Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

(AJL Tappara-veikkauksen 16-17 voittaja) #1430

Taidat olla ehta sunnuntailapsi! Hyvälle tuulelle saa kun ihmisillä menee hyvin!

En tiedä sunnuntailapsesta mutta viikolla ehtii vähän huonosti ja on todella mukava että asioita voi hoitaa viikonloppuna.

@tatesulo
Hammaslääkärissa käynti ei ole minullekaan varsinainen nautinto.
Kun sen pakkopullan voi hoitaa sunnuntaina, niin se oli se juttu.

Juu ymmärsin kyllä, mutta en voinut olla vääntämättä vitsiksi, kun syötit suoraan lapaan.

Tämän kierroksen viimeiset hetket, kyllä tekee gutaa.
Ensin viime hetken voittomaali Tapparalle ja hetken päästä JYP:in 3 p voitto katoaa samalla marginaalilla.

Kauden avausmaalit Mikkolalle ja Elorinteelle samaan peliin.
Jos hymyilytti herroja, niin kyllä hymyilytti minuakin.:smiley:

Ei kautta ilman maalia!

Tuohan tuli kuin Peksin suusta…tai näppiksestä.:rofl:

HPK – Tappara
302. Avausmaalin tekijä
OMA MERKKI TULOS
J.Peltola 19,00
V-M.Vittasmäki 49,00
N.Mikkola 61,00
N.Mikkola –
Pelitapa: Tavallinen
Panos: 1,00 €
Rivimäärä: 3
Kerroin: 19,00–61,00
OMAT VOITOTVoitit 61,00 € :smile::ok_hand:

Kyllä kaupassa käynti piristää aina mieltä kun edellä asioiva ei tajua laittaa sitä kapulaa ostosten väliin.:rofl::rofl::rofl:

(AJL Tappara-veikkauksen 16-17 voittaja) #1439

Toiset väittävät, että sen perässä tulijan tulisi se kepukka siihen laittaa. minun mielestä edellä menijän.

Minun mielestäni ei ole väliä kuka sen laittaa, kunhan joku sen laittaa. Loppuu turha säätäminen kassalla.

Samaa mieltä. Edellä menijän kepukan laitto tavallaan antaa seuraavalle “luvan” alkaa latoa omia ostoksiaan. Tosin jos edellämenijä ei ole laittanut kepukkaa, laitan minä senkin. Ei tämä niin vaikeaa ole.

Kyllä se sen edellä menevän tehtävä on.

Samalla loppuu se ainoa hupi kaupassa käymisestä.

(Asuntoagentti myy kotisi) #1443

Vilttitossu is back

Tämä palsta.

Omat höntsät niin ei peliä nähnyt. Tai piti alkaa katsomaan, mutta autolta sisälle kävellessä Lukko iski pari, niin ei tarvinnut katsoa.

Palsta siis siksi, koska peliä ei nähnyt ja odotettu tappio toki harmittaa, mutta sellainen 5min palstaa lukiessa riitti saamaan hymyn suupieliin. Sellainen lopunajan ilmapiiri. Tekee palstallekin tappiot hyvää, kasvattaa vähän fanien pöhöttynyttä luonnetta. :slight_smile:

Just tajusin että @Raumalainen antoi vaihtoehdoiksi pelilipuille joko edellisen tai tämän iltaisen pelin.
Valitsin edellisen ja nyt olen siihen äärettömän tyytyväinen.
Nyt nimittäin olisi vielä pidempi matka Raumalta Tampereelle.

Kelly Nash.

Ymmärrän.:smile:
Oliko tekoäly ja kumitissit?

Aamupäivällä hyvät agireenit.
Jetsien peli tulee ihmisten aikaan.

Uskon että Miksa tarkoitti Kelly Nashin uutta hametta (ja kaulapantaa) mikä nähtiin tämän päiväisessä On The Flyssa. Tällaisen Jamie Hersch -faninkin sai hyvälle tuulelle.