Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

(Mukahauska juttu) #3579

Liikunta pitää pöpöt loitolla. Nyt on hyvä ilma käydä lenkillä, mutta vaattetta saa olla. On pureva vinkka.

(Asuntoagentti myy kotisi) #3580

Joo saattaapa olla noinkin. Minulla tuo liikunta on ollut aika minimaalista viime vuodet.

Nyt muuten tutka hälyyttää.:laughing:

(Mukahauska juttu) #3582

Haha. Aika rajusti punasella :joy:. Pieni piikki tuo oli messille minultakin. Pikaisia paranemisia kipeille. Ja piru kyllä todellakin oli viiltävä tuuli.

(Ghost) #3583

Mikä tutka ja minkä takia?
Nyt menee taviskäyttäjällä yli ja se harmittaa.

Messin taustat tietäen koko foorumi suorastaan löyhkää kusetukselle.

Sarkasmitutka. Eli selkokielellä siis @BlueOval aisti sarkasmia @Messi postauksessa.

(「LIVE IS LIFE」) #3586

Mulle riitti maalikosteet tältä aamulta, kun näin Ahon 2-0 - maalin Bruinsia vastaan.

Joo.Täällä kunnon Flasback myös.

Perhana että on raskasta tekstiä politiikkaketjuissa.:grimacing:
Juu, tiedän että ne voi vaimentaa.

Perkele, taas netti poikki töissä.
Onko kenelläkään muulla ongelmia Elisan netin kanssa?

(Ghost) #3590

…tuttaa jo etukäteen tuo tänään alkava laatusarja Temptation Island, jota rouvan on sitten ihan pakko vahdata silmämuna kovana.
Itse en kykene moista ohjelmaa katsomaan sekuntiakaan, joten jotain pitäis keksiä…

Hammassärky. Viisuri tekee tuloaan ja ikenen/hampaam välissä nuppineulan kokoinen onkalo. Hyvin kerännyt nyt ruoanrippeitä ja muuta sinne… Ai että kun olis kivaa olla edes päivä ilman kipuja kun viimeisen vuoden takunnut selän kanssa.

Ootko käyny kiropraktikolla (suosittelen Tastia). Ei toki sekään kaikkeen auta kun riippuu mistä johtuu.

Selkä on itseasiassa nyt ruvennut olemaan jo “hyvä”. Iltaisin nuo hermosäryt vähän rassaavat mutta muuten ihan ok. Koulussa olen hierottanut paikkoja ja opettajat ovat availleet rankaa/tehneet mobiilisaatiota.

(Mika) #3594

Uniapnea.
Homma tulee olemaan hanskassa tulevaisuudessa, mutta kiristää se silti että pitää nukkua joidenkin romujen kanssa. Pieni murhe siltikin isossa mittakaavassa.
Mut ******

(Miettimässä.) #3595

Ihan ymmärrettävä reaktio. Mutta kun “romuihin” tottuu, huomaa pian, ettei ne olekaan romuja. Seuraava vaihe on, ettei voi nukkua nimenomaan ilman “romuja”. Cpap on toimiva laite, jolla elämänlaatu paranee.

Vituttaa tää nykyaikaistuminen, töissä sähelletään jonkun pda-laitteen kanssa, mikä vaan hidastaa työtehoo entiseen. Kiekossakin haastellaan paitsiot yms. ja kelaillaan videoita minuutti tolkulla. Oispa syntynyt 40 vuotta aiemmin :grin:

Ei olis tarvinnut tuotakaan viestiä kirjoittaa, lankapuhelimella(?)olis ollu melko haastavaa :rofl:

Savumerkeillä ois varmaan pärjännyt ihan hyvin :joy: