Yhteisöpeli XXX - Merirosvoja Karibian auringon alla

Äänestystilanteet:

Pudotus
1 Tonza (Armas)
1 Varilasit (Ilves1931)
1 Armas (Tonza)
1 Petri (Bilbo)
1 Bilbo (CliffyByro)
1 Ultraviolet (Wrathchild)
1 Armas (Casperi)

Kapteeni
2 Petri (louskutin, Bilbo)
2 Ultraviolet (tp2, Armas)
1 Ode (Ode)
1 Bilbo (Nuti)
1 Nuti (CliffyByro)
1 louskutin (Jopeti)
1 Nellisi (Wrathchild)

Putoamassa Tonza ensin saadulla äänellä, kapteeniksi Petri kahdella ensin saadulla äänellä.

Päivä päättyy huomenna klo 20:00.

1 tykkäys

Veteraani, Ode, Nellisi, Varilasit ja Kilo ovat vähiten kirjoittaneet. Ettei vain siellä olisi salaliittolaisia.

On sitä tultu jonkin verran risteiltyä kieltämättä - tosin jos pidät minua kokeneena pelaajana, niin varmasti ymmärrät miksi aloitin äänikampanjoinnin juuri tuolla tavalla :smile:

Armaksella 2 pudotusääntä.

1 tykkäys

Olisikohan tässä pelissä olemassa jokin hyvä menetelmä ryöstöretkille mukaan valittaviin pelaajiin, jolla pahiksista saisi maksimaalisen määrän tietoa? Vähän samaan tyyliin kuin pelissä XXIX oli se minun Arkhimedes-kykyni, jolla voitiin selvittää, missä pahat luuraavat. :thinking:

Ehkä @Armas on kaksoisroolissa :face_with_monocle:

Ode on äänestänyt vain itseään kapteeniksi. Suuren hymiön kera!
En ole nähnyt hänen naukkailevan edes rommia…

Tässä päivitetty;

Äänestystilanteet:

:dagger: Pudotus :skull_and_crossbones:
1 Tonza (Armas)
1 Varilasit (Ilves1931)
2 Armas (Tonza, Casperi)
1 Petri (Bilbo)
1 Bilbo (CliffyByro)
1 Ultraviolet (Wrathchild)

:pirate_flag: Kapteeni :parrot:
2 Petri (louskutin, Bilbo)
1 Ode (Ode)
2 Ultraviolet (tp2, Armas)
1 Bilbo (Nuti)
1 Nuti (CliffyByro)
1 louskutin (Jopeti)
1 Nellisi (Wrathchild)

Putoamassa Armas kahdella äänellä, kapteeniksi Petri kahdella ensiksi tulleella äänellä.

Päivä päättyy huomenna torstaina klo 20:00.

2 tykkäystä

Olemme muuten taas siinä vaiheessa peliä, että eniten epäilen mutulla Armasta ja Nutia. Se ajatus siitä, että “hän olisi kyllä tosi vaarallinen pahis”.

1 tykkäys

Tämä on aina yksi mahdollisuus :smiley: joskus osuu, mutta usein ei.

++Ode

1 tykkäys

Jotenkin Nellisistä tulee niin luotettava vaikutelma että:

K-Bilbo
K+Nellisi

++Armas

Olen Casperin kelkassa tässä. Ihan hyvä vaihtoehto äänestää Tonzaa tai Armasta. Pahiksille tyypillinen toistensa äänestäminen siis taustalla.

Toki tuo nyt voi olla sattumaa ja tällaisella verukkeella äänestäminen tuntuu vähän pahalta. Johonkin pitää kuitenkin tarttua.

Pitänee harkita tuota kapteeniääntäni uudelleen. Kuvittelin, että olet hyvin kartalla.
Äänestetään kaikki Kiloa pudotettavaksi, katsotaan sekoaako pelinjohtokin tästä (Petrille tiedoksi, Kilo ei ole pelissä mukana).

1 tykkäys

+KUltravioletti

Ryöstöretkelle mahtuu vielä yksi :wink:

CliffyByrosta on tullut pieniä hyvispingejä, mutta tuntematta henkilön metaa en osaa tästä sanoa enempää.

Mulla on intuitiivisesti tunne et pelimekaniikoista lähtee matalemmalla kynnyksellä keskustelemaan hyvikset, sillä pahikset voivat keskustella tästä omassa chatissa ja täyttävät siellä tarpeen pallotella ajatuksia. Kaikkea ei silti kannata sanoa täällä ääneen, ainakaan vielä.

1 tykkäys

Mä mietin tätä ihan samaa Kilo-juttua. :thinking:

Kilo tais vain heittää alussa viestin-pari, kun Ultravioletin oikeuksia kai piti päivittää, kun oli niin uusi käyttäjätunnus.

Tuo ääni ei mene läpi.

K+Ultravioletti

Sun pitäisi nyt muistaa oma nimimerkkisi ihan aluksi, nimessä ei sallita muita muutoksia kuin ensimmäinen kirjain isolla tai pienellä.

4 tykkäystä

Vielä ti pois.