Ei helvetti,nyt ihan aikuisten oikeesti. Pitäisikö olla ihan sata varma ennenkuin laittaa näitä nettiin.
"Jyväskyläläinen Timo Heikkilä ajoi viime viikon tiistaina Palokan Nuutissa etsimässä seuraavan päivän rakennustyömaakohteena ollutta päiväkotia. Siitä käynnistyi nettipalstoilla levinnyt perätön kirjoittelu, jossa mies leimattiin lasten ahdistelijaksi. "
Tuon jutun leviämään pistänyt nainen on myös saanut aika paljon runtua ympäri internettiä. Toivottavasti ihmiset alkaisivat hieman miettimään tekojensa mahdollisia seurauksia internetin ihmeellisessä maailmassa.
8 tykkäystä
Kahvanaama
(-Sry about the sticky kalvo`s here-)
3034
Asiat ja ihmistyypit :
Ääripäiden sokeus ja jyrkkyys on alkanut ärsyttää mua aivan jäätävän paljon. Ajatellaan vaan niin h*lvetin yksitoikkoisesti kaikkea, ja jos oman väen kaveri töppäilee : Ei mitään mainintaa/kommenttia tästä, vaikka “rikos” olisi sama kuin vastuksella tai omien periaatteiden vastainen.
Puhutaan äärivasemmistosta ja oikeistosta, sellasesta yksipuolisesta tykityksestä ja mustamaalaamisesta esim somessa tms. Polarisoidaan kaikkea aivan h*lvetisti ja se vastapuoli on se pahin saatana ja kaikessa väärässä. Tulos on aivan eri kuin mihin yleensä pyritään ; Tulos on vastakkainasettelu ja vihamielisyys sekä ennakkoluulot, ja kaikki se mikä versoo niistä juurista.
Itse olen kai maltillinen vihervassari, mutta en oikein enää tiedä kuulunko mihinkään poliittiseen kantaan. En voi edes maahanmuuton ongelmista oikein keskustella niissä piireissä. Myös ärsyttää kaikki rasistiset puheet, riittää kun on eri väriä ihossa.
Oon aina uskonut dialogiin ja siihe että eri mieltä olevaltakin voi oppia asioita tai koittaa edes ymmärtää : “Miksi hän on tätä mieltä mitä on”. Jokanen meistä on yhtä arvokas ja itsenäinen yksilö. Mutta ei, eijei yritetä edes keskustella asioista, kunhan ollaan jotain mieltä.
Tämä KSML-uutinen jaettiin eräässä kuntaryhmässä, jossa olen jäsenenä. Sai värikkäitä kommentteja. Ei mennyt kuin pari päivää niin samassa ryhmässä jaettiin kuvauksia “ukosta, joka myy puolukkaa, millähän asialla”. Lähtee äkkiä lapasesta…
Oikean olkapään vaivat. Oli kolmisen viikkoa sitten pirun kipeä. Nyt antibioottikuuri päällä ja kipu hävinnyt oleellisesti. Mitä nyt eilen tehtiin tyttären pientä muuttokuormaa ja tänään taas juilinut, prkle!
Pakkahuoneen hyväntuulisen Mokoman keikan erittäin ikävä loppu, kun basisti menetti tasapainon ja tipahti lavalta viimeisten biisien aikana… Toivottavasti ei käynyt pahasti
Aiemmilla kausilla on tullut nähtyä Tapparan runkosarjapeleistä 57-60 matsia (noin 29 paikan päällä ja käytännössä kaikki vieraspelit telkkarista) plus tietenkin hyvän menestyksen vuoksi keväisin pitkä liuta playoff-pelejä. Tällä kaudella olen nähnyt vain 2 matsia, onneksi molemmat paikan päällä, mutta yhtäkään vieraspeliä en ole pystynyt töiden vuoksi katsomaan. Tänäänkin jää Sport-peli näkemättä, jo neljäs vieraspeli putkeen Kyllä syö miestä prkl!
Tilannetta helpottaa hieman se, että tietää nyt jo pääsevänsä torstaina halliin, toivon mukaan laadukkaaseen peliin, kun on Kärpät vastassa. Mutta kyllä tämä pimento peleistä koettelee miestä, kun on aiemmin tottunut näkemään käytännössä kaikki pelit.
Tällaisessa pimennossa sitä oikeasti vasta huomaa, kuinka rakas ja kuinka suuri merkitys Tapparalla on itselle. Nauttikaa te, jotka pystytte pelejä seuraamaan!
Näin on, mutta ei se ole sama homma. Lopputulosta kun ei vaan malta olla katsomatta töissä ja lopputuloksen kun tietää, niin pelistä katoaa kaikki, mitä siitä aina fanina saa ja haluaa kokea. Kaikki jännityksen tunteet, kun puolustetaan yhden maalin johtoa viimeisen kahden minuutin aikana tai haetaan tasoitusta ilman veskaria 6 vs 5 kun kellossa on 50 sekuntia jäljellä ja aloitus on hyökkäysalueelta ja muut livetilanteen aikana koettavat sykkeennostattajat.