Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Kun puhutaan prosentista, sanotaankin “pinnaa”. Pinnat tarkoittaa pisteitä tai pyörän renkaissa on pinnat.

3 tykkäystä

Iltasanomien uusi keksintö “helahelle” suoraan tänne.

1 tykkäys

Nämä käristyskupolit yms. on mun kirjoissa hauskoja.

2 tykkäystä

Moni täällä varmaan lämpenee, mutta itseä ärsyttää suuresti varsinkin kirjoitettuna cama/camaa! :rage::grin:

13 tykkäystä

Minä en vaan jotenkin pysty tuohon. No, jos olisivat kerran tai kaksi niin ehkä sitten.

1 tykkäys

Paras on tietenkin seksihelle.

1 tykkäys

Nykyään melkein kaikki käyttävät puhuessaan sanaa- NIINKU! Todella ärsyttävän kuulonen sana.:grimacing:

2 tykkäystä

Niinku on apusana, kuten v×××u.

4 tykkäystä

No,joka tapauksessa se on todella ärsyttävä sana ainakin omaan korvaan.

Tää on muuten harmittavan totta! :sweat_smile: Aika turhiin paikkoihin sitä itekin tunkee, vähempikin riittäis.

Voi meitä nykynuoria! :joy:

2 tykkäystä

Kun @Treppu käyttää tätä niin se on ihan ok.
Muiden käyttämänä ei toimi yhtä hyvin.

3 tykkäystä

Itse käytän tätä hieman ironisesti, koska samaan aikaan tosi ärsyttävä, mutta samaan aikaan ihan ok :smiley:

Poffit

1 tykkäys

Tämä sana nostattaa kans verenpaineita- KEKÄ

1 tykkäys

Olen huomannut nyt parin kaverin suusta tulevan jatkuvasti kesken lauseen ”ja tälleen” joka ärsyttää itseä suunnattomasti. Pitäis olla vaan ajattelematta asiaa mutta heti särähtää :smiley:

Erilaisissa myynti-ilmoituksissa tulee vastaan tällainen;
Kunto on mint.

Mint? Voi helvetti mikä termi taas keksitty. En ikinä tule ostamaan keneltäkään mitään joka käyttää myydessään sanaa mint.

17 tykkäystä

Tulee vinyylilevyjen kuntoluokituksesta. Ihan virallinen termi. Sieltä siirtynyt sitten määrittelemään myös muiden tavaroiden kuntoa…

9 tykkäystä

Kiitos tiedosta. Ärsyttävä termi silti.

8 tykkäystä

Tosiaan tälle löytyy ihan kaunis suomalainen sana eli anglismi on turha. Tuliterä - kaunis ja kuvaava :slight_smile: olen samaa mieltä, että tuo on vähän hölmö toi mint.

1 tykkäys

Kyllä, juuri olin tuota tuliterää tulemassa tarjoamaan. Nämä erikois nimitykset, kuten tuo mint, saisi pysyä sillä omalla alueellaan. Jokainen levyharrastaja tietää mitä tarkoittaa tuo adjektiivi.
Eli suomeksi koitan nyt vain sanoa, että kun puhutaan laatuluokasta mint, niin se kohdistuu(kohdistuisi) vain tuohon omaan alaansa. Tällä tavalla lainaamalla sanan alkuperäinen merkitys häviää pikkuhiljaa.

1 tykkäys