Oliko tarkoitus pelotella? Tapahtuipa käytännössä toistepäin.
Vähän kevensin mieltä
Jep, tuon tarinan otin facebookin syövereistä joka sattuu aina pompsahtaa esille, tuo kyllä aina naurun kun lukee
Omaasi ja myös mun. Mulla on kokemusta hieman kaikesta mistä jutussa kerrottiin ja kummasti helpotti lukea, ettei edessä varmaan ole mitään vallan tavatonta.
No ei se mikään kamala paikka ole. Suhtautuu vaan positiivisesti, niin hyvin se menee. Lihosin itse armeijassa useita kiloja. Helkkarin hyvät ruuat kasarmilla.
Tätä en allekirjoita… Torstait oli parhaita koska Hernekeitto ja pannari.
Jos on sinä yönä, kun ootte tullu alueelle, kahdelta vartio, niin ihan turha mennä ennen sitä telttaan nukkumaan ja kylmettään vaatteitaan. Siinä puoli yhden ja kahden välillä on hyvä hetki lämmitellä kamiinan vieressä, syödä jotain ja vaikka suoristaa selkää. Ja oman teltan herätys nyt tietysti pitää sopia vähintään 20 min ennen muiden heräämistä, niin ei tule niin vahvaa v-tunnetta.
Sitä paitsi kamiina on paidan ja housujen kuivaamista varten, ei lämpimiä yöunia, niihin on makuupussi.
Ja vielä kahden tunnin vartio. Aika suklaista. Sitä paitsi oven vieressä on varsinkin kesällä paras paikka, itse johtajanakin varasin useimmiten heti ovelta vasemmalle olevan paikan.
Jos pitäisi hakea kaikista v-mäisimpiä inttikokemuksia, niin varmaan joskus keväällä, kun oli jalassa sadehousut ja lumihousut, niiden väliin oli mennyt hiekkaa, kädet oli märät, kylmät ja hiekkaiset ja koitin kaivaa jotain reisitaskusta. Tuntui kuin olisi työntänyt kättä kahden santapaperin välistä oksasilppuriin. Toinen oli kesällä, kun istuin kuusi tuntia poterossa, joista ekat viisi yksin enkä tiennyt missä kaikki muut oli. Ei siinä sinänsä, mutta siihen paistoi suoraan aurinko ja vesi loppui tunnin jälkeen. Oli muutenkin paska harjoitus, kun olin sen viikon aikana pois vartiosta joka viidennen tunnin, joskus taukoa oli 2 h.
Kyllä mää tykkäsin paljon. Iltasin vielä grilliltä jotain tai sitten joku haki euron juustoja kauheen kasan tupaan.
Mutta en sitten tiedä onko taso pudonnut. Ite olin siellä yli kymmenen vuotta sitten.
Pitäisiköhän tälle Treppun armeijataipaleelle avata oma ketjunsa?
“Trepun aamukampa”
Uuno Turhapuro tapainen elokuva vaan YouTubeen. “Tappara.co esittää: @Treppu Armeijan leivissä”
Vai miten toimis myös klassinen “Treppu ei kotiudu koskaan”?
Mikä fetissi palstalaisilla on perustaa ketjuja musta? Ei sillä että siinä mitään väärää olisi mutta laittaa vaan mietityttään. Ihan yhtälailla esim. @Nevofoget03 ja @Varilasit painuvat huomenna inttiin. Mikä mussa on muka niin erikoista?
Perustakaa jos tahdotte, Suomi on vapaa maa.
Treppu on Tappara.co’n turha julkkis. Kaikki haluaa seurata Trepun elämää ja sen jänniä juonenkäänteitä. Hihna247 innoittamana voitas avata Treppu247.
Ei ajattelin vaan, kun tämän asian tiimoilta täällä varmaan keskustelua käydään, niin oma ketjunsa olisi ihan jees.
Ei sen ketjun nyt juuri Treppu nimellä tarvitse olla.
Sitäpä tuolla modejen kesken mietittiin, että armeija muistelot ketjun rinnalle tulisi avata toinen ketju tai useampi armeijaan liittyen. Ehdotuksia?
Ei kuitenkaan avata yksittäiselle nimimerkille, sillä ehkäpä joku toinenkin on lähdössä armeijaan tältä palstalta lähitulevaisuudessa.
En tiedä minne muualle laittaisin tämän mutta töistä kotiin päästyäni tulin todella hyvälle tuulelle kun huomasin vaimon siivotessaan löytäneen jo kadonneeksi luulleeni niin rakkaan Theoren Fleuryn pelikorttini:
No vaikka esim “Tappara.co jäsenet armeijassa” voisi olla yksi vaihtoehto tjsp. Tuo muistelot -ketju sitten meille “veteraaneille”.
“Poikamme sotaväessä - LIVE”
Toi on hyvä.