Aika hyvä fiilis. Meillä on huomenna pienet juhlat. Perheessä juhlitaan kaksin kappalein kauppatieteiden maistereita. Ei ole omena, vai miten se meni. No, ei se ainakaan niin mennnyt.
Mä kyllä tykkään tuosta kausarilainaamisen ketjusta, ei ole tainnut koskaan jäädä kausarit käyttämättä vaikka ei itse hallille pääsekään.
Risto ja ristomaisia juttuja
Tänään maalintekijöiden ja syöttäjien huudatuksissa kuului Ottojen kohdalla RAUHALA.
Tälläin kirjottelin ku Leskinen teki viime vierailulla ekan maalinsa Tapparan paidassa.
Tämä video
Hyvälle tuulelle saa tänään moni asia. Pelipäivä ja kylällä koululainen käveli aamulla kouluun Tapparan paita päällä ja lippu kädessä ja heti perään koiraa ulkoilutti herrasmies Tapparan hupparissa. Pojan ilme, kun ostin pelikoneeseensa uuden prosessorin, kun vanha oli, no vanha. Hieno syyskelikin ulkona.
Työn suomia etuja perjantaina:
Selvitä alakouluikäisten välistä riitaa, jossa oppilas A on näyttänyt paljasta persettä ovenraosta oppilaalle B.
Ja siinä pitäs sitten opettajana olla ilman, että oma pokka pettää. Ja vielä vakavana. Jestus
Nämä on just näitä, missä näkyy, miten opettajan työ on nykyään ihan pilalla.
Teeppä nimittäin opettajana tuo sama oppilaille, ihan pedagogisessa mielessä, niin johan nousee haloo ja lööpit!
Itsellä tuli lähinnä mieleen, kun kaikki pitää kirjata ylös, että mitenhän minä nyt tämän muotoilen ja mitä kysymyksiä minä oikein kysyn.
“Miksi teit noin?”
“Miltä sinusta tuntui tehdä noin?”
“Mikä siinä sai sinut pahoittamaan mielesi?”
Nämä on aivan liian pahoja kysymyksiä. Toistaiseksi tässä saavutettiin väliaikainen tulos: kirjataan ylös ja maanantaina sitten keskustellaan uudestaan. Mutta positiivisen kautta, nauru pidentää ikää. Hirnuin itsekseni koko matkan kotiin xD
Ja saatesanoiksi viikonlopuksi: “Älkää pers*ilkö!”
Olen koulunkäynninohjaajana alakoulussa, ja voin vahvistaa, että tällaisia tapahtumia saa todistaa lähes päivittäin. Tai siis ei sentään joka päivä joku näytä takapuolta, mutta anyway
Ai saatana kun sai hyvät naurut launatain sadepäivän starttiin🤣
Ekaa kertaa tälle kaudelle paikan päälle peliin. Onhan tää hieno fiilis olla taas areenalla😁
Lasten piirustukset on aina kivoja ja saa hyvälle mielelle!!!
Mieletön kokemus tänään. Aamulla herättiin lähellä Sodankylää Ylinammassa klo 6.00.
Aivan upea -11 asteinen talvipakkasaamu. Järven jää kiilsi auringonnousussa. Taivas oli täysin oranssi. Näky oli maaginen (Tiesin jo tuolloin, että on Tapparan ja Oivan päivä).
Lähdettiin liikkeelle Visuveelle siis talviaamusta.
Ajettiin läpi lähes koko maan, no melkein .
Alavuudella saavuimme kesäiltamaisemaan klo 18. Vihreät pellot, auringonpaiste.
En ole eläissäni kokenut vastaavaa maisemamuutosta talvesta kesään. Yvmt.
En ikinä toivu tästä. Tätä ei sheikin rahoilla korvata.
Nyt kun olet tuon Alavuden ihan oikein taivuttanut niin voit vielä korjata sen lopullisen muotoonsa Alavuurella. Tai ihan vain Vurella
Löytyipä tänään paikallisesta marketista ensimmäistä kertaa tälle syksylle joulukinkkuja. Lähes väkisin se kinkku sieltä altaasta ostoskoriin kiipesi ja nyt sellainen möllöttää jääkaapissa sulamassa
Nyt on jäässä ja huomenna on päivä aika täynnä mutta jos torstaina ehtisi paistamaan niin pääsee taas herkuttelemaan