Yhteisöpeli XXX - Merirosvoja Karibian auringon alla

Armas ja Tonza ei välttämättä sovi molemmat pahoiksi, tosin aika turvallisesti Armaksen ääni tuolla pienessä Tonza kasassa on.

Ode äänesti molemmilla kerroilla todistettua hyvistä Nellisiä kapteeniksi ja saa tällä hyvispisteitä.

Tässähän on tasan kaksi vaihtoehtoa joita spekuloin jo aiemmin.
Tällä hetkellä ollaan lähtöpisteessä.
Pahiksia voi olla kummassa ”ryhmässä” tahansa ja määräkin on vielä kaikkineen auki.
Sen enempää teikäläisen teorioihin takertumatta, olen omassa teoriassani ”jumissa”.

1 tykkäys

Jos Casperi on paha, niin pääpahis on varmasnkin tässä porukassa. Häntä olisi varmaan turha ottaa mukaan sabotoidulle ryöstöretkelle.

Tosin jos Casperi on hyvis, niin sittenhän pääpaha voi olla taas kummassa vaan kasassa.

2 tykkäystä

Tonza ei sovi myöskään äänten perusteella Ultravioletin pahiskaveriksi.

Pahiksilla on oikeasti motiivi saada kapteenin nauha hihaan, koska sillä estävät erikoiskykyjen menemisen hyviksille.

3 tykkäystä

Ehkä. Toisaalta jos Casperi on paha, hän saattoi hyvin valita toiselle retkelle mukaam sopivat henkilöt, jotta ensimmäisestä retkestä olisi vähemmän hyötyä. Pahisten oli melkein pakko kuitenkin saada retki sabotoitua, koska 0-2 olisi paha paikka.

Minä veikkaan, että ensimmäisellä retkellä oli mukana pahis tai parikin. Kuten @Tonza (?) arveli pikemminkin 0 tai 2, ei yhtä.

Jos ensimmäinen skenaario pitää paikkansa, ovat Casperi ja Tonza varmat pahikset minulle, sillä oman roolini tiedän.

Jos toinen skenaario pitää paikkansa, homma on kinkkisempi. Silloin suuntaan katseeni taas Odeen, tp2:een ja Ultraa.

Nyt kuitenkin:
-Ultraviolet
++Tonza

1 tykkäys

Sen verran autan että pieleen menee. Mutta onneks tässä on päivää jäljellä :wink:

Niin. Sinä voisit tehdä, jos hyvis olet, saman päättelyketjun ja korvata oman nimesi minun nimelläni.

Mitä luulet – oliko ensimmäisellä rektellä pahiksia mukana 0, 2 vai jotain muuta?

1 tykkäys

Paha kysymys, koska teoriassani Nellisi oli pahis.
Joko yksi ( pahis joka pudottaa öisin) tai useampi pahis. Tavallaan oli fiksua valita ensimmäisellä retkellä olleet myös mukaan, mutta lopputulos vaikuttaa samalta, vaikka olisi valinnut kokonaan uudet. Kovin paljon ei tietoa ole mistään vieläkään🤔

1 tykkäys

Jep, nyt voidaan tehdä jotain päättelyä. Ihan kuin sudokua pelaisi: Tämä voi olla 1 tai 4. Jos se on 1, tuo on 4 ja jos 4, tuo on 1.

Tässä kohtaa jonkin sortin muistiinpanoista olis kovasti hyötyä :sweat_smile:

En sovi minkään perustella kun pelaan hyvisten puolella :+1:
Lueppa ajatuksella läpi kaikki ultravioletilla viestit, meikäläistä ainakin vähän epäilyttää. Toki se voi johtua pelityylistä. Mutta alussa jo tökin hieman sinne suuntaan. Aika kärkkäästi vastas, toisaalta samoin teki cliffy kun sinne suuntaan sohaisin :thinking:

Jos nyt mennään sillä olettamuksella, että ensimmäisellä retkellä ei ollut yhtä pahista, tässä on kaksi skenaariota:

1. Ensimmäisellä retkellä ei ollut yhtään pahista. Tämä tarkoittaa sitä, että Casperi on pahis ja hänet valittiin pahisten toimesta kapuksi. Tällöin myös joko Armas tai Tonza on paha.

2. Sekä Tp2 että UV ovat pahiksia (koska tiedän itse olevani hyvis). Tällöin todennäköisesti Casperi on hyvä, ja Tonza ja Armas saattavat olla oikeastaan mitä tahansa, vaikkakin todennäköisemmin hyviksiä.

Tästä päästään kysymykseen, miksi ihmeessä Nellisi putosi yöllä? Mitä tässä nyt olen järkeillyt, tämä kääntää huomiota nimenomaan Casperin suuntaan.

Katsotaan vielä myöhemmin kumpaa koria äänestän, mutta aloitetaan nyt tällä

+Tp2

2 tykkäystä

Juuri kun olin kääntymässä sille kantille että olet hyvis :smiley:

ps. tuota ääntä ei lasketa :wink:

3 tykkäystä

Tämä.

Jos 1. retkellä oli vain hyviksiä, olisi kuuluisi hyvis-Tonzan ääni sinulle (ja Casperille). Mielenkiintoista, mielenkiintoista. Katsotaan, mihin johtopäätöksiin päädyn. Tällä hetkellä pidän varovaisesti sinua, Armas, todennäköisempänä hyviksenä kuin Tonzaa. Olettaen, että tuo premissini olisi oikea, mitä se ei välttämättä ole.

Sanon edelleen, mitä sanoin eilenkin. Pahiksia on 5 pelissä ja tilanne on heillä täysin hallinnassa.

Nellisin pudotus on suunniteltu ja sai minut + Armas/Tonza näyttämään pahalta (voivat toki ollakin, mutta tuskin ainakaan molemmat tuon liikkeen vuoksi). Pahiksilla meni se pieleen, että mun epäilykset oli Ode/Nellisi kaksikossa ja multa lähti se pohja, ja joudun nyt hakemaan eri kulman.

Edelleen uskon, että Helbendeerus tai louskutin on se pääpahis, ja heitä mieluiten äänestäisin.

Oho
++Tp2
Vakuuta minut

Käy vaikka ensi töiksesi lukemassa eilisen illan ja tämän päivän kommenttini.
Lähdetään siitä liikkeelle.

Vai suojeletko tässä AdG:tä? :face_with_monocle:

No minkäslaisia johtopäätöksiä tästä nyt pitäisi tehdä :thinking:
Mielestäni kaikin puolin epäilyttävä viesti :face_with_monocle:

Millä päättelyketjulla minä olen mielestäsi pääpahis?