Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Kun kuppi menee nurin, niin se menee nurin😂

Pännii jo valmiiksi, kun joutuu kohta könyään välipohjaan tuhoamaan pesiä.

Muuten saisivat olla, mutta kun käyvät niin ahnaasti päälle.

2 tykkäystä

Ampiaisia on tänä kesänä ihan pirusti. Työhaalarien lahkeeseenkin olivat pesän tehneet, oli se melkoinen yllätys. Huomasin onneksi heti kun haalarit seinustan naulasta nostin, kun alkoivat joukolla pörräämään. En uskalla kuvitella mitä olisi tapahtunut, jos olisin kerennyt haalarit jalkaan vetämään.

4 tykkäystä

Häiriköimään tuleville yksittäisille ampiaisille voi laittaa sopivan matkan päähän hunajaa tai jotain muuta makeaa, mistä ne pitävät. Sitten ne ovat sen kimpussa eivätkä enää pörrää ympärillä/hypi silmille.

Mahla kiinnostaa liikaa. Nyt ei auta Nalle Puh henki. Hunajaa ja pölytystä suorittaa eri porukka.
Eli tapetaan kuhnurit. Niistä ei ole kuin haittaa.

2 tykkäystä

Ampparit ovat tärkeitä tuholaistorjujia. Hyötyäkin siis on. Loppukesällä, kun yhteiskunnat hajoavat, rupeavat vähän kiusallisiksi kyllä. Tänä vuonna tapahtui jo ennen hajoamista. Saas nähä loppukesän tilanne.

Särkänniemessä ihan perkeleesti ampiaisia.

Tämän totesin myös. Roskikset kuhisivat amppareita.

1 tykkäys

Lääkäriin vaan ja tohtorille lausumaan:
Hai hyvä tohtor, poista kipu, mutta jätä turvotus.

1 tykkäys

Kannattaa käydä Nekalan tai Lielahden kiipeilykeskuksessa kokeilemassa boulderointia. Alkaa aika nopeasti leuanveto onnistua kun muutaman kerran on käynyt.

2 tykkäystä

Nekalassa on tullutkin pari kertaa käytyä kiipeilemässä. Seuraavana päivänä on kyllä huomannut käsistä, että on tullut kiipeiltyä. :grin:

1 tykkäys

Autoin naapurin rouvaa nostelemaan kaadetun puun pätkiä. Tuli hyvä mieli.
Tosin rikoin sitten keskisormesta nivelen, ei tahdo nyt sentteri liikkua.

2 tykkäystä

Nyt harmittaa.
Tänään ois tarjolla Ak Bars Kazan-Lokomotiv Yaroslavl ja mulla on maha helevetin huonona.

Kummassa pelaat?

2 tykkäystä

Minä en pelaa. Istun vaan sujuvasti katsomon puolella.

Auton avaimet jäi auton sisälle ja auton ovet lukossa. V***U :smiley: Falckilta nopeaa toimintaa, soitin asiakaspalveluun ja 15 minuutin päästä oli ovi auki. Olisihan sen 135 euroa voinut käyttää toisinkin…

7 tykkäystä

Sashalta 3 syöttöä peräjälkeen ohi Haapalan lavan… Kyllä nyt vi**ttaa

2 tykkäystä

No juu kauhealla tohinalla Kazanin hallille ja peli pelataan Sotsissa. Halli sentään nähtiin.:rofl:

9 tykkäystä

Menikö vatta nyt enemmin sekasin?

1 tykkäys

Kuinka tyhmä voi ihminen olla? Ei kyllä paljoa töytäisijällä järki päätä pakota.

1 tykkäys

Minä itse. Miten voi olla aina kämppä näin epäsiisti.

1 tykkäys