Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

“Ei pöllömpi”, voi ristus notta on ärsyttävä sanonta.

2 tykkäystä

Kollektiivi sanan käyttäminen kiekkojoukkueesta/kentällisestä/ryhmästä puhuttaessa.

1 tykkäys

Länsirannikolla joka toinen sana “tuanoin”.

1 tykkäys

Ja ne loput 50% “ettua”

2 tykkäystä

Mihin tahansa kysymykseen vastauksena “sama se”. Ei varmaan tarvi edes perustella :sweat_smile:

1 tykkäys

Kun teinin pitäis vastata OK, mutta koska elämä on yhtä isoo säästöliekkiä, niin siitä sanotaan vain K.

-tuutko ajoissa himaan

-k

3 tykkäystä

“olla pulssilla”

Sana kohta saa mut näkemään punaista. Sana joka ei tarkoita mitään tai junnujen keskuudessa kaikkea väliltä 1min- ei koskaan , yleensä ei koskaan.
Onhan noita muitakin, ”yytsin” ja ”legit” , en ole edes vaivautunut ottamaan selvää mitä tarkoittaa vaan vastaan aina ok+ :joy:

2 tykkäystä

Forkka.

1 tykkäys

Sanuli.

Mitä helvettiä.

1 tykkäys

Rahuli.

Siis tarkoittaa rahaa.

2 tykkäystä

Sanuli on englanninkielisen Wordle-sanapelin suomenkielisen version nimi. Mielestäni jopa kohtuullisen nokkela. Onko ainoa ärsyttävä nimi? Miten ärsyttävät Nokia, Ford, Tappara tai Viljo? Toisaalta makuasia, eivät kaikki pidä piimästäkään saati sen nimestä. :grin:

8 tykkäystä

Tunteroinen = tunti

7 tykkäystä
  • Aivan ylikylän äijä
  • Ihanaa Saatana!!!

Anteeks.

3 tykkäystä

Mä olin tulossa just sanomaan tosta “ihanaa saatana” lausahduksesta. Sitä tunnutaan nyt viljelevän vähän joka topikkiin ja joka tilanteessa. Ymmärrän, että se on hauska klippi ja Vellulla on huikea kevät tässä meneillään, mutta liika on liikaa. Miehen omassa topikissa ok, mutta menettää hauskuutensa/merkityksensä, jos sitä ylikäytetään. Tämä oli nyt ehkä epäsuosittu mielipide :man_shrugging:

13 tykkäystä

Mulla kilahtaa aina kun näen revontulista käytettävän sanaa reposet!

4 tykkäystä

Maggara…varsinkin kirjoitettuna. Ei ole edes mikään lyhenne tms. jolloin olisi helppo ymmärtää.

6 tykkäystä

Samoin makkaraperunat, maggikset…

4 tykkäystä

Makkispekkikset on paljon parempi.

5 tykkäystä

Ranut. Sana on ärsyttävä, ilmeisesti halutaan silloin ranskalaisia perunoita tai jotain.

7 tykkäystä