Hei, tämähän on aidosti hyvä idea, eräästä tietystä syystäkin. Minä lupaan saman!
@Bilbo Miksi äänestit Peteä lankulle ja kapteeniksi samaan aikaan?
Ei sitä erikoiskyvyn saajaa pidä kaikille kuuluttaa.
Minä en ikinä muista sanoa sinulle pelin ulkopuolella, että inhoan tuota lempinimeä itsestäni suuresti, ja arvostaisin kovasti jos mentäisiin ihan “Petrillä”.
Saa myös vääntää muitakin lempinimiä, jos haluaa
Avataan myös oma kampanja.
Voin tarjota teille vain verta, hikeä ja kyyneliä.
Äänestä minua
Amerikkalaisittain lausuttu Pete, Peter tai Pedro
Vaikka kaksi jälkimmäistä. Voin kertoa sinulle joskus yksärillä syyn.
Mekaniikasta vielä sen verta, että jos me ollaan onnekkaita ja saadaan ADG kaadettua aikaisin, se tarkoittaa et meidän tapa pelata muuttuu merkittävästi. Silloin voidaan täysin keskittyä siihen, että löydetään luotettava joukko pelaajia, jotka hoitaa noi ryöstöretket. Jos ryöstöretki epäonnistuu, niin se antaa meille infoa siitä osallistujaporukasta. Jos taas se onnistuu, niin pahiksilla ei ole keinoja eliminoida tästä joukosta pelaajia.
Äänestystilanteet:
Pudotus
1 Nellisi (Wrathchild)
1 Tonza (Armas)
1 Varilasit (Ilves1931)
1 Armas (Tonza)
1 Petri (Bilbo)
1 Bilbo (CliffyByro)
Kapteeni
2 Petri (louskutin, Bilbo)
1 Ode (Ode)
1 Ultraviolet (tp2)
1 Wrathchild (Armas)
1 Bilbo (Nuti)
1 Nuti (CliffyByro)
Putoamassa Nellisi ensin saadulla äänellä, kapteeniksi Petri kahdella äänellä.
Päivä päättyy huomenna torstaina klo 20:00.
Lisäksi Autiosaari karkoitetuille merirosvoille on nyt avattu! Mikäli seuraat peliä, ja haluaisit päästä spekuloimaan siitä muiden peliä seuraavien ja pelistä pudonneiden henkilöiden kanssa, laita minulle yksityisviestiä, niin lisään sinut Autiosaari -yksityisviestikeskusteluryhmään.
Jatkakaa!
Ahoy!
K+louskutin
Perstuntumalla annan kunniaa ja tilaa louskuttimen osaamiselle. Hän on luontainen johtaja.
Yarr!
Aloitin Armas-tyyliin: uhosin kykeneväni kumoamaan pullon mustaa rommia ykkösellä heti kättelyssä. Sitten tein niin. Nyt olen tässä heräillyt ja kanyloinut itseni. Onko kenelläkään Ringeriä?
Perrrhana, uusi kasvo Ultraviolet on aloittanut foorumista huolimatta rytinällä.
Kuten Davy Jones sanoi: “I am sorely tempted to accept that offer”.
K-Wrathchild
K+Ultraviolet
Sitten ihan mielenkiinnosta:
- Arrr, kyllä
- Errr, en
Vastasin myöntävästi mutta en ehkä vielä ensimmäisellä keikalla haluaisi olla. Tekee mieli seurata, kuinka ensimmäisen kapteenin käy.
Luulen että ekasta keikasta ei saada paljoa dataa, koska vain 4 rosmoa lähtee ryöstöretkelle.
No riippuu et meneekö eka ryöstöretki pieleen vai ei. Lisäksi ton rystöretken infoon voi yhdistää infon siitä et ketkä äänesti kapteenia.
Aika vähän kyllä. Pahiksethan voivat päättää olla sabotoimatta retkeä, tosin silloin tulee maali omiin. Voisin kuvitella, että silti tuo taktiikka on pöydällä ensimmäisenä yönä.
Hän kenet nyt kapteeniksi valitaan, tulee tarkasti miettiä kenet retkelle valitsee. Tapa miten valinta kannattaa tehdä, ei ehkä ainakaan aluksi kannata olla julkinen tieto. Tämä vain oma mielipide
Yllä olevaan lisäyksenä, että silloin ei pahikset pääse ehdoin tahdoin hakemaan “hyvispisteitä”.
Eikö se ole seuraavana aamuna jo julkista tietoa?