Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Vuoden ensimmäinen kerta kansallispuistossa.
Rinkka selässä ja koira mukana, tämä päivä meni mukavasti Repovedellä. Osittain oli ihan pirun jäistä, mutta iltapäivästä aurinkoinen sää oli mitä mainioin. Grillaus luonnon helmassa, ja pari bisseä järvimaisemissa auttaa kummasti jaksamaan tämän korona-paskan keskellä

25 tykkäystä

Lähes joka vuosi tuolla kierrellyt, kävellen ja maastopyörällä. Hieno paikka, suosittelen, menee helposti ja mukvasti koko päivä!
Miltä parkkikselta läksit? Itse yrittänyt vuorotellen jokaiselta, tosin Saarijärven kautta mennyt vain kerran, kiertotietä tästä suunnasta sen verran!

Lähdin siltä parkkikselta, joka on about 500-600m Lapinsalmen sillalta. Aika hyvin oli porukkaa liikkumassa.

Helatorstain pitkänä viikonloppuna ajateltiin mennä uudestaan, ja kierrellään tällä kertaa kajakeilla

2 tykkäystä

Laitetaan avokin kanssa kunnon aamubrunssi pekoneista ja kokkelista lähtien :sunglasses:

7 tykkäystä
3 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Tietokonetta ostamassa

Tänään on ollut hieno keväinen päivä, auringon paisteineen! Tänään erityisen teki kaksi pakettia, kirveenmuotoisia. Ketään ei jätetä yksin paidat minulle ja pojalle, lisäksi arvonnan osuessa kohdalle tuli myös upea saunamittari!

Kiitos @terppp hienosta yllätyksestä! Upeaa että löytyy ihmisiä jotka vapaaehtoisesti piristää, ja ilahduttaa muita!

39 tykkäystä

Nonii! Kyllä nyt kelpaa saunoa! Ei muutako ilalla testiin mittari. :ok_hand:

19 tykkäystä

Korona rokote saatu, toivottavasti rokotustahti kiihtyy ja päästään palaamaan normaaliin elämään.

15 tykkäystä

Mä roudasin SPRn konttiin autolastillisen käyttämättömäksi jäänyttä kamaa. Luistimia, kypäriä, futiskenkiä, vaatteita, dvd-leffoja, laskettelumonoja, pari autorataa… tulipa hyvä mieli. Ja peli alkaa ihan just.

20 tykkäystä

Miksi poistaa. Aihettanut sekunnin tai tunnin mielihyvän. Tunteella.

Minua on tänään huvittanut tuo toisessa ketjussa oleva jatkokertomus @Oijennus vs käpytikka. Olen ehdottoman kiinnostunut kuulemaan, mihin asia etenee.

Toki pahoittelut julkisivun kärsimistä vaurioista.

12 tykkäystä

Tää tän päivän peli!!

2 tykkäystä

Tämä nainen saa hymyn jos toisenkin aikaan :smiley:

Espoon kevät. Rovaniemi on mukava paikka, mutta ei huhtikuussa tarvitse enää kävellä lumessa! :smiley:

3 tykkäystä

Onpahan ollut upea ilma tänään, näitä kelejä on ikävä ollut jo pitkän aikaa.

Käytiin tyttären(4v) kanssa retkeilemässä ja paistamassa makkarat laavulla. Elämä on välillä aika jees. Vaikka yövuoroon tarvii taas lähteäkin, mut eipä haittaa tippaakaan.

16 tykkäystä

Kiskaisin tänään juoksupiukkikset ja lenkkarit jalkaan ja pistin hölkäksi! :hushed: Viime vuonna samaan aikaan taisin edellisen kerran kokeilla ja homma tyssäsi alle 5 min jälkeen, kun alkoi sataa rakeita kaatamalla. En mennyt enää sen jälkeen. Nyt meni kokeiluna varmaan n. 15-20 min, aurinko paistoi, en kuollut ja saatanpa mennä toistekin tänä vuonna :smile:

21 tykkäystä

Devaajat osaavat arvostaa. Mulla oli tuossa semmoinen vähän pidempi devaus-branch ja kun tänään lopulta sain sen mergettyä masteriin niin siinä oli 109 muuttunutta tai uutta filettä. Saa hyvälle tuulelle, että pääsi siitä eroon.

6 tykkäystä

Pakko tykätä. Vaikken oikeastaan ymmärtänyt sanaakaan.

11 tykkäystä

Tuossa oli vähän tuota alan kieltä :slight_smile:

1 tykkäys