Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Niin…Kohta on taas se aika vuodesta kun tämä asia nousee lumen alta esiin.
Varsinaisesti ei haittaa minua niin kauan kun en siihen paskaan astu.
Pienempien lasten vanhemmille tästä on varmasti isompi riesa.

3 tykkäystä

Lähinnä nyt kuittasin tuohon, että ilmeisesti Aurajokeen kuseminen on ok.

Kyllä me kohta päästään koiranpaskasta keskustelemaan…

Tämähän on sanomattakin selvää.
Lähes kansalaisvelvollisuus jos koti on Tampereella.
Hyvä ja ravitseva keskiolut auttaa tuohon hommaan.

Tästä muuten voit olla ihan varma.

2 tykkäystä

Hae toki korvausta kotivakuutuksesta, jos sellaisen omistat. Voi edes hieman vähentää harmituksen määrää!

3 tykkäystä

Jos Sinioranssien esiin tuoma tapa olla seisomakatsomossa joka pelissä ja sen lisäksi lähteä kaikille vierasreissuille - huom. toki ilman kaiken pahan alkua ja juurta eli läpsyttimiä on se “ainoa oikea tapa” kannattaa, niin minä ihan taatusti otan kantaa ko. asiaan.

(Eipä siellä runkosarjan aikana aina kovin paljon sinioranssejakaan näkynyt, ja paikalla olleistakin monet olivat kiinnostuneet lähinnä omasta puhelimestaan).

1 tykkäys

Itekin kuulun Sinioransseihin ja istun (lähellä seisomokatsomoa) ja käytän läpsytintä oikein antaumuksella. Osallistun kyllä myös kaikkiin chantteihin. En ole ainakaan itse kokenut kannattaneeni väärin. Turha on pahoittaa mieltään yksittäisten ihmisten kirjoituksista ja yleistää koko ryhmän mielipiteeksi. Jokainen tietää itse parhaimman tavan itselleen kannattaa joukkuetta. Tärkeintä esimerkiksi itselleni on paikalla oleminen (kun paikalle pääsee) ja aktiivinen kannustus.

Vierasreissuille harvemmin pääse mukaan kun on kahden koiran “yksinhuoltaja”, mutta ei mulle ole siitä kukaan valittanut.

11 tykkäystä

Minulle (ja seurueelleni) on “valitettu” isommankin porukan voimin seisomakatsomosta käsin edellis- ja toissa- ja sitä edellisellä kaudella, kun jouduin mm. työmatkojen takia lähtemään kesken toisen/kolmannen erän riippumatta pelitilanteesta. Usein esim. jotta ehtisin junalla takaisin työmatkakohteeseen, josta olin peliä varten aiemmin iltapäivällä palannut Tampereelle.

Kyseltiin esim. “Mihin v*****n te meette” ja kerrottiin että “Jos haluutte, niin voitte lähtee, mutta älkää tulko takaisin”.

Leikkauksen takia jouduin toissakaudella pitämään taukoa hallissa käymisestä. Seurueeni piti saman tauon, jotta voisimme katsoa pelit yhdessä telkkarista. Palattuamme viereisen penkin kausikorttilainen (foorumin käyttäjänimikin on tiedossa, mutta en sitä tähän nyt laita) totesi, että “nythän ne nyt sitten taas tulee tänne, kun peli kulkee”.

Että monenlaisia kokemuksia siis.

On kyllä ikävä juttu :pensive: Sitähän se on kun ihmiset tuppaavat vetämään johtopäätöksiä muiden tekemisistä tietämättä taustoja. Mutta niinhän on varmaankin tehty aikojen alusta eikä sille mitään voi. Muuhun ei voi vaikuttaa kuin omaan tekemiseen ja miten asioihin suhtautuu.

8 tykkäystä

Jep, näinpä.

Itselläni ei siinä oikein ollut mahdollisuuksia valita, miten suhtautua kun toiset huutavat että älkää tulko takaisin tai kun vierustoveri kutsuu gloryhunteriksi.

Jonkin verran v******a pystyn sietämään niin kuin jokainen aikuinen ihminen, mutta nämä menivät liian pitkälle.

5 tykkäystä

Taitaa loppua Tappara-Reinojen saanti. Jos olet harkinnut…

https://www.tappara.fi/liiga/tuote-osasto/tuotteet/reinot/

2 tykkäystä

Kovasti ihmiset haluaa vielä yhdet tossut.

2 tykkäystä

Vituttaa työmaalla, kun yhdistelmät alkaa kääntymään “postimerkin” kokoisella alueella ja osuvat firman omaisuuteen, vaikka kuskille on selkeesti kerrottu lenkki mistä kiertää.

1 tykkäys

Paukahti ilmeisesti takaristiside polvesta. Harmittaa kuin pientä oravaa. Toipumisennuste kuulemma noin 3kk. Lääkärin mukaan säästynen kuitenkin leikkaukselta, kun eturistiside vaikuttaa olevan kunnossa. Onko kellään kokemuksia takaristisidevammoista?

Edit. Kirjoitusvirheitä korjattu.

Polvesta hajonnut kaikki pariin kertaan. Mutta pelkästään takaristiside ei ole hajonnut.

Sitähän ei kai leikata vaan hoidetaan kuntouttamalla ja tukemalla. Kun takaristiside on mennyt niin se altistaa tietysti jatkovammoille kun polven yksi tukiside on poikki.

Mutta enempää en osaa sanoa. Jos et ole jo käynyt niin ortopedi on ainoa oikea osoite ja sieltä magneettiin.

2 tykkäystä

Sattui pieni työtapaturma ja jouduin soittamaan vakuutusyhtiöön. Siellä on nauhoite: “kaikki hoitajamme ovat varattuja”. Voi v____u, käskin pomon vaihtaa vakuutusyhtiötä. Onko toi ees laillista ettei sinkkuja palkata ollenkaan.

25 tykkäystä

■■■■■ aprillia saatana. Avasin verottajan kirjeen. Melkein 500e mätkyjä.

Valtionrautatiet Tampere - Helsinki välillä

Toinen nimeni on säheltäjä. Oon koko kevään ollut niin tohkeissani kaikista opintojutuistani, että olin sitten katsonut jopa yhteishaun päivät väärin. Tänä aamuna sitten lähdetään tekemään ja hupsista, meni jo eilen klo 15:00. Näin tärkeää se minulle oli.

En kuitenkaan jää tuleen makaamaan, koska tunnistan myös sen tosiasian, että tuskinpa olisin saanut riittävästi harjoitusta alle, kun on täydet työtunnit ja tunnistan itseni siitä, että en jaksa kaiken keskellä enää lukea, kun pääsen töistä kotiin. Onneksi minulla on suunnitelma B, joka etenee normaalisti tästä eteenpäin ja en ole kiireinen elämässäni mihinkään. Kiireen aika oli ja meni, nyt yritän tehdä mieluummin kerralla valmista.

Kyllä se silti ärsyttää, että miten voi tuollaisenkin asian päästää menemään ohitseen - se kertoo varmaan kaiken omasta suhtautumista ja vakavuudesta. Lisää harjoittelua!

5 tykkäystä

Isän 60v juhlat viikon päästä lauantaina, isosiskon piti huomenna lähteä hakemaan viinaksia Virosta sinne kun isommat juhlat järkkäillään. No, huomasi tänään että hänellä on passi mennyt vanhaksi ja ainoa mitä pystyi tekemään oli ilmoittaa uudet lähtijät ja auton rekisterinumero Tallinkille, rahoja ei olisi saanut takasin enään tässä vaiheessa. Nakki napsahti minulle ja toiselle siskolle joilla passit voimassa ja laiva lähtee satamasta huomenna klo 16:30, te tiedätte mitä se tarkoittaa :sob:

12 tykkäystä

Veikkaan että nyt on kiire…