Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Latasin nyt kanssa tuon snapchatin, kun Blood hallinnoi Tapparan tiliä tämän päivän. Kyllä voi ollakin sitten tavallisen hämärä keksintö. En osaa käyttää sitten yhtään. Eikä tunnu kokeilemallakaan avautuvan käyttö yhtään sen enempää. Ei jatkoon.

Ehtiminen perjantain peliin näyttää tässä vaiheessa kovin epätodennäköiseltä :frowning_face:

Tuota ei oikein voi tykätä

4 tykkäystä

Harmittaa kun tilaajat peruivat 24.11 keikan. No se oli tilaajilta sellaista säätöä alusta asti, etten yhtään ihmettele että peruivat.

1 tykkäys

Aikaisempaan viestiini viitaten. Mulle vähän niinkö riitti nyt. Viesti osoitettu Sm-liigan some vastaavalle. Enää en jaksa kattella tuota scheibaa.

19 tykkäystä

Onko ihmisten ampuminen niin yleistä, että delfiinin ampuminen herättää enemmän pahaa mieltä kuin ihmiseen konsanaan? Joku yhtä kaukainen ampumistapaus Amerikassa ei juuri herätä tunteita, kuin ehkä ai-jaa-taasko, mutta tämä sai heti klikkaamaan uutisen ja lukemaan ja kauhistelemaan. Ja sitten vielä kauhistelemaan omaa reaktiota.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b8643485-1d5e-4171-a6c5-2fe2f0a57776

Lähes jokaisella keskustelupalstalla kiusataan jotakuta. Siinä pahoittaa mielensä jo monta kertaa kun käy niitä tekstejä lukeamassa kun ei ne moderaattoritkaan ehdi olla tilanteen tasalla koko ajan. Ja minua kiusattiin ala-asteella. Ja vähän yläasteellakin.

2 tykkäystä

Ne ihmiset, jotka repivät nuo aurausmerkintäkepit!

Muutama päivä tehdään töitä veronmaksajien rahoilla, että saadaan nuo oikeasti hyödylliset merkit tien reunoille ja muutama viikko tästä 30% merkeistä lojuu pitkin ojia. Kai niitä on sitten hauska repiä maasta tai jotain, itse en muista… Suurin osa noista merkeistä olisi vielä tätä haitantekijäryhmääkin hyödyttäviä, kun ovat kouluteiden varsilla. Ärsyttää myös kaupungin työntekijöiden puolesta, siinä menee kuitenkin monen tunnin homma enempi vähempi hukkaan.

8 tykkäystä

Lapset.

Ei ne ymmärrä veroista mitään. Kotona voisi puhua asiasta, jos on aikaa.
Jos näette tuota touhua, niin lapsia voi myös nätisti ohjeistaa, vaikka ei ole omia lapsia.

4 tykkäystä

Eikä voi, huudellaan sit vaan somessa asiasta. Ihanko se jotain auttais.

3 tykkäystä

Tuntuu tosiaan siltä, että huomataan epäkohtia, mutta mitä niiden eteen tehdään?

Minun esimerkki ei ole ehkä se kaikkein paras, mutta (kuten olen tänne kirjoittanut), niin olen tässä viime vuosina laittanut yhden lapsen/nuoren uimalla hakemaan uimarannan roskakorin, jonka hän heitti järveen. Olen tällaisen aurakepin repijän pyytänyt laittamaan sen kepin kunnolla takaisin paikalleen jäiseen maahan.

En missään nimessä ole ylpeä siitä, että saan/joudun lapset/nuoret tekemään nuo. Toisaalta, noin minullekin tehtiin lapsena. Ja minä opin kerrasta.

E. Ehkä minä olen naapuriston mulkku, mutta toivottavasti pysyy paikat paremmassa kunnossa.

22 tykkäystä

On vaan monta kertaa tullut vastaan jossain Facebookin ryhmissä, että sinne tullaan suu vaahdossa selittämään miten joku on taas perseillyt jossain.

Samalla vaivalla olisi käynyt asiasta keskustelemassa sen toisen osapuolen kanssa ja siitä ois voinut olla jopa jotain hyötyäkin.

2 tykkäystä

Mustamakkaran tuoma nautinnollinen olo kaikkoaa ihan saatanan nopeasti kun joutuu käyttämään julkisia Tampereella.

3 tykkäystä

Odotas hetki kun meillekin tulee ratikka.
Jos sitten helpottaisi?

1 tykkäys

Nyt kyllä risoo huolella kun toisen erän Panchon paitatykillä ammuttiin katsomoon. Paita meni erään noin keski-ikäisen naisen käsien välistä ja suoraan järkkärin jalkoihin. Paikalle juoksi pikkupoika joka pyysi paitaa itselleen mutta järkkäri heitti sen sille naiselle joka ei sitä kiinni saanut!!! Pettynyt junnu takaisin isän viereen itkuisena ja heitti ohjelmalehtisen pois kiukuissaan!
Voi jumalauta että kyrsi katsella tätä järkkärin apinointa seisomakatsomosta!!! Kenkää pitäisi antaa tälle sankarille ja heittää eukko paitansa kanssa pihalle hallista

13 tykkäystä

Hävettää.

Se on muuten fifty-sixty kumpi ärsyttää enemmän; odottaa ratikkaa 5 min Helsingissä vai 5 v. Tampereella. Aika on suhteellista.

Miten talkoolaisille voi antaa kenkää?

Mutta joo, olen samaa mieltä toiminnasta ja väärin toimittu.

Tästä olisi kyllä mielenkiintoista lukea tarkemmin, että miten sait skidin näin toimimaan? Kuinka paljon piti “uhkailla”? :smiley:

Kyllä tämäkin tarina täältä palstalta jostain löytyy, mutta ihan nätisti “ohjeistin”. :grin:

Laitettiin uimarannalle teksti missä lukee, että kaikki ilkivalta ilmoitetaan viranomaisille. Kun näin tapahtuman, niin annoin vaihtoehdoksi uimareissun tai sitten soitan poliisit paikalle.

Nyt on roska-astia pysynyt kuivalla maalla.

13 tykkäystä