Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Menee, ketjun aiheeseen: jumalaare, täällä on doge-emoji :dog: :dog: :dog:

3 tykkäystä

Näitä videoita on välillä mukava katsoa. Pienellä huomioon ottamisella saadaan faneille ikimuistoinen hetki :+1:

4 tykkäystä

https://www.facebook.com/elavaarkisto/videos/454649761910225/
Kummelin totuus.
:upside_down_face:

6 tykkäystä

Tämä. :point_down:

19 tykkäystä

@embopj

Iso Kiitos! :rose: Kortti on nyt päivän seikkailujen jälkeen takaisin mulla. Ihanaa kun on rehellisiä ihmisiä. :blush: Jos tulet seuraavaan paikallispeliin 13.11, pistä mulle yksityisviestiä. Haluaisin antaa sulle pienen jääkiekkoon liittyvän löytöpalkkion ennen peliä.

34 tykkäystä

Onneksi oli tämän palstan jäsen, joka löysi korttisi. Ei sillä, ettei joku muu olisi sitä palauttanut, mutta tätä kautta sait tiedon, että kortti on löydetty.

7 tykkäystä

Ihanaa että oli sun kortti :blush: Onni että olen kausikorttilainen myös, muuten ei ehkä olisi kiinnittänyt lippumalliseen kausikorttiin huomiota sielä lattialla.

8 tykkäystä

:fire:

Juuri äsken se tapahtui! Sain yhden kaverin kanssa täyteen 365 päivän snapstreakin! Aikasemmin ei ole tuo onnistunut, oma vanha ennätys tais liikkua jossain 250 päivässä. :joy:

:fire:

6 tykkäystä

Mahtavaa!

Kerrotko vielä mikä on snapstreak? :joy:

18 tykkäystä

Se on sovelluksessa nimeltä Snapchat oleva ominaisuus, joka kertoo kuinka monena päivänä peräkäin kaksi ihmistä on lähettänyt toisilleen kuvallisen viestin, eli snapin.

Mitään varsinaista funktioo asialla ei ole, mutta ihan kiva streakeja on ylläpitää. :joy:

1 tykkäys

Ahaaaa. Asia ymmärretty. :ok_hand: Onnea nyt vaan sitten tästä saavutuksesta! :grinning: :handshake:

1 tykkäys

Kahdessa edellisessä CL-pelissään johtoaseman kiusallisesti viime herkillä menettänyt Gladbach nöyryytti äsken Shakhtaria oikein isän kädestä.

3 tykkäystä

14v Salla Nyqvist jo puolivälierissä sulkapallon alle 19v EM-kisoissa.

Maksumuuri, mutta aukeaa ainakin vielä incognitona.

Jalkapallo-ottelusssa vahingoittunut pelaaja on tiettävästi parantumassa hyvin.

Mode-edit. Lisään sen jutusta tähän:

2 tykkäystä

Koskahan viimeksi on tuntunut näin hyvältä pukea “siviilivaatteet” päälle! :heart_eyes: Viime lauantaina pitänyt viimeks sivareita, kun työt on verottanut vapaa-aikaa sekä energiavarastoja sen verta reippaasti.

Puhtaat ja täysin tyyliäniä olevat vaatteet piristävät kyä mieltä pitkän tauon jälkeen! :innocent:

2 tykkäystä

Ootko palannut armeijaan?

4 tykkäystä

Työssäkäyvien armeijaan korkeintaan :joy:

Ja jos pilkkua viilataan, oonhan mä ollut armeijassa jo useamman vuoden, 14.12.2017 lähtien vaan reservissä! :wink:

2 tykkäystä

Ei @Treppu ulkoinen habitus fillarin päällä viime la pelin jälkeen kyllä mitenkään viitannut armeijan harmaisiin :D. Ehkä mies on vaan muuten nii kiiereinen siviileissä.

Notta terveisiä Treppu sulle, oli mukava vaihtaa pari sanaa la.

1 tykkäys

Tää viikko on painettu pääosin duunia 10-19, sit koulut päälle, nii vapaa-ajan chillaa mieluusti ihan vaan himas. :grin:

Oli kyä! :smile:

3 tykkäystä

Ihan niinkin simppeli juttu kuin kuva näädästä sai minut hyvällä tuulelle raskaan työyön jälkeen.
Näätä

14 tykkäystä