Seuraava ärsytyksen aihe. Olen aina ollut kova Aku Ankan lukija. Eilen käytiin Keskisen Vesalla säästämässä Tuurissa ja mukaan tarttui pari uusinta taskaria. On kyllä taso laskenut helkutin paljon ja alkaa nämä Ankka seikkailutkin mennä liian nykyaikaiseksi. Onneksi niitä vanhoja hyviä löytää vielä aika hyvin kirppiksiltä.
Taskukirjoissa 200 jälkeen niin kuraa että jäänyt ostamatta ja lehdissä piirrosjälki sekä käsikirjoitus huonoa
Olen vanha kurppa
En osaa vieläkään sormilla viheltää. Kyllä pännii,muuten kyllä onnistuu.
Työpaikan Tapparan miehet. Runkosarjan aikaan, kun yritti saada keskustelua aikaseks peleistä tai Tapparasta, niin vastaukset oli luokkaa “ei oo tullu seurattua, eikä oikeestaan kiinnosta”. Nyt ollaan sit taas niin innoissaan kun pleijarit alkaa, eikä muusta puhutakaan.
Työpaikalla valittajat. Jumalauta jaksa kuunnella kun mikään ei koskaan ole hyvä.
E: Tarkennuksena, ei siis mun tekemiseen mitään valituksia vaan yleisesti. Esim Jos jollain toisella on parempia juttuja nii siitäkös riemu repee.
Jos joku on joskus ajanut Naantalista Rymättylän suuntaan (esim Kultaranta resorttiin golffaamaan), niin siinä on Naantalissa ensin tunneli ja sitten nk. Ukko-Pekan silta. No viime kesänä oli rempassa maantiesillan viereinen kevyen liikenteen silta. Se aiheutti hieman liikenteen puuroutumista.
Tuota tunnelia alettiin korjaamaan viime elokuussa koulujen alettua. Sitä remppaa ei voitu tehdä kesäaikaan kun olisi häirinnyt kesämökkiläisiä. Siis HÄH ajateltiin silloin. Ei ajateltu vakiasukkaita! Prkl! No tuo tunnelin korjaus on kohta valmis ja se avautuu nyt kuun vaihteessa. Kohteessa ollut kiertotie, mikä kyllä toiminut yllättävän hyvin.
Nooh, nyt sitten aloittavat tuon maantiesillan korjaamisen ja se valmistuu saatana vasta syyskuussa! Ruuhka-aikoina ajoväylän leveys on 6.5m ja muuna aikana vain yksi 3,5m kaista käytössä. Esim perjantai-iltaisin ja sunnuntai-iltaisin tullee olemaan mielettömät ruuhkat kun arvon mökkiläiset kulkevat tiellä tuolloin. Etä ottaa päähän!
Ja nyt kaveri ilmoittaa, että noussut kuume yli 38 asteeseen. No, kai sitä jonkun saa lähtemään.
Vähän kyllä vit…harmittaa, mutta eiköhän se karise illan mittaan.
Otin muutama kuukausi sitten Spotifyn tutustumistarjouksen 1€/3kk ja tietenkin unohdin peruuttaa sen eilen joten kymppi meni.
Noh, pitää popittaa kovaa lähiviikot.
MInua on alkanut potuttamaan : taklattavan vastuu
Aina, kun mulla on hyvä ja varma fiilis matikan tai fysiikan kokeen jälkeen, se menee ihan päin persettä!
Joka kerta sama juttu! Syö miestä joka kerta niin vimmatusti!
V*ttu!
7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Läpsyttimet ja keskustelua kannattajakulttuurista yleisesti
3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Läpsyttimet ja keskustelua kannattajakulttuurista yleisesti
Ja sitten kun tuntuu että meni päin ■■■■■■ niin tulee kiitettävä numero Story of my life.
Imuroidessa telkkari tipahti lattialle. Sen saakin viedä seuraavaksi roskalavalle.
4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Jätteiden käsittely ja kierrätys
Toivottavasti TPS ei pääse jatkoon. Ärsyttää Turkkusen hallin jään väri. Taitaa olla Aurajoen vedellä jäädytetty
Samaa ihmettelin. Keskiympyrä kuitenkin kirkas. Liittyykö jäämainoksiin, alkushow’hun vai mihin?
Sitten sinne ojaan on kussut joku muukin kuin minä.
Ainahan se harmittaa niin paljon että melkein naamaan sattuu kun saa kuseskella Aurajokeen.
Ethän sinä ainakaan rupea kohta valittamaan koiran paskoista?
Taitaa olla hallin jäädytysputkisto tosi tehokas että jäädyttää k***n kyllästämän veden.