Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Jälkilähetyksenä kattoo jo senkin takia että voi sanoa nähneensä kaikki Tapparan pelit. :wink:

2 tykkäystä

Niih, en tiä ei vaan itsellä riitä mielenkiinto katsella, jos tietää tuloksen. Ei vaan oo mitään fiilistä. :grinning: Mulle riittää, että voin sanoa nähneeni 95% peleistä, taitaa olla 1 vai toinen peli mikä jää väliin, harjotuspelit ml.

1 tykkäys

Joo, ei.

Aina ei tosin ole ollut näin. Kattelin joskus meinaan yhden Stanley Cup -finaalin aamulla jälkilähetyksenä alusta loppuun, vaikka tiesin tuloksen jo etukäteen. Vuosiluku ei tullu ny mieleen, mutta pikasen googlauksen perusteella se oli vuoden 2000 (eli ikää oli 13v) viides finaali, Stars voitti Devilsin 0-1 ja voittomaali tehtiin vasta kolmannessa jatkoerässä. :smiley:

No siis kattelinhan mä kai muutkin finaalit, mutta tuota suoritusta oon hämmästelly jälkikäteen itekin.

1 tykkäys

Niin, kyllä tietysti jos on joku itselle spessu peli, niin jaksaa katsella. Onhan sitä muuan pari finaaliakin tullut katseltua pariin otteeseen :grin: Tosin ne tuli silloin katseltua toki ihan reaaliajassakin.

Perseen suti, harmittaa pöljä joka kirjottaa väärään ketjuun

5 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Hammaslääkäriin!

0,6 sek :angry:

Jaa se oli Kaisa. Mä jo aattelin että vaimo ollut joulumielellä…

3 tykkäystä

Avainten unohtuminen asuntoon… Ja kun et ole kirjoilla asunnossa et pääse myöskään sisälle

1 tykkäys

Tytär lähti eilen Berliiniiin yliopistovaihtotuttunsa luoks. Nyt kun OP:lla on laaja verkkopalveluongelma, niin hänen kortti ei toimi. Ei saa ees nostettua rahaa. Hänen saksalainen kaveri on niin pihi ettei suostu ees kymppiä lainaamaan. Seppo Räty nyt tuli mieleen, voihan v!

9 tykkäystä

Semmosille kaveille kannattaa antaa kenkää.

10 tykkäystä

Onneksi verkkopalvelu toimii jo, toivottavasti Saksassakin. Kannattaa kyllä ihan itsekin varautua ulkomaille lähtiessä käteisellä, ees kympillä.

1 tykkäys

Joo, varsinkin kun Saksalaisilla on joku perverssi rakkaus käteiseen. Itseä vitutti Berliinissä vain se, ettei missään käynyt kortti ja koko saatanan kaupunginosassa oli vain yksi automaatti.

3 tykkäystä

Sakemanni saisi matkan jälkeen tältäkin foorumilta tuttuun tapaan pitää tunkkinsa.

6 tykkäystä

No joo. likka on reissannut pari kertaa Etelä-Amerikassa, muutaman kerran Briteissä joten ihmeteltiinkin miksei nostanut yhtään rahaa mukansa… No nyt on saanut rahaa. Mutta saksalainen vieraanvaraisuus on aiheuttanut ihmetystä siellä nyt muutenkin…

1 tykkäys

Ettei mene yleistyksen puolelle, niin nyt vain sattuu olemaan aika kranttu isäntä. Löytyy sieltä vieraanvaraisuutta ihan riittämiin, ja kortitkin käy. Huono säkä varmaan ollut tuossa, harmi.
Sanon vaan tämän koska toisenlaisia kokemuksia siis on.

2 tykkäystä

Otanko emäntään yhteyttä. On nyt Berliinissä nordean kortin kanssa😁

3 tykkäystä

Kolmeen päivään ei ole ketään näköjään vi… harmittanut joten avaan pelin. Kipeenä su-illasta lähtien. Jää illan peli väliin :face_with_symbols_over_mouth:

2 tykkäystä

@Devilady liikkeellä on. Paranemista :slight_smile:

1 tykkäys

Älä hemmetti @peterra vihjaile, ainakaan illan pelin suuntaan…