Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Derby kuuluu mielestäni enemmin futikseen. HJK-HIFK, TPS-Inter…

6 tykkäystä

Kyllä se minunkin mielestäni on enemmän jalkapallossa käytössä. Jos soitan tai laitan viestin kaverille jossa kysyn katsooko hän huomenna tai ensi viikolla derbyn niin voi olla että ei ymmärrä että tarkoitan paikallis ottelua.

4 tykkäystä

Kyllähän nyt jokaisen Tamperaisen pitäisi tietää, että ketä on kekä.

4 tykkäystä

Jaa siis kekkä? Eiku niin kekä, eikä kekkä, joojoo.

4 tykkäystä

Tuota uutta Diili kautta katsonut, niin sieltä nousee taas tähän ketjuun sopivia.

  • mulla on poka
  • clousataan tämä
  • mulla on valmiit kontaktit ja diilit
  • mulla on hyvä liidi
  • jne.

Tuo ohjelma on aarreaitta tähän ketjuun.

13 tykkäystä

Innovaattori.

Kaikki sisustustekstien lätinät, pelkkä ajatuskin jo ahdistaa.

Ticket. Kun asiakas tekee jostain issuesta ticketin, se olettaa että siihen reagoidaan heti.

3 tykkäystä

Mä näen tässä todella upean visuaalisen kokonaisuuden, jossa saadaan ennenkaikkea upea yhtenäisyys aikaiseksi. Unohtamatta kuitenkaan kohteen alkuperäistä luonnetta. Haluan säilyttää tämän upean yhtenäisyyden tässä kohteessa. Tämä on ainutlaatuinen hanke kaikessa kokonaisuudessaan.

6 tykkäystä

Hei jäbä, mä voisin ottaa koppia tost’ sun visiosta. Tohon kun brainstormaa kehitystyötä parilla sadalla kilolla niin tulee hyvä case. Peräänkuuluttaisin totta kai myös brändäämisen merkitystä; markkinointia voitais lähestyy primääristi B2B-tulokulmasta. Mä ihan oikeesti uskon, että tästä tulee jotain suurta. Meidän pitää vaan panostaa rajapinnoilla surffaamiseen ja me räjäytetään alan paradigmat aivan uuteen uskoon! Tästä tulee yhtä ilotulitusta! Voitais sen jälkeen alkaa vääntää jotain fränkkärisysteemii tähän kylkeen. Meidän konsernissa - tai siis perheessä - vaalitaan tietenkin fantastista tiimihenkee ja säädetään vähän digijuhannuksen viettoo ja sen sellasta. Elämää on kato etänäkin! Saadaan varmasti Elon Musk puhumaan kolmoskvartaalin avausbrunssille kunhan vaan hommattaan koko henkilöstölle Teslat työsuhdeautoiks ja mennään Linnan juhliin SpaceX-t-paidat päällä. Se ois kato sellasta green shiftiä ja hyvää imagon kohotusta. Muutaman vuoden päästä voidaan sit iskee tase kiinni kryptoihin ja muutetaan Floridaan. Toi business voidaan muuttaa siinä vaiheessa vaikka life style -brändiks tai jotain, ihan sama siinä vaiheessa. Mä voisin olla tän meidän firman Chief Excecutive Administrative Officer of Marketing and Finance, sä voit miettii omaa titteliis rauhassa.

Odotan yhä pöhinäjargonin ja sisustusslangin lehtolasta kuin kuuta nousevaa. Ehkä vielä jonain päivänä…

13 tykkäystä

Tein joskus tällaisen bingon, kun kuuntelin myyntihemmojen juttuja:

8 tykkäystä

Nälkäinen myyjä = nälkäinen maila?

Voi olla samaa sukua, mutta toisaalta nälkäinen maila tarkoittanee aktiivista toimintaa. Nälkäinen myyjäkin voi sitä tarkoittaa, mutta sen voisi ymmärtää myös sellaiseksi, joka ei ole juuri kauppaa saanut aikaan. Tulot loppu ja nälkä kaivertaa sisuksia. :wink:

1 tykkäys

Siis tyttis. Tyttöystävä? Kuuluuko tähän sarjaan myös poikis tai joku vastaava?

1 tykkäys

Poikkis.

Juu, ole hyvä. :grinning:

3 tykkäystä

Eli siis sinne on viellä saatu megaärsyttävä tuplakonsonantti.

1 tykkäys

Ketä sen sinne on laittanu?

en ole vieläkään päässyt yli ketä sanan käytöstä “kuka” tilalla, omasta kirjoituksestakin nousi karvat pystyyn

7 tykkäystä

Sanat, joissa käytetään x-kirjainta korvaamaan ks- yhdistelmän, esim. Mixi?

4 tykkäystä

Tämäkin, vaan onnexi näkyy vaan kirjoitettuna, ei kuulu puheessa…johtuisiko ammoisesta txt viesti kulttuurista: yhteen viestiin 160 merkkiä (vai montahan se oli?), saivat teinit/lapsoset enemmän “asiaa” yhteen viestiin, jotka olivat muuten tietyn määrän jälkeen maksullisia tai sitten jopa hinta oli xx centtiä/viesti. Silloiset kullannuput nyt kolmenkympin kieppeillä, noin.

1 tykkäys

Jaxuhalit😉

4 tykkäystä