Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Yksityisautoilua pyritään vähentämään leikkaamalla parkkipaikkoja, tekemällä nekin vähät maksullisiksi, sisääntuloväylillä autoilukaistoja vähentämällä, ottamalla käyttöön ruuhkamaksuja ja tietulleja, polttoaineverotuksen ja ajoneuvon käyttömaksun pitämisellä kipurajalla…

Näitä kun miettii, tulee mieleen tuliko kirjoitettua sittenkään oikeaan ketjuun, ihan vaan koska pelkkä “harmittaminen” ei oikein riitä kuvaamaan tunnetilaa.

Edit:
Tämä ei ollut tarkoiteetu vastaukseksi @peterra :n viestiin, mutten osaa korjata. (sekin harmittaa)

En tiedä teistä, mutta Timo Haapalan kekkulointi tuppaa menemään välillä tunteisiin. Noin yleisellä tasolla. Teinimäinen kukkoilu ja politiikantoimittaminen eivät oikein tipahda minulle. Hyväkin sisältö hukkuu taustalle. Pitäisi kai välttää mahdollisimman paljon erityisesti somessa.

Joku Jyrki Lehtola on ihan eri asia. Hän pukee kukkoilunkin taitavasti pakinan muotoon.

2 tykkäystä

Yllätysvieraat.

Huomenna paukkaa moisia huudeille ja jää varmaan niiden ansiosta peli väliin, odottanu kauden alkua ja huolella niin myönnän että pistää suomeksi sanottuna **********n. Tähtien sisällön voitte päätellä itse :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Tiedättekö mitä tapahtuu jos tummien pyykkien sekaan on eksynyt vessapaperia?
Ei mulla muuta.:zipper_mouth_face:

12 tykkäystä

Vie yllätysvieraat peliin huomenna? :grin:

2 tykkäystä

Muuten hyvä idea mutta matkaa olis reippaat 3000 km :smiley:

Sitten istutte porukalla katsomaan peliä ilman ääntä.
Ystävällisenä isäntänä tietysti selostat peliä ihan koko ajan yllätysvieraille.
Erätauolla pitää kertoa Tapparan tämän kauden joukkueesta ja sen vahvuuksista suu vaahdossa.
Saatta toimia, tai sitten ei?

5 tykkäystä

Vois se toimiakkin, meinaa pääsis vieraista nopeammin eroon ja pääsis kattomaan peliä rauhassa.

1 tykkäys

Älä unohda myöskään kertoa mitä tappara.co otteluseurannassa kirjoitetaan. Viimeistään ensimmäisen erän puolivälissä yllätysvieraat ovat vaihtaneet maata.

9 tykkäystä

Ja tottakai tämä kaikki suomeksi, ettei varmaan kukaan ymmärrä muuta kun ne pari kirosanaa jotka joskus kuulleet.

5 tykkäystä

En tiä. Mutsi pesee mun pyykit.

Ei ny varsinaisesti ees harmita, mutta onhan tyhjänpäiväiset haastattelut turhia. Eräs NHL-seura tuuttaa pelaajien haastatteluja Erik Karlssonista. Yllättäen kukaan ei haukkunut tai olisi jättänyt hankkimatta. Jotenkin tuo jargoni on vielä vankempaa kuin Suomessa.

No onhan EK sen tason pelimies että jos Hoffmania ei lasketa niin tuskin kukaan täysjärkinen jättäis ottamatta joukkueeseen. Toki onhan nuo haastattelut turhia, koska vaikka joku Karlssonia inhoaiskin niin ei se sitä ääneen sanois. Tai jos sanois niin sitä ei julkastais. :grinning:

Ois se kyl hienoa ku joku Jumbo kehuis että toi Balcers oli kyl pirun hyvä jätkä ja Karlssonilla on rumat viikset niin kyllähän tää vähä ■■■■■■■■■

2 tykkäystä

Joe on kyllä sellaisen velikullan oloinen, että saattaisi noin jopa sanoa ja vastuu siirtyisi kuulijalle.

2 tykkäystä

No juuri näin. Ja Sharks vielä painoi useamman pelaajan videohaastattelun. Toki sisältöä täytyy tuottaa ja noinkin iso kaappaus, niin ymmärrän toki periaatteessa.

Jumboltahan oli toimittaja kysynyt asiaa tekstiviestillä. Vastaus “F***** incredible!”.

1 tykkäys

Vatsa ei ole toiminut muutamaan päivään. Johtuu varmaan tuosta napatyrästä.

No, tuli tuutattua peräruiskeliuos “kohteeseen” äsken. :smiley:

Odotellaan…

Lähde viikoksi tai kahdeksi Venäjälle niin takaan että alkaa vatsa toimimaan.
Tästä löytyy muutamakin esimerkki ihan tältä kesältä.
Omakohtainen kokemuskin löytyy valitettavasti.

2 tykkäystä

Olen tässä huomannut sen jälkeen, kun 30v tuli täyteen, että säämasennus on minulle tosiasia.

Odotat syksyä ihan hirveästi, mutta kun ilma on tällainen niin haluat jäädä sisälle neljän seinän sisään eikä meinaa edes työmotivaatiota löytyä.

Jostakin taas pitäisi kerätä tänään itsensä 8 tunnin iltavuoroon.

Kai se menee omalla painollaan, mutta kyllähän se aina harmittaa, kun on jo töihin mennessä ns. huono fiilis.

Ja tämä kun ei edes liity mitenkään työhön, ihmisiin, Tapparaan tai mihinkään muuhunkaan. Se on vaan tuo sää, joka saa mielen apeaksi ja tähän ei mitään parannuskeinoa ole.

Kesällä pitää tankata henkistä pääomaa pitkää ja kylmää talvea varten.:blush:

2 tykkäystä

Mä olen kesäihminen ihan täysin, enkä ole ikinä ymmärtänyt miten joku nauttii esim. syksystä. Mielestäni koleassa vesisateessa ja talvea varten kuolevassa luonnossa ei ole mitään kaunista tai voimaannuttavaa.
Keväällä taas ärsyttää se vesiloskapaskassa kyntäminen ennen kuin kesä voittaa ja ikuinen loska katoaa.

Tässä kohtaa varmaan käy selväksi kuinka helppoa meikän on elää Suomen ilmastossa kun 9-10kk vuodesta sää ottaa päähän.

12 tykkäystä