Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Minä jotenkin arvostan ihmisiä, jotka puuttuu asioihin. Itse kuulun lappusilmien porukkaan - aina on ns. laput silmillä ja ympäristöään ei huomioi mitenkään. Toisaalta paljonhan vietänkin vapaa-ajasta Kangasalan perämettissä ja Oriveden vastaavissa. Siellä, jos näkee edes ihmisen, voi tehdä loton :smiley:

Yhtä kaikki - hyvä, että puututaan.

4 tykkäystä

Aivan oikein toimittu - Arvostan!

Olen todennut tämän joskus ennenkin, mutta kertaushan on opintojen äiti ja vielä muorikin.
Jos maailmassa olisi useampi @Oijennus niin olisihan tämä taatusti parempi paikka elää ja olla.
Jatka siis valitsemallasi oikealla linjalla!:+1:t2:

5 tykkäystä

Olihan tää ny aika pyllystä kun Tappara ei lauantaina pelannut, joutu vaan muiden pelejä seuraamaan. Jos sauna ja muutama olut piristäisi.

Telia ja Telian paskat sovellukset.

Tänään koko päivä pienemmän ( 2v 3kk) kanssa tyksissä, tai oikeastaan iltapäivällä käytiin hengitysvaikeuksien takia, sitte vajaa 2 tuntia kotona ja taas takasi tyksiin.
Hengitys kulkee paremmin mutta joudutaan olemaan yötä täällä eikä patja lattialla sairaalassa kummoinen vaihtoehto.
Rouva meillä lähti aamulla akkojen lataukseen kaverinsa luokse ja tulee huomenna kotiin, sille en oo muistanut mainita että ollaan täällä niin saa olla rauhassa ulkona :man_shrugging:

1 tykkäys

On muuten paskamainen keikka kun joutuu sinne. Nimimerkillä kokemusta löytyy. Muutenkin ressaavaa, kun pienillä ei meinaa henki kulkee.
Muutamat rs-virukset kärsitty ja se on kyllä pienelle ihmiselle tauti joka laittaa isoo ihmistä kyrsiin.

1 tykkäys

On aika syvältä joo, onneks ei oo tarvinnut tuon syntymän jälkeen yöpyä täällä :+1:
Syntymän aikoihin oltiin viikko teholla ja muistelin kun siellä piti nukkua tuolilla tai emännän kanssa yhdessä kapeassa sängyssä, no se oli just synnyttäny että kyllä mä tuolilla nukuin viikon :thinking:
No mä luulen että huomenna mennään kotiin hyvissä ajoin, varmaan astmaan viittaavia juttuja vain tällä kertaa, onneksi :blush:

Naapuri lämmittää autoa tyhjäkäynnillä ilmeisesti, niin että saisi sisätilat lämpöiseksi. Tulin ulkoa 20min sitten niin auto oli käynnissä ja on vieläkin. Mua jurppii tommonen. Montaa metriä ei meidän ikkunoihin ole matkaa.

  • Naapurille huomauttaminen on ok
  • Naapurille huomauttaminen on turhaa nillistelyä

0 voters

Tää jurppii mua senkin takia, että se on turhaa ja tyhmää lämmittää autoa tyhjäkäynnillä, koska se on hidasta ja kiellettyä. Ajamalla auto lämpenee paljon nopeammin. Lohkolämmitin ja sisätilanlämppäri, niin saa lähteä lämpimällä autolla.

8 tykkäystä

Sorry, mut mun on vaan ihan pakko laittaa tää tähän :joy:

3 tykkäystä

Hyvä Black friday tarjous ja tuote kaupasta loppu…

Äsken eräästä firmasta soitettiin ja olivat kiinnostuneet musta työntekijänä CV-netin kautta. Siinä puhuttiin hetki asioita lävitse ja miten hakuprosessi etenee.

Olin ihan innoissani uudesta mahdollisuudesta! Tyttöystäväkin vaikutti ilahtuneelta.

Muutaman minuutin päästä soitetaan samasta firmasta ja kysytään onko mulla omaa autoa. Eipähän mulla sellasta ole ja homma meni sitä myöten puihin.

Aaaargh!

Autoja saa muutamalla satkulla, ja vuosi ajoaikaa. Sillä voi sitten körötellä tarvittavan ajan.

4 tykkäystä

Lähes puolen vuoden kova työ opiskelupaikan eteen palkittiin kielteisellä päätöksellä opiskelupaikan suhteen.

Tuntuu epäoikeudenmukaiselta. Kova on taso hakijoissa, vaikka itse sanonkin. En aidosti keksi mitä voisin tehdä paremmin. Toivottavasti huomenna saan vastauksia.

Vituttaa.

Mutta ei tämä tässä ollut. Luovuttaa en aio tämän asian suhteen.

7 tykkäystä

Ihan mielenkiinnosta, mihin haettu? Omista lapsista toinen ehkä vähän onnekkaastikin sai paikan viime kesänä, mutta toisen tarttis saada puolentoista vuoden päästä.

Sosiaali ja terveysalalle Treduun.

Okei, oli paljon hakijoita, mutta silti. Katkeralta maistuu.

Kun tuntuu että teki kaiken viimeisen päälle, että sinne kouluun pääsee. Alalla työkokeilussa jne. Hyvä työtodistus, vaikka tietenkään kaikkea en ole saanut tehdä ilman koulutusta.

1 tykkäys

Ok, paska homma, mutta tsemppiä, kyllä se sieltä tulee!

2 tykkäystä

Samat fiilikset mitä Antilla tässä.

3 tykkäystä

Mutta ensi kerralla kun haet, niin voit laittaa erään kuvan, jossa ollaan suihkulähteen äärellä :+1:

1 tykkäys