Kukas siellä ei malta olla vartijakaverin puolesta uhoamatta?
Ainoastaan vartijat ovat varmoja asioista, joten tietenkin ihan mahdollisia pahoja olette tekin. Kaveripisteitä tai kavereita en yritä hakea, mutta kai se on hyviksenä hyvä kertoa, keihin luottaa ja keihin ei?
Joonatanko on vartijatoverisi?
Ei kai tarvitse ruveta pamppua pelkäämään?
Korkeintaan käsipainoja punttisalin puolella.
Don Muzzatti kummastelee, kun vihdoin hakattiin Armas puhekykyiseksi, niin tuikkasit äänen kasaan.
Tämä voisi kyllä olla ovelaa pahispeliä.
Ja äänet kahdelle äänestyksen kärkinimelle.
Jostain se on aloitettava, ei se muuten ala.
Nuti se on itse taas kuin liukas saippua Hmm…tyyli on kyllä hieman erilainen viime pelin hyvikseen verrattuna?
Hyvä se on kertoa kehen luottaa… herättää vaan epäilyksiä näkn heti ekana päivänä
Itse luotan Casperiin koko pelin.
Ovelia koitetaan olla muttei pahisten pussiin
laitetaan ylös
Ehkä minulla on erikoisen hyviksen rooli ja tyylini on siksi erilainen. Viime pelissä olin ihan tavis.
Meidän selliblokissa oli yhdellä vangill tänään synttärit. Ei ollut kakussa viilaa tms hyödyllistä. Vielä hetki menee kun sain tähän vielä perhevierailun järjestettyä samalle päivälle.
Kellottakaa vartioiden liikkeitä, että päästään rutiineihin kiinni. Koitan katsoa missä kaikkialla on valvontakamerat.
Itse asiassa et edes ollut😁
Nythän jäi Nuti valheesta kiinni
Joo. En ihan. Mutta en ollut tietoinen erikoisuudestani, eikä ominaisuuteni käyttö ollut minun päätösteni vaan sen sähläri-Discobotin vallassa.
Selityksiä vai selityksiä? Hyvä on, uskotaan nyt vielä tässä vaiheessa
@discobot ennustus
Onko Nuti paha?