Yhteisöpeli XXX - Merirosvoja Karibian auringon alla

Joo aivan sitä en tarkoittanut. Jos pahikset käyttävät mahdollisuuden olla sabotoimatta ja neljän joukossa olisi 2 pahista. Saisivat siinä itsellensä helpot pisteet.

Tätä ajoin takaa.

1 tykkäys

Onko tähän siis muitakin tapoja kuin @discobot ?

Moi! Jos haluat tietää mitä osaan, sano @discobot apua.

1 tykkäys

Olisin varovainen siitä, kuinka paljon ideoita pahiksille kannattaa tässä vaiheessa antaa, mitä tulee sabotointihommiin. Tämä toki siitä premissistä, että periaatteessa pahiksilta voisi jäädä jotain keksimättä. Tämä toki ehkä epätodennäköistä, mutta formaatti on käsittääkseni uusi tällä foorumilla.

4 tykkäystä

Kyllä discobot olisi se vihoviimeinen valinta. :smiley:

2 tykkäystä

Samaa mieltä. Ei pidä antaa heikäläisille ideoita.

1 tykkäys

Oma ideani salata valinnat ekalle keikalle, pohjautui siihen kun pari innokasta julisti, että ottaa kolme ensimmäistä äänestänyttä mukaansa keikalle. En tiedä onko se järkevää?

1 tykkäys

Kertoo se ainakin jotain noista julistajista, sekä niistä ketkä tuohon lähtevät mukaan. Voidaan tähän palata myöhemmin.

Jahas, @Ultraviolet onkin sellainen tulokas, jolle selkeesti tämä ei ole ensimmäinen risteily. Joten pidän häntä erittäin varteenotettavana muiluuttajana. Vaalikampanja on kuin suoraan Trumpin pelikirjasta.

Vallanhimoiset kuten @Armas hylkää heti luotettavan sotaratsun, ja tarttuu korupuheisimman kapteeni ehdokkaan pauloihin.

Pari helppoheikkiä heti peesailemassa, kilpakosijaksi ilmoittautui @Petri ja @tp2.

Kyllä se nyt niin on, että @Nellisi saa vielä pysyä miekassaan…

-Nellisi
++Ultraviolet

K+Nellisi

2 tykkäystä

Kaikenlaiseksi minua on kutsuttu, mutta vallanhimoinen on uusi juttu! Pitääpä kirjoittaa tämä päiväkirjaan, jollaista me kaikki merkkarit pidämme (kuten Black Sailsissa).

Muuutta tällä hetkellä uutuus viehättää. Katsotaan, miten Ultavioletti kantaa taakan, jos sen saa.

1 tykkäys

Siis tosiaanko olen äänestämässä kapteeniksi kaveria, joka luottaa Discobotiin. Huhheijaa.

Ohhoh, nyt on päästy hyvin nopeasti Wrathchildin ihon alle. Tällaista en olekaan ennen nähnyt. Jokainen tehkööt tästä omat johtopäätöksensä.

Olen sinänsä samaa mieltä tuosta tulkinnastasi liittyen UV:n kokemukseen pelistä.

Tämä lainaaminen on taas ihan vehkeestä.

3 tykkäystä

Hyvä havainto. Jopa pahismainen kommentti, jolla hakea hyvispisteitä.

Pisti silmään, joten otin talteen. Jatkakaa.

2 tykkäystä

Olen tästä kanssasi täysin samaa mieltä, ja siksipä anna se rommipulloni takaisin tai saat tikaristani merirosvoisen reilusti.

1 tykkäys

Olen havainnut, että aktiivinen voiton tavoittelu hyviksenä johtaa lähes välttämättömällä tavalla pahisepäilyihin, eikä siinä mitään. Hyvähän näitä on ottaa ylös. Aion silti jatkaa valitsemallani tiellä siihen sakka, kunnes joko minut tai Infielesin petturit on vedetty kölin ali!

2 tykkäystä

Hyvä, että jäi jenginimi mieleen :+1:

Sakka taitaa olla rommipullossani. Onkohan tämä normaalia? Vatsassa kiertää.

Tuokaa nyt jumalauta sitten uutta rommia sieltä ensimmäiseltä ryöstöretkeltä. Sabotööreille tulen kostamaan ankarastk.

Kirjaimellisesti mietin tuota kirjoittaessani, että meneeköhän tämä oikein…

1 tykkäys

Ei hirveästi yllätä, meillä ei taida olla mitään mahdollisuutta saada pahis pois tänään.
Armas ja Tonza äänestää toisiaan, niin heitetään nyt sinne.

++Armas

1 tykkäys