Yhteisöpeli XXXIII - Lohko Namib - peliketju

Owenga ei tiedä olevansa Owenga vaan luulee olevansa aivan tavallinen, se viides.

Ei tiedäkään, mutta se ei tee hänestä tavallista hyvistä. Tavallisia hyviksiä on neljä.

(Ps. Minulle ei ihan aukea tämä lore, että miksi Owenga ei tiedä olevansa Owenga, jos kerran muutti itsensä tuppuealaiseksi viihdyttääkseen itseään tjsp? Ei sillä, mielestäni hyvä, ettei erikoinen voi tehdä itsestään “varmaa hyvistä”, vaikka mieluummin tämä linja olisi voitu ottaa jo siinä SHL-pelissä.)

1 tykkäys

En minä halua, että minua äänestää hyvikset tai pahikset. Jos olet pahis, tiedät minun olevan hyvis ja se on se ja ihan sama, mitä sanon sinulle. Jos olet hyvis, niin intresissäsi ei ole äänestää minua.

Mä en Helbeä aio äänestää. Mun mielestä hänen muuttunut näkemys minusta kertoo siitä, että hänellä on hyviksen perspektiivi tässä pelissä.

1 tykkäys

En myöskään ole sidottu Cliffyn äänestämiseen - nyt kun hän on täällä, niin kuunnellaan mitä sanoo

1 tykkäys

Ehkä Owenga osasi loitsia niin tehokkaasti, että on unohtanut muuttuessaan kaiken entisen. Minäkin mietin tätä tarinaa lukiessani.

1 tykkäys

Mistäs nyt tuulee? Älä nyt Tonza sano, että olet taas pahis ja yrität voittaa minut puolellesi puolustelemalla minua. En ollut ollut tuossa vaiheessa tekemässä täällä mitään sellaista, mikä antaisi erityistä syytä puolustaakaan minua. Ihan ymmärrän hiljaisten metsästämisen, koska aika yllättävän pahikset kuitenkin niin pelaavat.

aika yllättävän usein*

Aika tyyntä on sen huomaa sähkön hinnastakin :wink:
Lähinnä koitin tuoda näkökulmaa tuohon hiljaisuuteen. Koska en muista peliä jossa olisit ollut varsinaisesti hiljainen🤷🏼‍♂️

Aika jännä käänne tuolleen yhtäkkisesti? :thinking:

Muutenkin tuntuu, et sulla ja tp2:lla on jonkinlaista yhteispeliä käynnissä.

Se että pitää sua hyviksenä sen takia että kun oli itse pahis oli vaikea pelata sua vastaan. Ei varsinaisesti oo mielestäni mitenkään hyvismäistä :face_with_raised_eyebrow:

Ostetaanko tällä nyt hyvispisteitä implikoimalla, että et voisi olla pahis, koska pahikselta heitä koskevat säännöt eivät jäisi huomaamatta?

-cliffybyro
++helbendeerus

1 tykkäys

Mutta kyllähän hän todennäköisemmin muuttaisi perspektiiviään tuolla tavalla jos olisi oikeasti nyt hyvis ja pitää minua hyviksenä. Jos olisi pahis, niin varmaan olisi jäänyt jumiin sen kanssa että pitää minua ikävänä esteenä pahisvoitolle.

En usko ”helpommalla” pääsee asettumalla sun ”puolelle” heti alussa. Kun josbtaas lähtis heti haastaan päivästä 1 alkaen :thinking:

Noniin hyvä! Saatiin peli käyntiin.

-Cliffybyro

Pahis on…
++Nuti

Pakko olla?

Tuntuu vähän siltä että agitoit mua menemään Helbendeeruksen kimppuun

Äänestystilanne

3 Helbendeerus (Jopeti, Nuti, Tonza)
2 CliffyByro (Wrathchild, Ultraviolet)
1 tp2 (Helbendeerus)
1 Nuti (tp2)

Lähdössä Helbendeerus, päivä päättyy noin puolen tunnin kuluttua.

3 tykkäystä

No mulla ei tarvetta moiseen ole :+1:

Jos Helbe on hyvis niin tp2 on pahis :thinking::orange_book::blue_book: