Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

lauantaina klo 16 alkaa 1v. hääjuhlat johon ollaan varattu ravintola ja tulee jotain 30-40 kaveria juhlistamaan merkkipäivää.
pelin joutuu missaamaan totaalisesti kun on isäntänä.

Isäntänä voit päättää että ohjelmaan kuuluu Tapparan peli. :wink:

3 tykkäystä

saattaa olla rakkaus koitoksella mutta täytyy koittaa.
ja rouva on kyllä tienny mitä saa kun ollaan alettu joskus seurustelemaan :joy:

Häävalssin voisi vaikka vaihtaa,no tiedät mihin :slight_smile:

2 tykkäystä

“Mies voi rakastaa elämänsä aikana montaa naista mutta vain yhtä jääkiekkoseuraa!”

-Joku viisas joskus jossain

9 tykkäystä

Tämä pätee muuten toistekin päin :wink:

6 tykkäystä

Pistää hiukan v-tuttamaan tämä odotelu pelko persiissä siitä kuka sieltä tulee!!

2 tykkäystä

“Nainen voi rakastaa elämänsä aikana montaa miestä mutta vain yhtä jääkiekkoseuraa!”

Kyllä pätee

4 tykkäystä

Ihan oikeesti??
Piti äkkiä lukaista uudet viestit ennen peliin lähtöä.

3 tykkäystä

Olen ollut kello 14 eteenäin autokoulussa. Oon vaihdellut ajovuoroja kahden muun oppilaan kanssa. Ajot menneet hyvin ja kehuipa opettaja että hallitsin peräluisun todella hyvin ensikertalaiseksi. :stuck_out_tongue: No nyt tultiin Tampereelle ja yhtäkkiä en edes vaihteita osannut käyttää… sapettaa… en tiedä mikä muhun tuli…

3 tykkäystä

Paskahalvaus?

13 tykkäystä

No kun vaihdettiin kuskia niin huomasin Kiinteistökeskuksen ikkunassa olevan myynnissä Ilves-sinappia. Siis kun mä menin takaisin matkustajaksi.

peräluisu kuullostaa hmmmm. hyvältä. Älä ole huolissas,kuski istuu useasti repsikan paikalla.

Onko tämäkin jotain kaksimielisyyttä, jota siveä ja herkkä mieleni ei ymmärrä? :thinking:

1 tykkäys

Nämä. Mun puolesta sais… No arvatkaa loput.

1 tykkäys

Jos ei noita sairaita ihmisiä voi laittaa sähkötuoliin, pidettäis ne edes loppuelämä jossain kellarissa lukkojen takana.

Edellä mainitut hatuttaa. Ja myös se kun tälläisissäkin rikoksissa saatetaan kohtuullistaa tuomiota,esim jos asia on saanut paljon julkisuutta.

1 tykkäys