Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Radiokanavat ja -ohjelmat

Jd sports… Tilasin parit kengät ja vaatteita. Toimituksen luvattiin olevan 8pv ja 2vk jälkeen laitoin kyselyä että mikäs on kun ei näy niin ilmoittivat että on lähtenyt varastolta mutta kadonnut matkalla. Hyvittävät rahat takaisin ja -10% alekoodin seuraavaan tilaukseen. Hieman kyrsii kun 190€ kengät oli tulossa 50€ hintaan ja 130€ kengät 40€, onko tälläsissä tilanteissa “oikeutta” vaatia vastaavaa tuotetta tilalle koska tuo nykyinen rahat takaisin ja -10% on täys pyllistys naamalle…

1 tykkäys

Tuntuu vähän siltä että siellä oli hinnoittelussa tapahtunut virhe ja keksivät tuon katoamisteorian. Eivät halunneet antaa kenkiä noin halvalla. Itse olen vastuussa erään nettikaupan hinnoittelusta ja joskus sinne vaan saattaa päästä lipsahtamaan väärä hinta. Onneksi vielä ei ole kukaan pilkkahinnalla päässyt mitään ostamaan mutta jos pääsisi niin sitten pitäisi vaan keksiä jotain…

On vastaavia nähnyt useamminkin kun myyvät vanhan mallin hajakokoja ihan kivijalkamyymälässäkin.

Hotelli Kuopion keskustassa ja ilmastoinnin poisto näyttää tältä:

En jaksa valittaa respaan, joten ensi kerralla eri hotelli ja nyt torjumaan hotellikuolemaa…

3 tykkäystä

Eikö vaan kannattais valittaa, niin mahdollisesti puhdistaisivat tuon?

Varmaan tulee mainittua lähtiessä, mutta valittaminen näissä tilanteissa ei ole mun juttu.

1 tykkäys

No ompa päässyt lääväytymään tuo. Tosin on kyllä aikaa jo pari vuotta kun viimeksi Atlaksessa olin.

Rahatilanne… Palkka on noussut ja on ehtinyt tulla aloittamisen jälkeen jo puolikas + täysi bonus, mutta silti olen PA ihan jatkuvasti ja tulen sitä olemaan n. helmikuun loppuun asti. Suunnitelman mukaan tästä kuopasta kaivaudutaan kyllä, mutta ärsyttää joutua pärjäämään n. 30-50€:lla viikossa jatkuvasti. Toki oppii kyllä mikä on turhaa ja mikä on tärkeää, mutta on se nyt perkele. Se miten tähän on jouduttu on kyllä niin sattumien summa, joka lähti viime syksyn rempasta, joka maksoi odotettua enemmän, vaikka kuinka yritti budjetoida ja laskea ja etsiä tarjouksia ym. Ei siinä, niinhän ne aina, mutta sitten kun auto sanoi täysin sopimuksen irti ja oli pakko maksaa jäljellä oleva laina siitä kokonaan pois. Eikä siinäkään mitään vielä, mutta sitten hajosi pesukone, koirille (molemmille) tuli jos ja vaikka mitä ihmeellisempää vaivaa/loukaantumisia, johon meni vielä yhteensä lähemmäs pari tonnia. Jee :grimacing: No, kyllä se tästä ja saan pään pinnan yläpuolelle pikkuhiljaa :sweat_smile: Vyötä vähän tiukemmalle ja Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot :roll_eyes:

17 tykkäystä

Voimia!

Hyvä asenne!:+1:t2:

3 tykkäystä

Koirat = kalliita
Remontti = aina kalliimpi kuin kuvittelee

Mulla oli tuossa hetki sitten pelko perseessä, että miten selviän tulevista laskuista.
Toissa päivänä tuli onneksi yllättävä kirje. Lopputili.
En ollut lainkaan ymmärtänyt, että työpaikan vaihdon yhteydessä voi saada lopputilin, joka jopa näkyy tilillä.

Jos tulee joskus remppaa vastaan vielä, niin kannattaa kysyä “vinkkejä”. Minä en osaa atk:ta, mutta osaan auttaa rempoissa.

Tsemppiä.

12 tykkäystä

Ylen Some Deep Storyt. Todella hienoa että näitä ihan oikeisiin tapahtumiin perustuvia pätkiä on tehty. Aika pysäyttäviä. Näiden sisältö, ts. ihmisten käyttäytyminen somessa harmittaa.

2 tykkäystä

Olin lähdössä peliin, mutta lopuksi vieläkin harmistuksissani KK pelistä, en lähtenyt
Nyt harmittaa.
Vai pitääkö jäädä useamminkin kotiin? :thinking:

3 tykkäystä

Facebook suositteli “Ilves Tampere” -ryhmää. Aika hävytöntä.

2 tykkäystä

Teet ilmoituksen Aluehallintovirastoon

10 tykkäystä

Eikö tuo kuulu jo Keskusrikospolliisille?

5 tykkäystä

Työpaikan laivareissu huomenna, jota odottanut pitkään ja hartaasti.

Nyt näyttää siltä, että kuume on nousemassa ja jonkinlainen pöpö iskenyt. Seurantaan menee, mutta taitaapi tääkin reissu olla semmoinen, ettei ollut meikäläiselle tarkoitettu :frowning:

Tänään 2-3 särkylääkettä. Aamulla samanlainen satsi. Sitten pitkin reissua muistat ottaa siinä veden yhteydessä myös tabletin.
Saattaa tuntua ylihuomenna vähän kropassa, mutta kipeäksi et tule.

1 tykkäys

Sannikka ja Ukkola

3 tykkäystä

Tämä Lehterän Jorin juttu. Yleensä tälläiset ei liikuta suuntaan eikä toiseen,mutta ny nappaa aika pirusti päähän.

3 tykkäystä