Yhteisöpeli XXX - Merirosvoja Karibian auringon alla

Eikös tuo ole nyt ns “kaikilla tiedossa oleva asia” joten ei mielestäni järin epäilyttävää.
Tiedetään se, että kyseisen porukan joukossa on vähintään 2 pahista.

Lähinnä vaikutti tuossa kohtaa ”seuraavan päivän pelaamiselta” :thinking:

Olen miettinyt myös tätä: jos tosiaankin kävi niin epätodennäköisesti, että Nellisi valkkasi 1. retkelle vähintään kaksi pahista, niin pahiksilla olisi kuviteltavissa oleva motiivi pudottaa juuri Nellisi juuri tuosta syystä. Pitäydyn kuitenkin sinun äänestämisessä ainakin toistaiseksi. Päivää on vielä paljon jäljellä, ja uutta tietoa voi ilmetä.

Kuten esim. se, kenelle annoit kyvyn.

1 tykkäys

Täytyy kohta vielä käydä tarkemmin läpi, mutta itse asiassa voisin kuvitella sinun pelaavan tuolla tavalla pahiksenakin🤔 Katsotaan nyt vielä.

1 tykkäys

Sun kohdalla:

Ja laitetaan Helbendeerus samalla:

@Casperi kenelle se kyky meni, kerros nyt.

En mä vielä kerro, katsotaan nyt mitä liikkeitä tapahtuu. Voihan se olla että pelaajan rooli paljastetaan jollekin muulle kuin minulle, ja ehkä sekin jotain kertoo.

Äänestystilanteet:

:dagger: Pudotus :skull_and_crossbones:
3 Casperi (tp2, CliffyByro, louskutin)
1 Ultraviolet (Petri)
1 Tonza (Armas)
1 tp2 (Ode)

:pirate_flag: Kapteeni :parrot:
2 CliffyByro (Armas, Jopeti)
1 Nuti (tp2)

Putoamassa Casperi kolmella äänellä. Kapteeniksi CliffyByro kahdella äänellä.

Päivä päättyy keskiviikkona 18.10. klo 20.00.

1 tykkäys

Myös muuan @Ultraviolet on maininnut saman aiemmin :thinking:

Rehellinen reaktioni tähän oli :joy_cat:

Riippumatta pahisten määrästä, pahisten kannattaisi sabotoida ensimmäinen retki. Vaikka pahis sen perusteella tapettaisiin päivällä, ei sillä ole pahiksille juurikaan väliä tässä pelissä. Mä oon käynyt tän pelin matematiikkaa matematiikkaa monta kertaa läpi, ja vaikka pelissä kuolisi pahis joka päivä, ei peli voi päättyä enää voittoon pahisten kuoleman kautta.

Sen jälkeen kun ekan kierroksen joukosta löytyy yksi pahis, niin se saisi muut sen retken jäsenet näyttämään hyviltä.

Nellisin kuolema nyt myös viittaa siihen, että Nellisi oli valinnut tiimiinsä pelkkiä hyviksiä. Nellisi oli myös luotettu ja päässyt tiimeihin, joten tappo käy järkeen.

2 tykkäystä

Koska uskon ensimmäisen joukkueen olleen puhdas, niin kaksi pahista joukosta Casperi, Armas ja Tonza on mun arvio.

2 tykkäystä

No tuonhan kirjoitit, ennen kuin olin edes kirjoittanut muuta kuin muutamia yksittäisiä lauseita. Nyt kun olen kerinnyt mukaan, niin sinulla on edelleen sama tuntuma?

Kyllä. Viestit on “taattua tehtaan laatua” ja saavat tukea mm. CliffyByrolta.

Mutta jollain lailla oma fiilis on, että pelaisit erilailla jos olisit “tavallinen hyvis”, peilaan sen tässä pelissä myös “tavalliseen pahikseen”, koska pelissä on tasan 1 erikoisrooli. Taviksilla ei ole syytä juuri varota pudotuksia jne. jne., minkä varmaan hoksaat ja näin ollen odotin ehkä enempi pauketta ja rytinää, nyt on vähän huoliteltu kuva. Verraten, että unohdin sut tuosta lokerointilistauksesta, koska olin huolimaton ja vähän välittämätön.

Miksi eilen Bilbo, eikä CliffyByro? Lopussa löytyi edelleen uskoa Bilbon pahuudesta?

Kerroin edellisenä pelipäivänä kolme eniten epäilemääni. Cliffy Byroa en saanut millään sopimaan tuohon listaukseen. Bilbo, Nuti ja Helbendeerus olivat pelanneet mielestäni erikoisesti, jonka toin ilmi.

Epäilin enemmän Bilboa kuin Cliffyä, en nähnyt syytä vaihtaa ääntäni. Bilbo perusteli kuten juuri pahis perustelisi. ”Meillä on viisi pahista, miksi he eivät ryntäisi pelastamaan minua” yms. Jos jotain, niin tuo kääntöhän vaikutti juuri siltä Bilbon pelastamisyritykseltä, ainakin omaan silmään.

Jälkikäteen on helppoa sanoa, että metsään meni.

2 tykkäystä

Niin siis eikös kyse ollut ilmiannosta, eli;

En siis ymmärrä viestiäsi. En ollenkaan.

Eikun siis lipsahduksesta. Täällähän menee kaikki sekaisin. Taisi olla ilmianto silloin Nellisin antamana Wrathilla.

Joka tapauksessa: kerrohan nyt kenelle annoit LIPSAHDUKSEN (meniköhän nyt oikein…).

Vastasitko itse kysymykseesi:

Tärkeintä ei nyt ole se, että kenelle annoin kyvyn vaan se mitä hän sillä tekee. Toki alan jo itsekin odottelemaan josko sieltä tietoa tullaan saamaan.

Jos annoit sen pahiskaverillesi, niin oikeaa tietoa tuskin saadaan :slight_smile:

3 tykkäystä

Miksi muuten Casperi otit juuri Tonzan mukaan retkelle, etkä esim. Jopetia, jolle annoit aiemmin luottoa?

1 tykkäys