En meinaa nyt millään saada mitään innostumista jääkiekkoon. En sitten millään.
On mulla nuo Telian jutut, mutta jotenkin en innostu harjoitusmatseista juuri lainkaan.
En meinaa nyt millään saada mitään innostumista jääkiekkoon. En sitten millään.
On mulla nuo Telian jutut, mutta jotenkin en innostu harjoitusmatseista juuri lainkaan.
Täällä on ihan hyvä meno otteluseurannassa, mukaan vaan. Tappara johtaa ja näyttää ihan ok:lta.
Kyllä se siitä. Aina vähän alkukaudesta on vaikeata, mutta kun heittäytyy, niin sitten ei irti pääse…
Kuten aiemmillakin kausilla. Come on…
Itseä ei kiinnostanut jääkiekko pelinä toukokuusta eiliseen sitten yhtään. Lenkillä tuli yht’äkkiä hieno fiilis, että CHL starttaa. Näissä kiinnostaa myös eri kiekkokulttuurit ja yleisöjen toiminta. On tämä taas ihan hauskaa.
Mutta jos pitäisi painaa about viisi harjoituspeliä Ilvestä vastaan niin se olisi aivan samantekevää.
Olen käynyt silmäilemässä, ei oikein innosta innostumaan.
En tiedä…
Kyllä se siitä vielä. Syksykin tulee, joka auttaa asiaa yleensä.
No joo. Katselin otteluseurantaketjua ja luultavasti on tällä mentaliteetilla parempi olla osallistumasta hetkeen niihin. Itse kun haluan nähdä asioita vähän hetkeä pidemmälle, niin taisin mennä jo viime kaudella tämänkin kauden osalta hapoille.
OK. Homma hallussa, se on pääasia. Lämmittely - on sekin tärkeä osa urheilua ja uuden kauden alkua
Kato vaikka 2016&17 viimeisten finaalien kohokohdat. Itsellä toimii.
Parin käyntikerran jälkeen on harmiksi todettava, että kesän aikana uimahallin kopin numero 6 avain on kadonnut. Täytyi vaihtaa vakipaikka 8 koppiin.
5 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Posti ja alan muut toimijat (DHL, UPS. Postnord, Dpd, ym.)
Virtalähteen vaihto tietokoneeseen. Harmillista hommaa.
Emolevyyn lyötävien pinnien kanssa painiminen on aina oma tainteenlajinsa.
First world problem. Jääkiekkolehti ei ollut tänään tipahtanut luukusta.
Laitoitko asiakas palautetta?
En. Kai se maanantaina tulee. Tähän saakka on kyllä aina tullut ajallaan. Josta juolahtikin mieleen, että onkohan lasku maksettu…
E. Maaliskuussa on ainakin jotain maksettu
Tänne ainakin tuli tänään.
Se kun kolme kärpästä inisee sun huoneessa kun oot menossa nukkumaan
Joka asiasta pitää ja kannattaa löytää hyvätkin puolet.
Ajatteles jos siellä pörräisi kolme Kärppästä.
Tai kolme härkästä.
Mutta joo, kärpäset on kyllä ärsyttäviä, mutta nukkuuko nekin osan yöstä, kun usein alkaa vasta aamuyöstä pyörimään?
Harmittaa, että rullaluistellessa kestää aina ihan sikana päästä rytmiin. Ja sitten, kun pääsee rytmiin niin voimatkin alkaa olla jo käytetty ja voi melkein kääntyä kotiin Pitäisikö hakea taitoluistelukoulutusta?