Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Tämä kuuluu kyllä tähän ketjuun mielestäni ehdottomasti. En aio katsoa.

“Ohjelma nähdään ensi syksynä Jimillä ja Ruudussa.”

Tiedossa siis agressiivista mainostamista Nelosella :angry:.

9 tykkäystä

Tämä ei kuuluu kyllä tähän ketjuun mielestäni missään nimessä. Aion katsoa.

Tällainen vanhus jolla ei enää ole sitä perään huudeltua oikeaa elämää, joutaa kyllä tätäkin vahtaamaan!

3 tykkäystä

Kai tänkin juontaa Roope Salminen? :joy:

3 tykkäystä

Onko Liusjärvi päävalvoja?

3 tykkäystä

Jos, niin meni uudelleen harkintaan. Kaikkea sitä on oppinut vuosien myötä kestmään, mutta ei kyllä R. Salmista!

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Liigan otteluohjelma 2018-19

Argh, menin maanantaina lupaamaan, että mennään tänään syömään ja elokuviin siskon ja kaverin kanssa. Ja ei, en sillä hetkellä muistanut, että tänään on peli. Täytyy ehkä neuvotella jos otan skipin syömiselle ja menen Mallashoviin😂 Elokuva alkaa 20:30, eli ei ihan loppuun ehdi kuitenkaan katsoa. Tai sitten katson puhelimesta, katson kuitenkin jostain se on vissi, perkele.

2 tykkäystä

Tää on helppo.
Ehdotat että meette syömään sellaiseen paikkaan missä näkyy peli ja korvaat sen elokuvan Tapparan pelillä.
Ei oo muuten sen trillerin juoni ainakaan kenelläkään tiedossa.
Näin minä tekisin.

3 tykkäystä

Klo 19.00 alkaa teatterinäytös ja minä olen siellä jumissa. Loppuu yhdeksältä, joten ei saumaa nähdä lainkaan.
Eli katselen maalikoosteen ja liityn sen jälkeen haukkumaan/kehumaan kaikki.

6 tykkäystä

Perhana kun on liputkin jo hommattu sinne elokuvaan, arvoltaan 18,5e kipale. Tokihan näitä ei rahassa mitata, mutta… :joy: No enköhän selviä tän kerran näkemättä loppuhuipennusta.
Aijai, @Oijennus pullat vielä huonommin, no, se lohduttaa ainakin meikäläistä, voin ajatella sinua kun kiroan omaa tilannetta! :joy:

1 tykkäys

Maksaako Plevnan ykkönen nykyään jo 18.50e kappaleelta? Siinä on ainakin asia mikä harmittaa.

2 tykkäystä

En ymmärrä miten palstalaiset voi sopia muuta jos Tapparan peli samaan aikaan. Ensin katotaan pelikalenteria ennenkuin sovitaan mitään muuta :wink: No joo, myönnetään, ei ihan alna noin mutta playoffien aikana ei ole muuta elämää pelien aikana.

10 tykkäystä

Joo, ainakin tuo oli, 3D:nä toki tosin. Siellä scape salissa.

Itsellä maksoi 22€? 3D:nä Scape salissa taannoin lippu.

1 tykkäys

Juuri noin!
Minä teippasin pelikalenterin töissä kaapin oveen näkyvälle paikalle, niin saa rakas työnantajani katsoa siitä mun työajat.:rofl::rofl::rofl:

Harmituskin siihen saattaa liittyä.
Muutamaa asiakasta se kalenteri on vissiin harmittanut?

3 tykkäystä

Onhan nuo lippujen hinnat aivan jäätäviä nykyään. Scape tai 3D ei ole sellainen mistä oikeasti kannattaisi maksaa noin paljoa. Mutta silti Avengers Endgame tulee varmaankin siellä käytyä katsomassa.

Rupesin kattomaan peliä klo 17 jälkeen, ja ihmettelin että onpas Sport tehnyt äkkiä maalin. Liigan sivuilta asiaa tarkastaessani tajusin että sielähän pelataan jo toista erää. :roll_eyes:

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palstalla lääkäreitä?

Olen huomannut, että suhtaudun kovin vähättelevästi automaattisesti aina, kun luen jonkun naisen kirjoittaman jääkiekkoartikkelin. Esimerkiksi jatkoaika.comissa suhtaudun käsittämättömän ylimielisesti Tuuli Määtän teksteihin, vaikka niissä ei olekaan mitään merkittävää vikaa.

Ja niin sitä pidät itseäni edistyksellinä tasa-arvon ihmisenä, mutta siltikin tällaisissa asioissa ajattelet edelleen kuin luolaihminen. Tiedostan tämän, mutta siltikin ajattelen ihan toisin. Jännä, kuinka rajallinen ihmisen mieli on.

6 tykkäystä

Tämä tällainen “ennakkoluuloisuus” on jännä juttu. Jos esimerkiksi takanani on romani tai ulkomaalaistaustainen, niin pidän lompakosta visusti kiinni tai tarkkailun alla.:roll_eyes:

Ei tuo sinun tapauksesi Peterra niin vakavaa ole, etenkin kun sen itse tiedostaa. :blush:

2 tykkäystä