Juu ymmärsin kyllä, mutta en voinut olla vääntämättä vitsiksi, kun syötit suoraan lapaan.
Tämän kierroksen viimeiset hetket, kyllä tekee gutaa.
Ensin viime hetken voittomaali Tapparalle ja hetken päästä JYP:in 3 p voitto katoaa samalla marginaalilla.
Kauden avausmaalit Mikkolalle ja Elorinteelle samaan peliin.
Jos hymyilytti herroja, niin kyllä hymyilytti minuakin.![]()
Ei kautta ilman maalia!
Tuohan tuli kuin Peksin suusta…tai näppiksestä.![]()
HPK – Tappara
302. Avausmaalin tekijä
OMA MERKKI TULOS
J.Peltola 19,00
V-M.Vittasmäki 49,00
N.Mikkola 61,00
N.Mikkola –
Pelitapa: Tavallinen
Panos: 1,00 €
Rivimäärä: 3
Kerroin: 19,00–61,00
OMAT VOITOTVoitit 61,00 € ![]()
![]()
Kyllä kaupassa käynti piristää aina mieltä kun edellä asioiva ei tajua laittaa sitä kapulaa ostosten väliin.![]()
![]()
![]()
Toiset väittävät, että sen perässä tulijan tulisi se kepukka siihen laittaa. minun mielestä edellä menijän.
Minun mielestäni ei ole väliä kuka sen laittaa, kunhan joku sen laittaa. Loppuu turha säätäminen kassalla.
Samaa mieltä. Edellä menijän kepukan laitto tavallaan antaa seuraavalle “luvan” alkaa latoa omia ostoksiaan. Tosin jos edellämenijä ei ole laittanut kepukkaa, laitan minä senkin. Ei tämä niin vaikeaa ole.
Kyllä se sen edellä menevän tehtävä on.
Samalla loppuu se ainoa hupi kaupassa käymisestä.
Vilttitossu is back
Tämä palsta.
Omat höntsät niin ei peliä nähnyt. Tai piti alkaa katsomaan, mutta autolta sisälle kävellessä Lukko iski pari, niin ei tarvinnut katsoa.
Palsta siis siksi, koska peliä ei nähnyt ja odotettu tappio toki harmittaa, mutta sellainen 5min palstaa lukiessa riitti saamaan hymyn suupieliin. Sellainen lopunajan ilmapiiri. Tekee palstallekin tappiot hyvää, kasvattaa vähän fanien pöhöttynyttä luonnetta. ![]()
Just tajusin että @Raumalainen antoi vaihtoehdoiksi pelilipuille joko edellisen tai tämän iltaisen pelin.
Valitsin edellisen ja nyt olen siihen äärettömän tyytyväinen.
Nyt nimittäin olisi vielä pidempi matka Raumalta Tampereelle.
Kelly Nash.
Ymmärrän.![]()
Oliko tekoäly ja kumitissit?
Aamupäivällä hyvät agireenit.
Jetsien peli tulee ihmisten aikaan.
Uskon että Miksa tarkoitti Kelly Nashin uutta hametta (ja kaulapantaa) mikä nähtiin tämän päiväisessä On The Flyssa. Tällaisen Jamie Hersch -faninkin sai hyvälle tuulelle.
Tämä tämäniltainen lehdistötilaisuus jotenkin hiukan huvitti minua.
Petri Matikainen omien kommenttiensa lopuksi kehuu kovasti Kärppiä. (Varmaankin siinä toivossa, että pohjoisen pojat alkaisivat leijua.)
“Kärppien valmentajan ei tarvitse muuta kuin katsella peliä aitiossa ja hymyillä.”
(01:20 - 01:40)
Manner taas kehuu Pelicansin olleen tosi hyvä ja sitä miten Pelicans pakotti Kärpät ottamaan paljon jäähyjä. (Ei sanaakaan ilmeisen epätasaisesta vierasjoukkueelle edullisesta tuomaroinnista.)
Ensi viikonlopusta tulee kyllä varsin mainio. Hallussa nyt liput sekä perjantain Jokerit-Dinamo Riika -matsiin että lauantain IFK-Tappara-matsiin. ![]()