Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Vissiin vanha paikka irti?

Itse itselleni vastaten.

Jutun paras puoli oli siinä, että nyt löytyi vielä todella asiallinen ja pätevä hammaslääkäri.
Hiukan oli arvokasta mutta ehdottomasti kuitenkin tämäkin oli hintansa väärti.
Vartti ja vähän vajaa sataviiskymppiä. En silti valita.
Sen verran olin tyytyväinen että menen huomennakin.:slight_smile:

2 tykkäystä

Kaksi lohifilettä laudassa ja tulet grillikodassa. Vaikka itse tykkään enemmän valkolihaisesta kalasta, niin loimulohen valmistaminen on kyllä mukavaa. Nuotio, oma rauha ja pari kylmää olutta. Ei tästä lauantai-iltapäivä voi paljoa parantua.

12 tykkäystä

Ensin hyvä lenkki, nyt hyvä suihku ja sitten hyvä ruoka. Sitten peli. Tai no lenkki oli oikeasti tosi huono, olin aivan surkeassa vedossa, mutta kävin :smiley:

1 tykkäys

Kyllä huono lenkki on aina parempi kuin ilman lenkkiä (jos ei mikään paikka mene rikki). Itsellä ne huonot lenkit vain kasvattavat himoa juosta tulevaisuudessa paremmin.

3 tykkäystä

Zaborsky ja Repo säästivät valvojat paljolta työltä.

20 tykkäystä

Käytiin aamusta Janakkalassa agilitykisoissa joissa @Lallu teki hienon nollan Denis-koiran kanssa. Ens viikonloppuna korkkaan oman koiran kanssa tän vuoden kisat :smiley: Toki kunto tällä hetkellä ihan nolla joten katsotaan jaksanko juosta kolmea rataa :dizzy_face:

6 tykkäystä

Tämä @Juissi27 postaus Miro Karjalaisen taklausta käsittelevässä ketjussa sai hyvälle tuulelle, tai siis hirnumaan naurusta:

2 tykkäystä

Katsoin eilisen pelin uusintana ja repesin nauramaan, kun eiliset sekoamiset olivat tarttuneet nauhalle. :joy:

https://www.instagram.com/p/BdqL2_gFPzo/

14 tykkäystä

…Se fiilis kun kuopasta kuoppaan kulkenut (ja tällä hetkellä ilman manageria pelaava) Nottingham Forest jota intensiivisesti seuraan ja fanitan pistää Arsenalia pataan 4-2. Priceless.

(edit: typo)

9 tykkäystä

Jokos ohjelma lomalle kunnossa?

7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

Pidän hienona sitä että meillä on raumalainen @Raumalainen (tai no ainakin oletan että hän asuu Rauman seudulla mitä hänen viesteistään käynyt ilmi) joka kirjoittaa siis Tapparan palstalle Ilveksen ketjuun erittäin nasevasti ja asiapitoista dataa.

Kiitos, jatka samaan malliin.

5 tykkäystä

Viime viikon tuhlaaminen peikkoiluun ja pänttäämiseen tuottaa tulosta ja 2 ja puoli vuotta kummitellut mörkö tentittiin viimein läpi. Tai ainakin olen hyvin vakuuttunut asiasta. Mutta kyllähän tuo lukeminen on ihan vehkeestä. Ima himassa ei ollut parasta.

Pitänee ottaa ehkä yksi olut tämän kunniaksi.

5 tykkäystä

Luin mielenkiintoisen artikkeli, huvitti toki sekin, mutta jutun jälkeinen kommentointi sai hymyn leveälle.
Kakkahuumori kunniaan.

Poika ekaa kertaa luistelemassa ja poikahan hoksas homman juonen ja oppi itse ottamaan ensinmäiset luistin potkut ilman tukea :smiley:

24 tykkäystä
15 tykkäystä

Ja se intohimo ja ilo tuostakin syntyi, huomenna kuulemma uudestaan. Mistään muustahan ei oo koko iltana enää puhuttukkaan. “Mites se Järvinen luisteli sielä pimeässä ennen kuin meni koppiin, haluan oppia luisteleen yhtä hyvin” :smiley:

3 tykkäystä

Sitten vain levyä ja maalia pihaan. :+1:

3 tykkäystä

Tästä täydet pisteet Popedalle!
Soittakoot muut taustanauhojen kanssa mutta rokkia soitetaan ihan oikeasti.:thumbsup:

12 tykkäystä