On sitä tultu jonkin verran risteiltyä kieltämättä - tosin jos pidät minua kokeneena pelaajana, niin varmasti ymmärrät miksi aloitin äänikampanjoinnin juuri tuolla tavalla
Olisikohan tässä pelissä olemassa jokin hyvä menetelmä ryöstöretkille mukaan valittaviin pelaajiin, jolla pahiksista saisi maksimaalisen määrän tietoa? Vähän samaan tyyliin kuin pelissä XXIX oli se minun Arkhimedes-kykyni, jolla voitiin selvittää, missä pahat luuraavat.
Olemme muuten taas siinä vaiheessa peliä, että eniten epäilen mutulla Armasta ja Nutia. Se ajatus siitä, että “hän olisi kyllä tosi vaarallinen pahis”.
Pitänee harkita tuota kapteeniääntäni uudelleen. Kuvittelin, että olet hyvin kartalla.
Äänestetään kaikki Kiloa pudotettavaksi, katsotaan sekoaako pelinjohtokin tästä (Petrille tiedoksi, Kilo ei ole pelissä mukana).
CliffyByrosta on tullut pieniä hyvispingejä, mutta tuntematta henkilön metaa en osaa tästä sanoa enempää.
Mulla on intuitiivisesti tunne et pelimekaniikoista lähtee matalemmalla kynnyksellä keskustelemaan hyvikset, sillä pahikset voivat keskustella tästä omassa chatissa ja täyttävät siellä tarpeen pallotella ajatuksia. Kaikkea ei silti kannata sanoa täällä ääneen, ainakaan vielä.