Istun Tampereen seudun paikallisjunassa ja taitan matkan vartissa entisen 40 minuutin bussimatkan sijasta.
VR tulee pikkuhiljaa 2000-luvulle.
Loma. Lisäksi rdr2 ostettu steamista, ja enää täytyy odottaa lataus.
Hyvää huomenta Dresdenin vapaapäivältä! Kaksi päivää jäljellä.
Olis ollut kiva laittaa kuva, mutta ei ihan täällä riitä tila. Kaunis auringonpaiste, 8 astetta lämmintä. Tänään täytyy jo pakata tavarat.
Jaa? Ainakin äsken vielä oli kahdellekin kuvalle tilaa.
Nauti tästä. Tampereella on taas tasaisen harmaata ja auringosta ei ole tietoakaan.
Se on vähän niin kuin haikea tunnelma jo Saksassa! Mahtavat työkaverit alkavat yksi kerrallaan pakata tavaroita ja työpäivät rupeaa olemaan loppu. Tänään ja huomenna vielä itsellä täydet päivät ja kovat tavoitteet päällä. Kuukausi tuntuu yllättävän pitkältä ajalta näillä tunneilla ja eilen huomasi kyllä vapaapäivänä että mieli halajaa kovasti jo kotia kohti. Datat on käytetty loppuun ipadista ja pakattu. Puhelimessa riittää vielä hetken.
Ei näköjään kukaan muu kirjoita tähän ketjuun kuin minä
viimeinen päivä töitä - kohta lähtö torille Dresdeniin.
Outo olo - tulipa tää tehtyä. Pelkäämätön kuukausi, töitä ja töitä. Kieli on nyt hanskassa. Tuntuu hassulta juoda aamukahvia ja jättää avaimet kämpän pöydälle.
Tavarat on kasassa ja päivä on aika kova. Töiden päälle seuraa kaljat ja ruoka ravintolassa, bussi starttaa kohti Berliiniä klo 23:40. 3:30 Tegeliin, luppoaikaa ja odottelua. Lento lähtee huomenna klo 7:10 paikallista aikaa ja Suomessa toivottavasti vähän yli kymmenen paikallista aikaa.
Saihan sitä jouluksi tekemistä! Itse kun ei joulua juhli niin tartuin tilaisuuteen kun kerran vapaaehtoisia kyseltiin ja kasaan kerättiin. Huomenna valmistellaan ruokaa tampereen vähävaraisille ja kodittomille heidän omassa joulujuhlassaan ![]()
.
Mahtavaa että löytyy ihmisiä jotka vilpittömästi auttaa toisia. Hatun nosto😊 Hyvää joulua
Pakko kehua tätä peliä. Peli näyttää mahtavalta. Tarina on hyvä. Kun pelaat tätä, ei tee mieli edes kuunnella musiikkia tai tehdä muuta. Peli näyttää lisäksi hyvältä. Ai ai.
Minnekäs sut on siellä majoitettu, kun lähdet “torille Dresdeniin”. Tuo siis ainakin sanatarkasti kuulostaa siltä, ettet majaile itse Dresdenissä.
Ja semmoinen tässä tuli mieleen, että mitäs siellä maksaa Dr. Quendtin Dresdner Christstollen, siis semmoinen 1kg ja oikein siinä upeassa peltilaatikossa.
Tää saapui äsken kotiovelle! ![]()
Kyllähän nämä juuri julkistetut jatkot sai leveälle hymylle, pienet glögit tämän kunniaksi! Mikiltä hyvät joulut.
![]()
Ja Mikille hyvät joulut!
Kyllä nämä sopimukset lämmitti kovasti mieltä näin Joulun alla. Kiitos Mikki! ![]()
Joo, nyt saatiin Jouluksi pari kovaa pakettia sanan varsinaisessa merkityksessä. Kiitos Mikki !
Tää siskolla oleva 8v 1 silmäinen chihuahua saa hyvälle tuulelle. Semmonen sylihaukku ja niin vallottava tapaus ettei toista ole.![]()
![]()
Mun ehdotus:
Kaikki jouluseuranta ja jouluhöpötys ja hyvän tuulen joulukaskut jouluseurantaan:
Ykkösellä tulee ohjelma Jukka Puotilasta.
Eli Jukka Puotila. Hieno mies.