Tyhymää mikä tyhymää. Rikos on kuitenkin jo vanhentunut, koska tapahtui 1980-luvulla. Teinihommia.
Se harmittaa etten tällä hetkellä ole Hakametsässä
Sama!!
Tuota voi jo kutsua ryöstöksi. Veit sanat suusta useammalta sadalta palstalaiselta.
Lievästi harmittaa hiusmurtuma sormessa.
Semmoinen harmittaa kun tarjolla olisi Karhu ipa kaljaa mutta kun ei pysty edes ostaan saatikka juomaan ja nyt en siis tiedä olisiko hyvää.
Huhhuh näitä mun periaatteita.
Minä join sitä tölkillisen viikko sitten. Ihan hyvää mielestäni mutta ei mene sarjaan “elämää suuremmat oluet.”
No tähän sama. Ei pysty ipa olutta juomaan… ei vaan pysty edes ilmatteeks. Kyllä on ittessäkin ihmeteltävää!!!
Tästä twiitistä nousi someraivo muutamien feministien keskuudessa. Aivan käsittämätöntä mielensäpahoittamista.
https://twitter.com/Juho_p/status/984726269916012544?s=19
Jne. Viimeisenä twiittinä nostan Jari Sarasvuon twiitin, jonka sisältö kuvaa hyvin, miten itsekin tästä keissistä ajattelen.
Lueskelin itsekin tuota viestiketjua ja ei voi kun hämmästyä miten jotkut pystyy tuollaisestakin kommentista vetämään uskomattomia johtopäätöksiä. Pitäisi puhua pojalle itsemäärämisoikeudesta jne. Käsittämätöntä
Kerrankin voin vastata ainoastaan oman kokemuksen pohjalta ja lyhyesti viitaten yllä olevaan keskusteluun:
Se, mitä itse olen itseäni seurannut ja paria muuta niin Suomessa ehkä pienille lapsille - ja oman kokemukseni mukaan - erityisesti pojille pitäisi opettaa ekat 20 vuotta elämästä tasan yhtä asiaa: itsetuntoa ja kuinka normaali itsetunto rakennetaan. Kaikki muut arvot voi tunkea mihin vaan, mutta lapsena hajoitettua, korjaamatonta ja käsittelemätöntä itsetuntoa on melkein mahdoton vääntää suoraksi aikuisiällä.
Arvot on osittain niitä, joihin kasvetaan, mutta arvoja pystytään varmasti suoristelemaan ja muuntelemaan hyvinkin paljon vielä aikuisiässäkin. Huono itsetunto taas on kuin “pohja about kaikelle” ja kun sitä pohjaa ei ole niin ei sen päällä mikään pysy. Tippuu pois.
Finaalien ottelu ohjelma, Tapparalla ei yhtään viikonloppu kotipeliä. Kauempana asuvana ei mitään mahdollisuutta päästä halliin.
Erikoinen ratkaisu kyllä liigalta. Taloudellinen etu menee aika selvästi kotijoukkueelle finaaleissa. Tosin tämähän olisi ollut ihan sama tilanne toisinpäin, jos HIFK olisi voittanut.
Kyllähän ton b2b pitäis olla pe/la tai vaihtoehtoisesti la/su.
Ei tuossa mitään b2b ole. Ti, To, La, Ma.
Mutta JOS menee 6-7 peliin.
Kylä mua harmittaa ku porukalla ei ole luottamusta joukkueeseen. Ei siinä mitään lisäpelejä tule.
Mutta vois olla la, su
Toki taloudellisen edun osuus tässä on ehkä pienempi kun runkosarjassa, kun siihen sisältyy vaan oheismyynti ym.
Harmittaa ku pelit on nyt vähän töiden kanssa päällekkäin. No, ehkä ensi vuonna osuu paremmin kohdilleen.