Yhteisöpeli XXVIII - Escape from Viikinsaari - Peliketju

Mit vit! Lähin koiran kans lenkille Tapparan Mestaruuslippis päässä, siis se johon on merkitty mestaruusputki vuodesta 2022-2049 ja sit mä heräsin johonkin lokin rääyntään jollain helvetin saarella!! Eka luulin et tää olis jalkasaari ja täältä vois käppäillä pois, mut sit huomasin Silverlinen laivan puksuttavan pois päin…

3 tykkäystä

Olet valinnut rohkean taktiikan tähän alkuun. :thinking:

Vaikkikanki, vataminki vaantenki, vanonki varkointanki vaanniteltuasunki vajanki varkittuahanki.

3 tykkäystä

Sellien tarkistus…
:man_police_officer:

3 Armas (Nuti, Jopeti, Tonza)
1 Nuti (000)
1 Petri (Armas)

Lähdössä Armas 3 saadulla äänellä.
Päivä päättyy maanantaina klo 21.00.

3 tykkäystä

Noniin hyvää morjesta vain kaikille. Joku vartijankutale oli hännillä, joten piti vähän harhauttaa. Siellä ne tällä hetkellä etsii aivan vääriä naamoja.

3 tykkäystä

Eikö Armas äänestänyt minua, ja ääni on yhä päällä?

4 tykkäystä

Mammanpoika. Pari ääntä sait ja heti loppui Vatalekunki varmasanki.

Onhan tuo ovelaa, kun eka saa kaikki äänestämään itseään ja sitten vetäytyy pinnan alle piiloon loppu päiväks. :thinking:

3 tykkäystä

Höpön pöpön. Yritä itse olla läpiajossa ja harhauttaa vartijoita samaan aikaan.

Don Muzzatti pistää tuon capoille tarkistettavaksi. Voit pitää nurinpäin käänetystä taskustani kiinni, jos kaipaat suojelua.

Tällaisen aloituksen jälkeen on pakko tehdä päätelmä, että Armas on hyvis - tai sitten ei.

2 tykkäystä

Edellisessä pelissä Jopeti pelasi hyviksenä heti päivän vaihdettua Casperia, mut nyt on eri ääni kellossa, joten

++Jopeti

Pasu ja Tonza vaikuttavat tällä hetkellä eniten vangeilta. Petri taas voisi olla yksi vartijoista…

1 tykkäys

Itsestäni olen varma että hyvis olen.
Pasusta en olis niin varma.
Vai koittaako pahis-bilbo hakee jotain kaveripisteitä tässä :face_with_monocle::orange_book:

Armaksen äänestäjät ovat minusta tehneet tikusta turhan paljon asiaa. Viestit 1. päivä huomioon ottaen ymmärrettäviä sanan kummassakin merkityksessä.

++Nuti

2 tykkäystä

Mitäs @Wrathchild ja @Veteraani kuiskailevat tuolla nurkan takana? @Casperi ja @Varilasit ylös sängyistä ja pakosuunnitelmaa miettimään, vai kiinnostaako sen estäminen enemmän?

1 tykkäys

Täältä kaikki alkoi ja tännekö nyt kaikki päättyy? Aikansa on kaikella alla auringon. Mutta veikkaanpa vaan että kohta aurinkokin pimenee. Eihän voi olla elämää ilman jääkiekkoa :thinking: Jotain on kyllä tehtävä ja maailma pelastettava. Aloitetaan tällä

++Armas

Ja @CliffyByro on ollut kovin hiljainen myös. Miksihän?

Jatkatko samassa joukkueessa kuin viimeksi? Tuliko Gonnagullasta Sundin? Ääni isoimpaan kasaan. Lainaa Tonza sitä muistivihkoa.

3 tykkäystä

Varovainen alku ja ääni isoimpaan kasaan. :thinking: