Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Tämä jo 2 viikko jatkunut polvikipu.

Tokkopa ne muuta oikein tekis kuin määräis jotain tulehduskipulääkkeitä ja niitä mulla jo on mutta en ole vielä ottanut.

Jalkakivuissa ei kannata odottaa kipulääkkeiden kanssa, sillä kipu aiheuttaa askelvirheitä kun jalkaa varoo. Se taas yleensä pahentaa oireita. Terveisin kahden polvileikkauksen veteraani

4 tykkäystä

No joo, kunhan nyt totesin että mikä asia juuri tällä hetkellä harmittaa eniten.

Oletettavasti noidannuoli alaselässä mikä iski kuin tyhjästä ja halvaannutti koko miähen.

En pidä myöskään mahdottomana, että kyseisen vaivan onkin aiheuttanut kuolleesta kulmasta tullut vihun poikkari jolla pyritään vähentämään Tapparan kannatusta kohti pleijareita… Voimia parantumiseen! Vielä on runkosarjaa jäljellä.

1 tykkäys

Itseäni vituttaa se, että olen jo viidettä päivää kuumeessa.

Toinen asia, joka vituttaa ehkä jopa enemmän on Suomi- Tsekki EHT pelin laita mikrofoonien äänenvoimakkuus. Ne ovat aivan liian kovalla.

Vi…harmttaa Urheilulehden videot. Ei jaksa katella videota, kun saman asian lukeminen tekstimuodossa kestäis ehkä n. minuutin, mutta ei, aina pitää jaaritella minuuttitolkulla videolla. Laittaisivat edes jonkun tiivistelmän videon sisällöstä tekstimuotoon niin niitä ei olis pakko katella.

13 tykkäystä

Pätee kaikkeen urheilujournalismiin tämä. Napakan tekstin voisi lukea, vartin videolätinää ei jaksa millään.

1 tykkäys

Lisäksi he ovat alkaneet tehdä yhden klipin sijaan noin sata muutaman minuutin klippiä. Mainosten takia, tietenkin. Ja kaikki otsikoidaan taattuun klikkijournalistiseen tyyliin eikä sisältöä välttämättä aina pahemmin ole - kehutaan esimerkiksi pari minuuttia jonkun pelaajan hyvyyttä juuri nyt ja that’s it. Eipä noita enää juuri jaksa katsella.

1 tykkäys

Föhn-tuuli! HYVÄSTI ULKOJÄÄT 2017 :confused:

1 tykkäys

Kassa-kriisi; hyvästi Ilves Hockey Oy:n ulkojäätapahtumat

Ei niin mikään eikä kukaan tällä hetkellä! :slight_smile:

10 tykkäystä

Huomisesta pelistä jää osa näkemättä autokoulun takia ja keskiviikkona jää vanhojen kenraali näkemättä samaisen asian takia… Eli lyhyesti: autokoulu.

Meidän likalla huomenna. Kyllä on ollut hössötystä viimeset pari viikkoo.

Uuuuh… voin kuvitella. :grin: Prinsessapäivä ja kaikkea? Meillä yli puolet porukasta veti Buranan ja muiden särkylääkkeiden voimalla itse tanssit. Mä lukaan mukien…