Huoltotauko…
Kaikki politiikka-keskustelu ohjattu tästä ketjusta työllisyyspolitiikka -ketjuun ja Sipilän hallitus -ketjuun yhteiskuntapuolelle.
Vertaistukena; työpaikan yhteistyökumppani kutsui syyskaudella meiltä delegaation aitioon katsomaan Tapparan peliä. En ollut kutsuttujen joukossa, mutta muutaman peruessa tuli ilmoitus että eikun mukaan. Ehdin jo kausariakin tarjoamaan kaverille, kunnes kävi ilmi että joku on laskenut väärin ja päättivät sitten suuressa viisaudessaan, että koska mulla on se kausari niin minä olen se joka jää rannalle. Kyllähän se vähän korpes, etenkin kun mukana oli mm. Ipalaisia (ei ollut paikallispeli kyseessä) sekä semmosta intohimoista kiekkoporukkaa, jotka ei tiedä että kuinkas pitkä se erä nyt omkaan jne. Tunnelma on toki C-päädyssä parempi, mutta ruoka- ja juomapuolella taisin hävitä 5-0.
3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Fanitoiminnan lieveilmiöitä muualla
Nyt harmittaa ja vietävästi! Hallilla Mara ja Ekku ja minä pöhlöpetteri notkun kotona. Miksen minä paukapää tajunnut, että siellähän ne olis ollut tavattavissa vielä ainakin yhden kerran ennen kuin lautturi kolauttaa purtensa oven pieleen!
Haastatelkaa nyt joku sympaattinen ihminen Maraa, Ekku ei paljon puhu eikä pukahda ![]()
Vähä harmittaa kun Jasu ei pelaa TBK-paidalle.
Nyt sellaista ei tule myyntiinkään.![]()
Pienet on murheet, mutta luulin tänään olevan yhden liigapelin ja huomenna koko kierroksen. Ja perjantaina Tapparan pelin. ![]()
Minua harmittaa Tapparan pelin perjantaina olemattomuus siksi, että joutuu jättämään pelin väliin lauantaina. Minkäs teet, kun samana päivänä on MM-kisat ja joukkueen päätössauna. (23 sanaa)
Vähintään 98 prosenttia lukijoista raapii päätään että mitkä MM-kisat. Minäpä entisenä teekkarina ja osallistujana hoksasin. Lajihan on tietenkin kyykkä, jollen vallan erehdy. Me hävittiin silloin kaikki kolme peliä varahenkilöisellä joukkueella, joten ei paineita!
Me oltiin sentään jo viime vuonna yleisen sarjan 16 joukossa (osallistujia yli 500). Tänä ja viime vuonna lisäksi otettu kumpanakin kaksi paikkaa, ja motto on ollut #pelaamallakisoihin. Viimeksi jouduttiin myymään toinen paikka, mutta nyt saatiin koko porukka mukaan ja päästään kahdella tiimillä. Jotten liikaa kehuisi, niin itse en ole tiimin kärkiheittäjä, vaan keskiarvo on siinä neljän nurkilla.
Viime vuoden kisat kaatuivat lopulta siihen, että urheilujuomia oli mennyt pari ratkaisevaa liikaa, jaa viimeisillä heitoilla ei saatu paria kyykkää pois. Hampaankoloon jäi. Ei oltu vielä valmiita, nyt ollaan.
(84 sanaa)
Nyt herää kysymys mitä on kyykkä? Mielikuviin nousee puupalikoiden nakkelu johonkin kohteeseen?
Ps. Voiko kyykässä tulla treenijumi?
Ei. Mutta palautusjuomista tulee poikkeuksetta.
Onnea matkaan MM kisoihin! Ja Tapparan pelin voi katsoa sunnuntaina jälkilähetyksenä Ruudusta, sellaisessa pienessä, sanoisinko jälkitilassa vaikkapa.
Pitäkää Hermian parkkipaikat siistinä. Kuten ennenkin.
Niiskuttajat. Tyyppi, joka istuu lähelläsi esim. bussissa ja liikuttaa räkää edestakaisin nokassaan. Ei omista tai ei osaa käyttää nenäliinaa. On kiva kuunnella parin sekunnin välein tapahtuvaa toimitusta. Useimmiten niiskuttaja leikkii kännykän / tabletin kanssa ja jos aivastaa, niin todennäköisesti räkä on kädessä tai vieruskaverin päällä. Yleensä räkä on jossain vaiheessa kännykän / tabletin ruudulla.
Mua harmittaa niiden ihmisten puolesta jotka yrittävät naurettavilla tavoilla peitellä orastavaa kaljuaan. Kalju on paljon parempi kuin töyhtöpeittelyt, kuten tämä video Trumpista paljastaa!
Miten helvetissä toi on rakennettu? Yleensä, jos miehellä kasvaa ohimoiden sivulla hiuksia, niin ne kasvavat myös takana. Onkohan Trumpilta siirretty takaa hiuksia johonkin - tosin vaikea sanoa mihin.
Muun muassa Mayojen vanhoja rakennelmia on tutkittu Lidar-tutkalla. Voisi sipaista ohimennen pienen siivun myös Trumpista, jotta asialle saataisiiin selvyyttä.
Itse asiassa Trumpin rakennelma vaikuttaa niin mietityltä, että annan sille täydet pisteet. Sofi Oksasella ja Trumpilla olisi paljon juteltavaa. Tosin yhteistä noin muuten ei taida juurikaan olla.
Se, kun on vieraspeli ja joudut hakkaamaan koko ajan F5.
“Steelers - SalBa 4-4”
Ja tämähän vaan parantaa tilannetta, kun peli on 4-4… Tässä ei enää auta edes nitrot.
59:56 4 - 5
Thank God.
Höh. Itse en salibandyliigaa seuraa, mutta jos joku pitäisi valita niin Steelers, koska pelasin siellä B junioreissa
Hieno homma kyllä, että nousivat pääsarjaan. Meidän ylä-asteen liikunnan opettaja muuten pelasi pääsarjatasolla Steelersiä edeltävässä Ft Trackersissa useamman kauden, ja myös myöhemmin Tampereella Classicissa, sekä pääsi myös pelaamaan maajoukkueessa. Aika usein tuli liikuntatunneilla pelattua säbää
Muutenkin erittäin hyvä opettaja oli, kunto nousi kun portaita juostiin luokkakaveri sylissä ![]()
Tapparan huppari. Vaikka hyvin tietää ettei tuote mitää priimaa ollukkaan, nii kylä se ketuttaa et kaks kuukautta vanhasta hupparista langat purkautuu vähä kaikkialta.