa, kunnes loppuillasta hänen kämpillään paljastui, että täti olikin setä! No, ronkelit r*nkkaa jne. ja pitihän se, kun kerran oli jo sovittu.
Olis toki pitänyt hälytyskellojen soida, koska hän lauloi Leonard Cohenia niin hyvin karaokessa…

Tänään voisi ottaa hieman rauhallisemmin…

1 tykkäys

Katsotaan mitä tapahtuu, Nutia äänestäviä ainakin tuntu löytyvän suht helposti.
Toki täytyyhän miehen sanaan luottaa.
Koitetaan siis Casperia
-Nuti
++casperi

Olis pitänyt ottaa hotelli Jomtien beachin puolelta, hitusen rauhallisempaa ja siistimpää siellä. Voi olla, että vaihdan vielä, jos matka pitenee pikavisiitistä. Sitä kun ei tiedä.

Ainakin tässä ajassa hiukan risoo, kun tää Pattaya on niin itänaapurien kansoittama. Korona ja ruplan huono kurssi hiukan nyt hillitsee, mutta sittenkin…

Jotain ihmeen kimppoja täällä ollaan kasaamassa. Olen kuulolla, pidän kuson päällä. Vai miten se menee. Olen vähän uusi vielä. :wink:

Ole tarkkana, joudut punaiselle listalle, jos liiaksi korvat on höröllään.