Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Mä olen ihan kysymysmerkkinä, niinku klapil päähän lyöty. Ei kai se noiden auraajien/auramiesten tai -naisten vika ole? Jokuhan ne suunnittelee ja aikatauluttaa? Ei kai niitä väyliä nyt suinpäin lähdetä auraamaan? Siellä lämpimässä officessa varmaan ne ”syntipukit”, jos siis ylipäänsä jossain.

3 tykkäystä

Katselee ylöspäin hän, siellä se vikapää olla möllöttää ja toinen löyty kun katsoo vuorotellen kalenteria ja karttakirja!

Ps ei siis kanssakirjoittajalle, vaan noille turhasta (talvesta) vikosijöille tämä viesti tarkoitettu!

3 tykkäystä

Täälä ei vissiin saa kirjotella tämmösiä? Oulun ongelmista ei ainakaan.

1 tykkäys

Siivoilin nuo jutut pois. Nämä liian pienistä tuomioista ja oikeuslaitoksesta purnaamiset menevät politiikan alle. Aiheelle on ketju kolmostasolaisten Politiikka-alueella, muta julkisella puolella aiheesta puhuminen on Tapparan faniyhteisössä tarpeetonta.

2 tykkäystä

Kuuden pisteen peli turkulaisia vastaan ja siitä pataan.
Vi*uttaa niin ettei veri kierrä.:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

6 tykkäystä

Ei ehkä niin paljon itse lopputulos, vaan se miten tähän taas kerran päädyttiin.

1 tykkäys

Alku näytti hyvältä. Toisessa erässä alkoi langat karkaamaan käsistä.

Eka erä oli hyvä mutta siihen se sitten jäikin ja veri ei kierrä vieläkään.:angry:

Uusi ongelma ilmaantui eilen. Tosiaan tällä hetkellä insuliinit, kortisoni, solunsalpaajat ja mm. marevan kuuluvat lääkearsenaaliini. Inr-tarkkailu on sitten terveyskeskuksen heiniä. Neuvona sanon jokaiselle, joka joutuu joitain lääkkeitä käyttämään, että katsokaa/tarkkailkaa/ pitäkää itsekin huolta/kirjaa mahdollisista sivuvaikutuksista ja yhteisvaikutuksista.

Marevan ja kortisoni saattavat ja todennäköisesti tekevätkin yllätyksiä inr-tasoon. Kun verenohennuslääkitystä tarvitaan, niin yleensä se taso yritetään pitää tasolla 2 - 3. Minulla se olikin eilen 5.6. Tuo taso tarkoittaa jo verenvuotoriskiä. Tänään ja huomenna jätän marskut väliin kokonaan. :grinning:

Pointti: tuosta yhteisvaikutuksesta olisi pitänyt terveyskeskuksen infota, koska heillä on tiedossa kortisonikuurini myös. Nyt selvittiin kuitenkin vain säikähdyksellä, huh.

6 tykkäystä

Aamulehden tuotannollisista syistä johtuva jakelukatkos :triumph: ei alkanu viikonloppu perinteisesti aamupala+Aamulehti-yhdistelmällä. Eritoten innolla odotin urheiluosan paikallispeliraporttia.
Josko tästä vielä kuitenkin toipuis :sweat_smile:

1 tykkäys

Hei, katso ihmeessä netistä Aamulehden näköisversio! Sehän näkyy paperilehden tilaajille!

https://www.aamulehti.fi/nakoislehti

1 tykkäys

Paikallisvaltikka pysyy yhä Tapparalla on Tapani Salon kirjoittaman jutun otsikkona.

Kiitoksia vinkistä, mutta olen perinteisen lehden vankkumaton kannattaja :grin: vaikka ikää on “vasta” 34, niin tässä asiassa en suostu vielä digitalisoitumaan :rofl:

4 tykkäystä

Livetulokset sivuston muuttuminen perkeleen sekavaksi. Etusivulla pyörii vaan bet-mainos pelin perässä ja itse tulokset pientä piiperrystä

Aamulla odotin hienoa urheilupäivää suomalaisittain,no pannukakku tuli.

5 tykkäystä

Sama juttu täälläkin. Aamulla odoteltiin hienoa penkkiurheilupäivää, mutta aika hiihtelyksi jäi. Osin ihan kirjaimellisesti. Mäkimiehet jäi odotetusti toiselta kierrokselta ja koripallomiehetkin onnistui sössimään hyvän pelinsä. Onneksi huomenna on hiihdoista välipäivä, niin ei tarvitse pettyä ainakaan niistä.

Kello 4.00 herätykset. Täytyy nostaa hattua niille, jotka joutuvat siihen aikaan heräämään joka aamu.

2 tykkäystä

Maanantaisin kello kuusikin tekee tiukkaa.:grimacing:

2 tykkäystä

Työpäivinä pitää viideltä aamulla nousta ja kyllähän se harmittaa. Lisäksi harmittaa liian pitkät työpäivät. Motivaatio aika nollissa ollut jo pidemmän aikaa.

2 tykkäystä

Mikäli tilanne on todella tämä uutisoitu, ja mitään muuta ei ole takana, multa ei kyllä nyt heru ymmärrystä noille naapureille. Se taksi ei varmaan koko aikaa siinä hyrrää yms.