Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Tälläiset itsestään liikaa luulevat et-sä-tiedä-kuka-mää-oon-prinsessat

“En siedä sitä, että asiakaspalvelija piiloutuu sääntöjen taakse ja kohtelee minua massana. Säännöt on tehty rikottavaksi jos tarve niin vaatii”

10 tykkäystä

Väkisin keksityt lempinimet.

Suomen naisten jalkapallojoukkue voitti Itävallan mm-karsinnassa.
Hienoa.

Mutta mistä hitosta media on keksinyt alkaa kutsua helmareiksi?
Joojoo. Huuhkajat, helmipöllöt ( helmarit )
Tälläisistä vi…n mukanokkeluuksista tulee tarvetta antihistamiinille.

Onneksi sentään lentopallomaajoukkue on vielä ilman konstailuja lentopallomaajoukkue eikä mikään helvetin porotokka.

14 tykkäystä

Sama ärsyttää minuakin. Tuosta lentopallojoukkueesta tuli mieleen, että silloin jossain kohtaa kun tuli huuhkajat ja susijengit yms ja olikohan Yle jonka olisi tehnyt mieli lentopallojoukkueellekin keksiä ja sitä sitten kysyivät joltain sen hetkisen joukkueen jäseneltä. Vastauksena tuli sellainen ärähdys että heidän lempinimi on Suomen lentopallomaajoukkue, että sen jälkeen ei ole tarvinnut yrittää keksiä lentopallojoukkueelle uusia lempinimiä :slight_smile:

5 tykkäystä

Onneksi ärähti.
Ties mitä meillä olisi nyt.
Varmaan jotain suomalaisuuteen liittyvää “hauskaa” kuten esim löylyukot tai vaikkapa saunatontut.
Eläinmaailmasta oli käyttämättä mm metso.
Ferdinant von Wrightin maalauksen mukaisesti lentopallomaajoukkue olisi taistelevat metsot eli metsikset.
Morjens :fearful:

1 tykkäys

Eikö näillä “lempinimillä”, huuhkajat ja helmipöllöt, ole vain tarkoitus ilmaista kuinka pöllöä on pelata jalkapalloa meidän ilmastossamme?

4 tykkäystä

Ihmiset jotka ei osaa pestä vaatteitaan/käydä suihkussa yms. On helvetin epämukavaa istua julkisissa jos viereen istahtaa tuollainen tyyppi.

3 tykkäystä

Köyhät ja kodittomat kulkee julkisilla.

7 tykkäystä

“Köyhät”… Mitä järkeä kulkea töihin autolla, jos bussi vie suoraan työpaikan oven eteen? Mutta onhan se hyvä että nuo rikkaat ei oo tuhlaamassa happea köyhien keskellä.

3 tykkäystä

Tarkoitin nyt vaan, että siellä julkisissa saattaa törmätä heikko-osaisiinkin. En sinua tarkoittanut.

5 tykkäystä

Monika Caryk

Mistä kyse?
Erik Karlsson ja hänen vaimonsa saivat törkyviestejä lapsen kuolemasta, väite: viestit lähetti Karlssonin joukkuetoverin tyttöystävä

Itse asiassa tuo akka on vitt…maisen näköinenkin

Parasta mitä voisi tapahtua olisi että Hoffman heittäisi eukon pihalle. Tuskin löytyisi enää kiekkopiireissä uutta sulhasta.

Mitä mieltä?
Nähdäkseni Hoffnannilla ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin heivata tuo myrkyllinen ämmä ja pian. Muuten saattaa ura olla vaakalaudalla.

Tuollaista kokonaispakettia ei yksikään seura ota.

Kyllä tälläiset pistää hatuttaan.

Tästä alkujaan kyse.

9 tykkäystä

Ei enää oikein jaksa uskoa tällaisiin itse. Aika alas ollaan menty, että joku tekee noin.

3 tykkäystä

Nolo lavastus, mutta toisaalta ihan aiheellinen huoli. Ihminen käyttäytyy elämiä ja luontoa kohtaan monesti aika ylimielisesti.

Aikanaan tuosta ylimielisyydestä tulee maksun aika.

7 tykkäystä

Ihmiset, jotka naamioituvat.
Jos ollaan oikealla asialla, omaa naamaa ei tarvitse peittää.
Naamioituminen leimaa hyvänkin asian kannattajan jos nyt ei aivan terroristiksi, niin ainakin anarkistiksi. Eikä naamioituminen paranna kannatettavan asian mainettakaan.

Riippuu vähän asiasta. Joissain asioissa oman turvallisuuden kannalta ihan järkevää.

Peittäähän Batmankin kasvonsa. :slight_smile:

3 tykkäystä

Susi tappoi tuossa jutussa yhden tilan 50 lammasta. No sehän on pikku juttu, oha noita. Mitä jos mettästäjä olisi tappanut 50 sutta?
Tuskin siitä kovin suurta haloota olisi tullut, vai olisiko sittenkin?

Onko suden henki arvokkaampi kuin lampaan? Osaako nuo tyypit vastata tähän kysymykseen? Tästä lausumastanihan ei käy selvästikkään selville, kenen puolella olen?

No voin kertoa: Jos susi tappaa 50 lammasta minulta niin sehän alkaisi jo ottamaan päähän. Eikä kaatolupaa tule. Se ottaa päähän vielä enemmän. Yksi susi ei tarvitse 50 lammasta kerralla. Yksikin riittää. Sen voin jopa hyväksyä, koska en minä lähtisi kuitenkaan susia jahtaamaan hullun lailla, koska nekin ansaitsevat paikkansa tässä yhteiskunnassa.

Niin, ja ettei mene topicin ohi eikä liputusta tule, niin minua harmittaa tuon lammastilallisen puolesta oikein huolella.

4 tykkäystä

Jos ollaan oikealla asialla, omaa naamaa ei tarvitse peittää.

Riippuu vähän asiasta. Joissain asioissa oman turvallisuuden kannalta ihan järkevää.
Peittäähän Batmankin kasvonsa. :slight_smile:

Batman elää sarjakuvassa, ei oikeassa elämässä. Tämäkö on ainoa hyväksyttävä naamiointi jonka keksit?
Oman turvallisuuden kannalta? Kai naamion takaa on helppo rikkoa näyteikkunoita, kivittää poliisihevosta tai käyttää väkivaltaa eri mieltä oleviin. Fiksu varaskin naamioituu valvontakameroita varten.

3 tykkäystä

Nämä isot pojat jotka tekee isoja rötöksiä ja sit tullaa oikeuteen joku rätti kasvojen suojana,se vasta vi?uttaa.

Muistaakseni entinen Suomen/Pohjoismainen Vastarintaliike on julkassut aiemmin nettisivuilla/keskustelupalstoilla monien vastapuolen aktivistien kuvia, nimiä ja kotiosotteita enkä mä ainakaan toivois moiselle listalle pääseväni vaikka teoriassa voisinkin olla rasismia vastustavassa mielenosotuksessa mukana ja kokisin sen ns. oikeaks asiaks.